Gość maciekplock Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Witam! Jakiś czas temu zakupiłem Nissana Primere 2000r. i gdy ją odpalam przy skręcie kół jest pisk (taki sam jaki mamy pisk paska rozrządu), gdy się rozgrzeje to tylko przy maksymalnym skręceniu kierownicy jest taki sam pisk. Od tego co kupywałem samochód powiedział mi, że wlał zły płyn do wspomagania, czy to prawda, czy wina leży po innej stronie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 naciągnij pasek od wspomagania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciekplock Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 tzn. jak naciągnąć? i byś mógł powiedzieć gdzie on się znajduje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 z lewej strony masz paski, jeden obejmuje alternator, klimę a drugi wspomaganie, luzujesz śrubkę i drugą (taka długa) kręcisz aż naciągniesz pasek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Wspomaganie jest razem z pompą wodną Jest to najgłębiej ustawiony pasek Pierwszy jest od klimy Drugi od alternatora Paski masz po lewej jak napisał DINO Musisz popuścić śrubę na rolce i naciągnąć napinaczem i ponownie zablokować rolkę. Jak paski są stare to też będą piszczeć Wymień od razu wszystkie Jeden to koszt około 20 zeta Tylko najpierw pomierz stare bo z tymi długościami to w katalogach jest totalna bzdura Zobacz czy ci pompa od wpomagania nie cieknie i czy gość nie zalał jej płynem hamulcowym bo tak handlarze robią jak płynu ubywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 czerwoną poluzuj, a zieloną kręć aż pasek się naciągnie. Jeśli to nie pomoże to wymień pasek na nowy i wtedy naciągnij. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 I przy pełnym skręcie ma prawo piszczeć, bo to maksymalne obciążenie pompy hydraulicznej. Ale w pierwszej kolejności napięcie/wymiana pasków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BoRexx Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 U mnie miałem to samo , wystarczyło naciągnąć. Ale zobacz w jakim stanie owy pasek jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 A u mnie winny był właśnie stary płyn do wspomagania. Piszczało na mrozie, gdy samochód się rozgrzał pisk ustawał. Po wymianie płynu jest ok. Jeśli w dodatku poprzedni właściciel powiedział Ci że jest zły płyn to oczywiście w pierwszej kojelności wymieniłbym płyn, tym bardziej że nie jest drogi. Ale oczywiście naciągnąć pasek też warto. Sama wymiana płynu nie jest jakaś ciężka, no ale trochę zmysłu technicznego wymaga. Najtrudniej jest nie zalać pasków przy spuszczaniu stargo płynu :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.