Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Znaczy to nie kolega tylko facet który ma sklep z płynami i wymienia w gratisie A uważassz że to jest dobre rozwiązanie?/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hansrpg Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 W motocyklu aby porządnie odpowietrzyć układ wstrzykuje się płyn przez odpowietrznik wtedy powietrze trafi do zbiorniczka wyrównawczego, może ta metoda zda egzamin i w tym przypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 (edytowane) Mateusz, ja bym zrobił to tak:: - ale to ja...... Zaczął od ponownego odpowietrzenia układu sposobem tradycyjnym. Potrzebny wiadomo że pomocnik, otpowietrzenie przy uruchomionym silniku aby było większe ciśnienie. Najpierw "pompowanie" i przy wciśniętym hamulcu luzować przewody przy pompie ABS /nie wiem czy tam jest odpowietrznik, jeśli tak to wystarczy odpowietrznik a nie przewody/ potem już koła - zaczynając od najdalszego - czyli najdłuższa droga płynu w układzie. Pamiętając o częstym zerkaniu i dolewaniu płynu do zbirniczka. A płyn spuszczany z układu, gdy założysz wężyk na odpowietrznik, to wykorzystasz ponownie i płyn w układzie będziesz miał tym sposobem już wymieniony na 100%. Edytowane 15 Kwietnia 2013 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Jutro właśnie będę jeszcze raz odpowietrzał.Pierw lewe tyłprawe tył lewe przód i prawe bo po prawej jest pompa.Jutro dam znać jaki wynik w sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 A nie powinno być: tył prawe, przód lewe, tył lewe, przód prawe? Wyciąg z serwisówki: LHD models: Right rear brake,Left front brake,Left rear brake,Right front brake. Patrzyłeś o odpowietrzaniu całkowitym na serwisówce strona BR-17 i BR-8? Daj znać jak uda Ci się opanować - taki sam problem u znajomego w aucie (innej marki) i pozostaje nadal nierozwiązany - był odpowietrzany, wymiana pompy i nadal nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 A więc tak Panowie. Dzisiaj była akcja z Air bleeder Valve.Odpowietrzyłem cały układ i faktycznie powietrza tam było spoooro.Po odpowietrzeniu przejechałem się i jest progres-auto nie grzeje się (nie trze klocek o tarczę)Poczekam teraz z 3 dni,pojeżdżę i konkretnie pokatuje te hamulce i w piątek jeszcze raz sprawdzę odpowietrzenie bo może jeszcze jakiś nieproszony bąbelek się zaplątał i w pt podjade na stacje diagnostyczną żeby mi zmierzył opory toczenia( przed operacją wynosiły 260 Nm lewe przód i po ok 230 pozostałe 3 koła) Jaki wynik w sprawię oczywiście napiszę i podzielę się z Wami Z góry dzieki Chłopaki za wszystkie pomysły i zaangażowanie Wiedziałem że NKP to podstawa mechaniki ;PPDobra tyle narcyzmu,czas się zebrać i posprzątać samochód Piona ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 mówiłem, że dobre odpowietrzenie to podstawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 (edytowane) Dopowiedzeni. Miało być 3 dni ale trafiło się dzisaij więc..a więc tak. Zrobiłem dzisiaj " na marne" 160 km" jeżdżąc bez celu po opolskich i śląskich drogach(sprawy służbowe więc na marne-dopiero wróciłem ). Głownie po to żeby heblować.Ze 160 km/h pit stop aż tak zgrząłem hebelki że znówu gorace były Odczekałem przerwą na papierosa i ruszyłem dalej.Po całym manewrowaniu do ziomeczka na stacje i wyniki:opory toczenia ...Przód lewe: 80(było 240-260 momentami)pozostałem 65-70.Idealnie..prawie.jutro jeszcze raz pohebluje i jak będzie gorący płyn to raz jeszcze zabieg odpowietrzania.Dobrze że mam wyjazd jutro Opola to bd zgranie idealne.Jutro znów dam znac jaki wynik po pracy )Dzieki Chłopaki Nie będę wymieniał Nick'ów bo ktos o kim zapomne może się obrazić ) Tylne koła po podniesieniu można zakręcic i w koło fortuny grać bo się w ogóle nie zatrzymują,tak dobrze się krecą. Zerowe tarcie.Przód jednak coś jakby delikatnie maciupko trzyma. ALe jutro jeszcze raz i myślę że będzie idealnie Za dobre sprawowanie Nissanek dosttał Verve do baku Całe 30 L za 5.62 Edytowane 15 Kwietnia 2013 przez Mateusz_P11_144 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Całe 30 L za 5.62 30l za 5,62? to w tych Czechach lepiej niż w Emiratach - 19 gr za litr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 litr po 5.62 i nie w Czechach a w Polsce na stacji Orlen w Kędzierzynie-Koźlu Jestem po ostatecznych testach.Wyniki nawet mnie zadziwiły.Otóż. Zatankowałem 36 litrów paliwa i zrobiłem na tym 638 km. Czy spalanie wychodzi 5,65 litra. Panowie to jest idealnie Fakt że mój styl jazdy nie jest mega dynamiczny bo Mateuszowi nigdzie sie nie spieszy ale kurde w trasie wynik super.I nie mam zepsutej wskazówki Wychodzi na to że samochód cały czas jak go miałem miał lekkie opory (brudne zaciski,stary płyn,zapowietrzenie) Teraz idzie nawet na prostym i ma opór o wczorajszym badaniu 21 NM lewy przód i 17 NM pozostałe.Dzieki Ziomki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Też słyszałem że dobry sposób jest w odpowietrzaniu że po prostu dolewać płyn do zbiorniczka i wiadomo cztery koła ściągnięte i najpierw tył odpowietrzniki popuścić i dolewać płyn i patrzeć jak poleci za jakiś czas czysty i stary płyn wiadomo pewnie ciemny zużyty.Zakręcić tył,po puścić przód i też odkręcić odpowietrzniki i czekać aż poleci czysty nowy płyn.I wiadomo zakręcić odpowietrzniki i po kolei odpowietrzać koła od najdalszego od pompy czyli z tyłu . I cieszyć się z wymiany płynu i lepszych hamulców.Wiem że w miarę szybki skuteczny sposób . Co myślicie o tym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 na to samo wychodzi tyle że grawitacyjnie A jak plumpasz pedałem to szybciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Pewnie szybciej tyle ze bardziej mało prawdopodobne że może się zapowietrzyć Pozniej tylko we dwoje odpowietrzyć i też gra muzyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Ale przy pedałowaniu też sie nie zapowietrzy bo cały czas jest ciśnienie,tylko trzeba często chodzić i uzupełniac płyn.Ale po moich przygodach widze że to jest niby takie błahe ale potrafi narobic burdelu Teraz mam układ odpowietrzony w 100 %,zużyłem 2 litry płynu az nie leciały żadne bąbelki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Napisze jeszcze w tym temacie Co myslicie o teście płynu hamulcowego ? http://www.auto-swiat.pl/1-test-plynow-hamulcowych-sprawdzamy-ktory-jest-najlepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Ja nie mam zdania co do tego testu. Uważam że plyn jezeli kupujemy taki tanszy za powiedzmy 8 zł za 450 ml ( ja mam taki z firmy jakiejś tam) Wymieniam w każdym moim aucie co półtorej roku/2 lata.Nie ma sensu inwestować w super jaości płyn bo i tak się go nie wykorzystuje w normalnej jeździe.Ja zalałem płyn za 8 żł i w górach jak jechałem (Jesenik w CZ) cały czas miałem hamulce,fakt że gorące jak patelnia ale sprawne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.