Łabi1610 Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Witajcie , otóż posiadam micrę w automacie rzadko popularna wersja , no i jest z nią problem na zimnym silniku gdy odpalam auto chodzi można się przejechać , natomiast jak się już rozgrzeje auto spada z obrotów i trzeba gazem jej pod pompowywać żeby nie zgasła aczkolwiek i tak czasem gaśnie , zauważyłem żer auto trochę kopci , natomiast nie przepala oleju stan jest , wymieniłem filtr paliwa i świece nie wiem natomiast co ją boli czytałem kilka tematów różnych ale nie znalazłem odpowiedzi. Pozostaje mi sprawdzić pompę paliwa dzisiaj próbowałem się do niej zabrać ale nie wiem do końca jak ją wymontować czy ktoś już to robił ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew14107 Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Ja też mam Micre 1,3 ale nie w automacie tylko w manualu.Przerabiałem podobny problem na zimnym silniku Micra szła bez problemów na ciepłym zaczynały sie dziać podobne rzeczy ktore opisujesz.Wymieniłem swiece,przewody,filtry i nic dalej to samo,mialem sie nawet brac za pompe paliwa.Przelutowalem przeplywomierz i od prawie 3 miesiecy jestem narescie zadowolony z Micry.Jezeli jeszcze tego nie zrobiles to pompe paliwa narazie zostaw w spokoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łabi1610 Opublikowano 12 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Miałeś rację przelutowanie pomogło auto chodzi jak na razie lecz problem , że kontrolka N-CVT wyskakuje po rozgrzaniu silnika , tym razem nie wiem czego to może być wina . Filtr ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew14107 Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Jeżeli się nie mylę filtr nie ma tu nic wspólnego.Kontrolka N-CVT moim zdaniem jest od automatycznej skrzyni biegów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łabi1610 Opublikowano 17 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 owszem ale skrzynia teżma filtr a z tego co ja się oriętuję to ma na zasadzie butelki w której robi się cyrkulacja, jeżeli by się zapchał to nie wiem słaby przepływ oleju przez co zapala się kontrolka ? to tylko moja teoria na ten tamat być może nie mam racji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew14107 Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Nie będę się wymądrzał bo nie znam się na automatach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.