Gość sloikk Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Witam szukałem trochę na forum ale nie znalazłem konkretnej sytuacji jak moja. Otóż chodzi o grzanie w mojej primerce (p11 2.0td 98r.). Na wskaźniku temperatura podnosi się o 3-5mm i tak zostaje. Gdy stoję np. w korku podnosi się maksymalnie do połowy i tak zostaje do czasu, gdy nie ruszę w normalną trasę i spada spowrotem. Efektem tego jest bardzo słabe grzanie w środku, a robi się coraz chłodniej i nie mam zamiaru jak w zeszłym roku jeździć opatulony w aucie. Dodam, że przesłonięcie chłodnicy kartonem zimą trochę pomogło, ale itak nie grzało, jak by się chciało, a wolę nie ryzykować z takimi eksperymentami, bo już raz wymieniałem całą chłodnicę. Myślałem, że to termostat, ale wymieniłem rok temu i problem się nie rozwiązał. Macie jakieś pomysły? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Raczej jakiś trefny ten termostat masz bo objawy wskazują właśnie na niego, u mnie też tak było. Na nowym jest super 2-3 km i mam już temperature na środku, nawet przy -20 potrzeba niewiele żeby było ciepło w aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Termostat do wymiany jak dla mnie Układ ci hula cały czas na dużym obiegu Co do zatykania chłodnicy to ja śmigałem od pażdziernika do kwietnia na zdjęciu RTG klaty (3/4 chłodnicy przysłonięte). i jakoś KOYORADa nie musiałem kupować.Błonę (oczywiście rtg ) wpuszczałem pomiędzy chłodnice.Brak osłon silnika powoduje wystarczający przedmuch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Albo słabo odpowietrzyłeś układ jak wymieniałeś termostat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Wszystko wskazuje na to że masz dalej problem z termostatem. Wymontuj i sprawdź czy się domyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Zobacz najpierw czy masz płyn w chłodnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 jakby ktoś wymieniał termostat to taka mała wskazówka montażowa , taki zaworek co jest w termostacie (zdjęcie poniżej) musi znajdować się przy montażu na górze, w nowych termostatach nie jest zaznaczone ale jak wyjąłem swój stary termostat jeszcze oryginalny nissana było zaznaczone "TOP" . Do montażu termostatu w 2.0TD potrzebne jest coś w rodzaju silikonu bo nie ma żadnej uszczelki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.