Konrad Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Witam! Mam problem w mojej WP12. Przestały mi świecić xenony. Na początku jeden (lewy). Przełożyłem żarnik i to "pudełeczko" podłączane do żarnika z prawej strony. Nic to nie dało, wywaliło tylko bezpiecznik. Nowy bezpiecznik, ponowne włącznie, nadal nic ale bezpiecznika już nie wywaliło. Przekaźniki też przekładałem z lewej na prawą. Nadal lewa nie świeciła, prawa świeciła. Poskładałem wszystko tak jak było. Pojeździłem tylko z prawym światłem jakieś 2-3 tygodnie. Padło i prawe. Byłem u trzech "mechaników" - nie mają czym sprawdzić, nie wiedzą jak itp. jeden co pogmerał ale nic nie wymiślił. Wychodzi na to że pewnie przetwornice, ale... a) nie koniecznie, szkoda wydawać 600zł na darmo jeśli przetwornice, to może coś je pali (założe nowe (używane) i zaraz też je uwali Co robić? Może jest w P12 jakiś niuans na który warto jeszcze zwrócić uwagę? Gdzieś znajdę schemat eletkryczny? Bo na serwerach brak. A może nie robić sobie problemu i pójść po najmniejszej linii oporu i założyć zwykłe żarówki H4? Chyba nie byłoby z tym komplikacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Na H4 była by komplikacja ponieważ inne są gniazda niż w żarniku(orginał lampa DC). Poza tym piszesz mechanik. A od tego jeśli już to jest elektromechanik. Jeżeli nie umiesz sam "prześwietlić" przetwornicy i napięć "Od wejścia do wyjścia"na żarnik(dobry?!). Na pewno w twojej okolicy jest ktoś kto trudni się naprawą xenonów. Znajdź w google. Na H4 była by komplikacja ponieważ inne są gniazda niż w żarniku(orginał lampa DC). Poza tym piszesz mechanik. A od tego jeśli już to jest elektromechanik. Jeżeli nie umiesz sam "prześwietlić" przetwornicy i napięć "Od wejścia do wyjścia"na żarnik(dobry?!). Na pewno w twojej okolicy jest ktoś kto trudni się naprawą xenonów. Znajdź w google. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 zdejmij reflektor pod nim jest przykręcona druga przetwornica używka 100 pln lub łataj zimne luty i szukaj spalonego czegoś bo w moim pływała woda wymieniłem i świeci bez problemu (a kupiłem nowa zarówkę D2R 240pln-i teraz mam zapas) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Problem rozwiązałem w nastepujący sposób: po wyjęciu przetwornicy okazało się że w środku była praktycznie zgnita, nie było czego lutować. Poszukiwania używki były bezskuteczne, horrendalne ceny z Allegro pozostawiam bez komentarza. Kupiłem przetwornice wraz z przejściówką z chińskiego zestawu (HID). Podłączyłem pomijając oryginalny zapłonnik i działa jak oryginał. Nie widać żadnej różnicy w świeceniu (po drugiej stronie nadal mam oryginał). Problem rozwiązany za 97zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Mając xenony grzechem byłoby zmieniać je na H4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.