PrimerkaTD Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Otoz mam problem. wymieniłem dziś dwie uszczelki, mianowicie nastawnika pompy oraz dekla nastawnika, po czym samochód odpalił wkręcił się na duże obroty wiec go zgasiłem. Rozebrałem pompę i okazało się ze czpien dobrze nie siedzi na walku a wiec włożyłem go i od tamten pory nie odpala. Ropa pozalewała rozrusznik wiec gdy świece sie nagrzeją idzie iska po silniku i się kopci. Nie ciekawy problem. Czy da rade samemu się uporać z tym problemem czy trzeba jechać do pompiarza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 A zaznaczyłeś położenie nastawnika? Podejrzewam że nie i teraz się męcz i ustawiaj, poluzuj śruby i przesuwaj lewo prawo, w lewo zwiększasz, w prawo zmniejszasz. I tak do uzyskania rezultatu musza być odpowiednie obroty, i nie kopcić za bardzo. Po korektach trochę dłużej trzeba pokręcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 12 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 no własnie nie zacznaczylem <LooL> to teraz bede mial troche zabawy. ;/ a czy po tej wymianie uszczelek powinno ustawiać się kat wtrysku ? i czy przez ta rope na rozruszniku mozliwe aby sie tak kopciolo z niego?;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 To w końcu masz benzyniaka czy diesla? Bo w opiesie masz benzyniaka. Wymiana uszczelek nie ma znaczenia na kąt wtrysku, ale ma bardzo duże naczenie na dawkę paliwa. Poczytaj posty o regeneracji nastawnika. Minimalny ruch nastawnika względem pompy robi dużą zmianę w dawce paliwa. Głónie w stronę w poprzek samochodu. Jak nie odpala dawka za mała. Jak się sam wkręca na obroty dawka za duża. Ale jak pisał Maciek szukaj teraz położenia, miłej zabawy. Trzeba było zaznaczać położenie. Z jednej strony ropa nie przewodzi prądu. Ale w rozruszniku może zacząć się palić, stąd pewnie dym. Warto by było wyjąć rozrusznik i go wyczyścić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 15 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 Diesla.. raczej juz nie pcham raczek do tej pompy. w warsztacie powiedzieli mi 150zl za ustawienie wiec pewnie się tam wybiorę. A wracając do rozrusznika, ciężko wyczyścić czy komuś oddać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.