Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] VP44 . Pytanie do uzytkownikow


Gość artopoo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Od jakiegos czasu mam N16 2.2di 2001r z przebiegiem 213tys km. Czytam sobie caly czas forum i powoli zaczynam sie bac slyszac o pompach VP44. Moglibyscie napisac jakie przebiegi macie w swoich samochodach i ew. kiedy regenerowaliscie VP44.....

Bo szperajac po forum , to chyba jestem z tych ktorzy maja jedne z wiekszych przebiegow w swoim traktorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słusznie zauważyłeś! Mi zaczęły się kłopoty z elektrozaworem po 136tyś. Z tym ze wtedy nie było prawie w ogole angoli, jak się coś trafiło to krzyczeli po 2,5/3, regeneracja 4,5 i tylko na VP44 1/2roku gwarancji. Więc ją sprzedałem! A może u Ciebie była już wymieniona już? Koledzy z serwisu N. powiedzieli ze średnia tej pompy wacha się między 90a120tyś. Dane potwierdziły wglądy do serwisów włoskich i niemieckich. Masz cholernego farta!!!

Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszej eksploatacji!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie ze ja nie mam dokladnych danych serwisowych , mam tylko ksiazka serwisowa do 2009r i przebiegu 171 000 , jedyne co jest tam napisane to jaki olej byl wymieniany . Chyba ze niemieckie paliwo jest na tyle dobre ze tutaj problemy z VP44 zaczynaja sie dopiero od okolo 220tys : . Czas pokaze , robie w miesiacu 2000km wiec jak cos sie bedzie dzialo to na forum zaraz uslyszycie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. Czas pokaze

 

Wiesz, teraz to już się nie ma co stresować.

 

Kiedyś, jak ta pompa była nowością i za samą regenerację wołano kilka tysi, to ok, można się było martwić.

 

Dziś potrafi to naprawić spory odsetek pompiarzy i nie weźmie za to więcej niż jakies 500zł w mniejszych zakładach i 1000 z serwisie boscha więc tragedi nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś potrafi to naprawić spory odsetek pompiarzy i nie weźmie za to więcej niż jakies 500zł w mniejszych zakładach i 1000 z serwisie boscha więc tragedi nie ma

Ha, Ha, Ha ! Proponuję żeby każdy kolega który bedzie mial ten problem z VP44 zgłaszał się do Ciebie i mu załatwisz w przedziale 500/1000pln.(chyba ze w stawiają zawór ale od kranu wody) Szczególnie w serwisie Bobsch! obecnie w serwisie B... Cena jest od 2600do4900w zależności od stopnia regeneracj! Weryfikacja pompy 450pln. W zwykłym zakładzie pompiarskim od2300do3800. Używaną można dostać za 1600, nowa w serwisie(są dwa typy)11,800 i 13,600 pln. Ceny nie dotyczą prac mechanika.

P.s. Kolega dziś zapłacił 3800razem z robocizną za pompę w O.Vectra B też model VP

Edytowane przez NEO NFS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie masz wiekszych problemow z odpalaniem to sie nie martw zapobiegawczo dolewaj mixolu i bedzie git ja swoja wymienilem przy 185tys. od anglika z przebiegiem 136tys. a teraz mam 213tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mowisz mixolu ? a w jakich proporcjach? tyle ze u mnie z mixolem problem bo w niemczech od jakiegos czasu siedze . Ogladalem ostatnio po necie i w sklepach to tutaj najwiecej jest dodatkow z liqui moly , tyle ze nie wiem ktory wybrac....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są osoby co jednak Mixolu nie preferują, gdyż mimo wszystko gęstnieje przy niskich temperaturach, natomiast znów benzyna wysusza.

Odnośnie Liqui Moly, to LIQUI MOLY Disel - System-Reiniger. Numer produktu 5156 lub 2666 /ten drugi jest tańszy/ - orginalny Niemiecki. Preparat ten czyści mechaniczne i elektroniczne wtryskiwacze i części systemu paliwowego z układem Common Rall.

Ale Ty chyba nie masz Common Rall?

Ale może też będzie dobry, poczytaj jeszcze tutaj http://www.liqui-moly.pl/, lub tutaj http://www.liqui-mol...&category_id=17 lecz z drugiej strony u Ciebie i tak jest lepsze paliwo niż u nas.

A może być jeszcze środek STP, będzie tańszy i pewnie też lepszy niż u nas.

Edytowane przez mirekg9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

liqui mily są dobre stosowałem,a zamiast Mixolu,może być inny olej, który stosują do dwusuwów,do benzyny.

A co do ceny naprawy VP44,to DIESELTECHNIKA koło Lublina,tylko trzeba ją wyjąć z auta i wysłać,ja u nich robiłem(gwarancja na rok ,bez limitu kilometrów).

Edytowane przez Jacek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mixol lub inny srodek naljepiej stosowac 1;250 gdzies to czytalem robili testy i wlasnie taka proporcja jest najlepsza. no i dokladnie zapomnialem dodac ze gestnieje w nizszych temperaturach wiec w zime odpada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje zdanie jest takie, że padają głównie pompy w autach z zachodu z niewiadomym przebiegiem. U siebie mam 206.000km i zero problemów z pompą. Co tankowanie dolewam Kleen Flow 953 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

to duza 1;50 maja dwusuwy a czy czsem nie jest slabszy po takiej mieszance??

Nie,nie jest słabszy,a nawet przeciwnie i nie 1/50,a jak wyżej pisałem 1//60,ale czasem leję i więcej,bo nie dolewam co tankowanie, ale co 3:4 tank.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

u mnie przebieg 249tys. bez regenracji

dolewam ćwiartkę Orlenowskiego 2T premium na bak - zgodnie z zaleceniem firmy Bosch dla pomp rotacyjnych, po wycofaniu siarki z ON przez UE w 2006r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...