hugh_h Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 zastanawiam się nad podczepieniem turbiny do swojego td25 ponoć blok jest ten sam, .. pytanie tylko gdzie dokładnie idą przewody chłodzenia i smarowania obstawiam że mam po prostu wkręcone zaślepki w te miejsca, dlatego prośba o foty jak ta instalacja idzie, no chyba żeby ktoś jest z wawy to chętnie sam obejrzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Na srajdach jest ktoś z Wa-wy z tego co widziałem, wiec się odezwij. a jak nie to ściągnij foty silników z aledrogo, kiedyś miałem fajne fotki ściągnięte jak szukałem gdzie idzie rurka od EGR. Na wyjętym silniku jest większy dostęp i można wszystko lepiej opstrykać. Jeżeli będzie dalej opornie to się odezwij , przy weekendzie pstryknę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Uderz do coobcio garage! Trzeba go po wrzucie T. przemapować żeby naprawdę było ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Kolego nie te klimaty Mechaniczna pompa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 18 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 na allegro to się przyglądałem takich szczegółów gdzie to włazi to nie widać. haha przemapować to by było niezłe niestety nie to auto - dawkę paliwa trzeba będzie pewne zwiększyć i może kąt trochę ruszyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo_k2 Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 jak potrzebujesz obejrzeć TD27 to zapraszam do siebie do międzylesia, a przy okazji możesz mi polecić warsztat który przestawi mi drążki na wieloklinie i ustawi geometrię, na obecną chwilę nie mam gdzie tego u siebie zrobić a na tyle jest to pilne że mam negatyw na przednim lewym kole i ścięło mi oponę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 18 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 no tak nie do końca mi po drodze do miedzylesia, a jeśli chodzi o geometrię to sprawa ze znalezieniem dobrego warsztatu nie jest prosta zwłaszcza problem jak masz jeszcze podniesione zawieszenie :(ja sam zrobiłem bo mnie znajomy wpuścił na warsztat, polecić nikogo nie mogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 no z geometria ja tez ostatnio walczylem ale wywalczylem tydzien czasu jazdy po mechanikach, ale sie udalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 (edytowane) Fotki nie mam... Genralnie, z podstawy filtra oleju. Druga rurka, "sruba" obok zasilania filtra oleju. Wygląda na dorobione fabrycznie No co mapa, jest na śrubce Edytowane 19 Października 2012 przez wojtus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mandor Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 w niedziele ci zrobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 20 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 dzięki, jedno miejsce już zlokalizowałem przy filtrze mam tam korek wkręcony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mandor Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 dzięki, jedno miejsce już zlokalizowałem przy filtrze mam tam korek wkręcony tu masz takie najlepciejsze. ciasno tam i ciężko coś pstryknąć. ale widać wyraźnie, z filtra i z bloku nad czujnikiem jeszcze jedno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 22 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 dzięi za foty, no to jedno miejsce mam ... kwestia nastepnych olej gdzieś wraca .. no i chłodzenie ja jest podłączone ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mandor Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 dzięi za foty, no to jedno miejsce mam ... kwestia nastepnych olej gdzieś wraca .. no i chłodzenie ja jest podłączone ? wychodzi filtra, wraca tym drugim, na zdjeciu po prawej stronie czujnika troszku wyżej. Chłodzenie tylko pompowanym powietrzem bez płaszcza wodnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 22 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 a nie były chłodzone wodą ? może w tdi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mandor Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 nie wiem, u mnie jest klasyczne, zadnej wody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 23 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 to tylko ułatwia sprawę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.