sigsauer Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Witam... Wczoraj zjąłem przednie koło po prawej stronie (pasażera) i zauważyłem, że chyba "kończy" mi się jeden element metalowo gumowy przy zawieszeniu. Jest to metalowo-gumiowa tuleja prz dolnym wahaczu. Widoczna jest na zdjęciach 02 i 03. Jest ona mocowana w wahaczu oznaczonym strzałką na zdjęciu 01. Czy możcie mi powiedzieć jak ten element dokładnie się nazywa?? Bo każdy mówi co innego.. jeden szpec mówi. sworzeń wahacza....drugi tuleja wahacza...trzeci tuleja pływająca... ...więc do końca nie wiem. Dla mnie to też wygląda jak tuleja wahacza...a nie chcę tłumaczyć w sklepie godzinami jaką część chcę kupić... No i czy ktoś możę mi powiedzieć czy dużo roboty jest z wymianą...bo pewnie trzeba wyjąć cały wahacz itd....ale czy nie trzeba jakiejść prasy, żeby wcisnąć ten element w wahacz?? Dzięki za wszelkie wskazówki.... PZDR... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 A może byś tak podał model, rok,silnik?Zresztą sam możesz sobie to sprawdzić i z numerem OEM pójść do sklepu.Link poniżej http://nissan4u.com/parts/ ale pewnie masz k12 więc to chyba o tą tuleje pytasz? http://moto.allegro....2676991115.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigsauer Opublikowano 8 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 A może byś tak podał model, rok,silnik?Zresztą sam możesz sobie to sprawdzić i z numerem OEM pujść do sklepu.Link poniżej http://nissan4u.com/parts/ A cóż kolega jest taki nerwowy i opryskliwy?? To, że mogę sobie "PUJSĆ" do sklepu doskonale wiem, chciałem tylko konkretnie wiedzieć co mam kupić, a nie facetowi zawracać gitarę tłumaczeniem A modelu i rocznika nie napisałem przez zwyczajne roztargnienie (K12, 2005, 1,2 65KM) ....w końcu nikt nie jest doskonały...Twój link do sklepu nie działa...i "pójśc", bo "poszli" itd...klasa trzecia podstawówki kolego sympatyczny, co idziesz z pomocą innym forumowiczom... :) KEEP SMILE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Po pierwsze bardzo się cieszę że dziekujesz,nie ma za co.Po drugie link działa.Po trzecie gdzie tu opryskliwość z mojej strony????Bo z twojej czyste ....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Kolego sigsauer nie bardzo rozumiem dlaczego upierasz się przy weryfikacji części jeżeli masz zamiar kupić w sklepie. Sprzedawca i tak zweryfikuje nr. katalogowy części orginału z tym co ma dostępne w bazie danych części! Ponieważ może występować zamiennik innego producenta niż serwisowego i nr.kat. będzie inny lecz będzie stanowił odpowiednik orginału. Ponad to wszelkie katalogi sprawdza się(poszukuje)zaczynając od: marka, model, (ewentualnie VIN), rok prod., poj.motoru, część danego zespołu. Dopiero wtedy odczyt nr.kat. jego odpowiednik i nr.magazynowy. Nie spotkałem się nigdy aby sprzedawca nawet w serwisie! podajac mu nr.OEM nie sprawdził zgodności z danym wozem i znalazł część zaczynając od tego nr. P.s. W przypadku nie zgodności określenia(różnica nazwy/określania części) w katalogach są rysunki techniczne i możesz pokazać palcem o którą część Ci chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaw-8 Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Cześć, jest to tuleja wahacza tylna. Też miałem z nią problem (rozwulkanizowałą się guma) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.