Gość artopoo Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Od jakiegos czasu mam N16 2.2di 2001r z przebiegiem 213tys km. Czytam sobie caly czas forum i powoli zaczynam sie bac slyszac o pompach VP44. Moglibyscie napisac jakie przebiegi macie w swoich samochodach i ew. kiedy regenerowaliscie VP44..... Bo szperajac po forum , to chyba jestem z tych ktorzy maja jedne z wiekszych przebiegow w swoim traktorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Słusznie zauważyłeś! Mi zaczęły się kłopoty z elektrozaworem po 136tyś. Z tym ze wtedy nie było prawie w ogole angoli, jak się coś trafiło to krzyczeli po 2,5/3, regeneracja 4,5 i tylko na VP44 1/2roku gwarancji. Więc ją sprzedałem! A może u Ciebie była już wymieniona już? Koledzy z serwisu N. powiedzieli ze średnia tej pompy wacha się między 90a120tyś. Dane potwierdziły wglądy do serwisów włoskich i niemieckich. Masz cholernego farta!!! Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszej eksploatacji! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość artopoo Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Wlasnie ze ja nie mam dokladnych danych serwisowych , mam tylko ksiazka serwisowa do 2009r i przebiegu 171 000 , jedyne co jest tam napisane to jaki olej byl wymieniany . Chyba ze niemieckie paliwo jest na tyle dobre ze tutaj problemy z VP44 zaczynaja sie dopiero od okolo 220tys : . Czas pokaze , robie w miesiacu 2000km wiec jak cos sie bedzie dzialo to na forum zaraz uslyszycie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 . Czas pokaze Wiesz, teraz to już się nie ma co stresować. Kiedyś, jak ta pompa była nowością i za samą regenerację wołano kilka tysi, to ok, można się było martwić. Dziś potrafi to naprawić spory odsetek pompiarzy i nie weźmie za to więcej niż jakies 500zł w mniejszych zakładach i 1000 z serwisie boscha więc tragedi nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 (edytowane) Dziś potrafi to naprawić spory odsetek pompiarzy i nie weźmie za to więcej niż jakies 500zł w mniejszych zakładach i 1000 z serwisie boscha więc tragedi nie ma Ha, Ha, Ha ! Proponuję żeby każdy kolega który bedzie mial ten problem z VP44 zgłaszał się do Ciebie i mu załatwisz w przedziale 500/1000pln.(chyba ze w stawiają zawór ale od kranu wody) Szczególnie w serwisie Bobsch! obecnie w serwisie B... Cena jest od 2600do4900w zależności od stopnia regeneracj! Weryfikacja pompy 450pln. W zwykłym zakładzie pompiarskim od2300do3800. Używaną można dostać za 1600, nowa w serwisie(są dwa typy)11,800 i 13,600 pln. Ceny nie dotyczą prac mechanika. P.s. Kolega dziś zapłacił 3800razem z robocizną za pompę w O.Vectra B też model VP Edytowane 11 Października 2012 przez NEO NFS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 jak nie masz wiekszych problemow z odpalaniem to sie nie martw zapobiegawczo dolewaj mixolu i bedzie git ja swoja wymienilem przy 185tys. od anglika z przebiegiem 136tys. a teraz mam 213tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość artopoo Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 mowisz mixolu ? a w jakich proporcjach? tyle ze u mnie z mixolem problem bo w niemczech od jakiegos czasu siedze . Ogladalem ostatnio po necie i w sklepach to tutaj najwiecej jest dodatkow z liqui moly , tyle ze nie wiem ktory wybrac.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 (edytowane) Są osoby co jednak Mixolu nie preferują, gdyż mimo wszystko gęstnieje przy niskich temperaturach, natomiast znów benzyna wysusza. Odnośnie Liqui Moly, to LIQUI MOLY Disel - System-Reiniger. Numer produktu 5156 lub 2666 /ten drugi jest tańszy/ - orginalny Niemiecki. Preparat ten czyści mechaniczne i elektroniczne wtryskiwacze i części systemu paliwowego z układem Common Rall. Ale Ty chyba nie masz Common Rall? Ale może też będzie dobry, poczytaj jeszcze tutaj http://www.liqui-moly.pl/, lub tutaj http://www.liqui-mol...&category_id=17 lecz z drugiej strony u Ciebie i tak jest lepsze paliwo niż u nas. A może być jeszcze środek STP, będzie tańszy i pewnie też lepszy niż u nas. Edytowane 12 Października 2012 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 (edytowane) liqui mily są dobre stosowałem,a zamiast Mixolu,może być inny olej, który stosują do dwusuwów,do benzyny. A co do ceny naprawy VP44,to DIESELTECHNIKA koło Lublina,tylko trzeba ją wyjąć z auta i wysłać,ja u nich robiłem(gwarancja na rok ,bez limitu kilometrów). Edytowane 14 Października 2012 przez Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 mixol lub inny srodek naljepiej stosowac 1;250 gdzies to czytalem robili testy i wlasnie taka proporcja jest najlepsza. no i dokladnie zapomnialem dodac ze gestnieje w nizszych temperaturach wiec w zime odpada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 ja stosuję 1/60(czyli, litr na zbiornik)w zimie też dolewam,ale 100g/60,więcej jak dolewam benzyny,do ON podczas mrozów powyżej -20. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 to duza 1;50 maja dwusuwy a czy czsem nie jest slabszy po takiej mieszance?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Moje zdanie jest takie, że padają głównie pompy w autach z zachodu z niewiadomym przebiegiem. U siebie mam 206.000km i zero problemów z pompą. Co tankowanie dolewam Kleen Flow 953 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 to duza 1;50 maja dwusuwy a czy czsem nie jest slabszy po takiej mieszance?? Nie,nie jest słabszy,a nawet przeciwnie i nie 1/50,a jak wyżej pisałem 1//60,ale czasem leję i więcej,bo nie dolewam co tankowanie, ale co 3:4 tank. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2392644.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 u mnie przebieg 249tys. bez regenracji dolewam ćwiartkę Orlenowskiego 2T premium na bak - zgodnie z zaleceniem firmy Bosch dla pomp rotacyjnych, po wycofaniu siarki z ON przez UE w 2006r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.