Gość sinhga34 Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Czytam sporo co piszecie na forum i mam kolejne pytanie Skoro jesli przynajmniej 350z osiągnięcie katologowwgo 5.8 sekund do 100 jest bardzo trudne wydaje mi sie ze z 370z bedzie podobnie i 5.3 to jednak w sferze marzeń. Przejdzmy wiec do mojego pytania jak wygląda sprawa ze skrzynia automatyczna czy przyspieszenie też odstaje od wyniku katologowego? Czy ktos to sprawdzał? Czy ktos sprawdzal przyspieszenia tych 2 modeli nissana 370z autom VS man i które bylo szybsze i o ile ? I jak jest ze spalaniem automatu w 370z on naprawde pali mniej od manualu to jest realne dla mnie to dziwne POZDRAWIAM Piotrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 (edytowane) mam dane techniczne 370 przed soba i cytuję: przyspieszenie/spalanie cykl mieszany coupe: 5,3s /10,6l. manual 5,6/10,5 automat roadster 5,5/11,2 manual 5,8/10,9 auto Edytowane 19 Października 2012 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 i w automacie zawsze masz pewność że bieg dobrze wejdzie przy max obrotach, w manualu można źle strzelić ze sprzęgła itp. i stracić te 0,5 sek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sinhga34 Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 dane techniczne to jedno a realne przyspieszenie i spalanie to calkiem co innego. Własnie mnie to ciekawilo czy osoba która na codzień jezdzi bardzo spokojnie nagle stwierdzi a sprawdze jak zetka przyspiesza jakie uzyska czasy 0-100 manualem a jakie automatem na np 10 przejazdow. Miałem podobne przeczucie ze automatem czasy beda podobne i bardziej zbliżone do danych katologowych a z manualem to ilosć czynników wpływajacych na osiągi jest spora i tak samo spora będzie rozbieżnosc pomiedzy przejazdami u laika. A może sie ktos wypowie na temat spalania bo wiosną mysle własnie kupic zetke i nie wiem co wybrać żeby automat mniej palił nie realne mi się wydaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 no ja mam 350 Z w automacie i spalanie mnie zadowala tym bardziej że teraz mam LPG, miasto 13-14 L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_370z Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Realnie do osiągnięcia w 370z manual to 5,6 s, powtarzalnie, raz tylko zrobiłem 5,4s, ale musi być idealny start, temperatura, dobry asfalt, świeże opony itd...z chęcią bym porównał z automatem na 1/4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Realnie do osiągnięcia w 370z manual to 5,6 s, powtarzalnie, raz tylko zrobiłem 5,4s, ale musi być idealny start, temperatura, dobry asfalt, świeże opony itd...z chęcią bym porównał z automatem na 1/4. dzisiaj 5.8 350z plus turbo konie jakies 400 hp dtart mierzony na gt więcej nie da rady przyspiedzyc koła boksują czass 5,8h do sety i wzysko co z zety da si wycisknąć w mgle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 (edytowane) dzisiaj 5.8 350z plus turbo konie jakies 400 hp dtart mierzony na gt więcej nie da rady przyspiedzyc koła boksują czass 5,8h do sety i wzysko co z zety da si wycisknąć w mgle Można zamontować szerokie lacze (wchodzi nawet szerokość 315), oponki semi slicki. Tu jakoś wielkiego problemu z boksowaniem nie ma. http://www.youtube.com/watch?v=B-AfopRFk80 Edytowane 22 Października 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sinhga34 Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Czyli wiemy ze przyspieszenie manualem na poziomie 5.6 jest powtarzalne czy ktos z automatem moze sie wypowie jakie czasy on uzyskuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_370z Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Zaryzykuje tezę, ze tylnim napędem na zwykłym asfalcie i szerokim laczem (AAS ma 275 chyba albo lepiej) nie zejdzie Zetka poniżej 5 sek, mimo ponad 400HP i dużego momentu. W niedziele trakcji nie było, ale nic dziwengo przy takiej temperaturze i wilgoci. Natomiast testowalismy juz w róznych warunkach i problemem jest naped na tyl. Wyzej tzw. "wała" nie podskoczy - każda 4 napedówka z soldną mocą typu 250+ objeżdża ze startu Zetkę, bo to czasy rzędu 3,5-4,5 sek, dodaj do 4 butów skrzynię dwusprzęgłową typu np. DSG i pozamiatane jeśli chodzi o start z zatrzymanego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 (edytowane) a "Drag-stery" ? czemu mają tylko na tył ? napęd na 4 = większa masa. Widziałem auto co mają tylko na tył, moc 400 km silnik wolnossący i robią 100 w 4,2 sek. i są seryjnymi samochodami np: Corvette c5-c6 Edytowane 23 Października 2012 przez michalgdb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CeglA Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Czyli wiemy ze przyspieszenie manualem na poziomie 5.6 jest powtarzalne czy ktos z automatem moze sie wypowie jakie czasy on uzyskuje. Niedługo nabędę g-techa, jak znajdę coś w dobrej cenie, to podzielę się wynikami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zoidberg Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 a "Drag-stery" ? czemu mają tylko na tył ? napęd na 4 = większa masa. Widziałem auto co mają tylko na tył, moc 400 km silnik wolnossący i robią 100 w 4,2 sek. i są seryjnymi samochodami np: Corvette c5-c6 Porównaj szerokość laczy w dragsterach i w 370z... Plus dochodzi do tego rozgrzane slicki, gorący asfalt i się klei, no bo nie widziałem jeszcze wyścigów dragsterów na wilgotnym asfalcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_370z Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Nie ma co porównywać amerykańskich drag stripów i czasów tam osiąganych do naszych warunków z jednego powodu - zupełnie inna przyczepność wynikająca z innego asfaltu. Dla przykładu, seryjna Zetka 370z kręci w USA na dragstripe czasy ok. 13-13,5 s na 1/4 mili. Wynik nie do osiągniecia w Polsce na zwykłej drodze, u nas z 13 s robi się 14,1+ s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sinhga34 Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 No wlasnie zakładając ten wontek chcialem sie dowiedziec jaka przewage ma calkowicie seryjny na calkowicie seryjnych oponach 370z manual nad automatem nie na slikach na torach tylko normalnie na drodze. Zawsze sie twierdziło ze manuale lepiej przyspieszaja co też podaje producent ale producent tez podaje spalanie a to juz wiemy jak wygląda w realu A że zimą sprzedaje moje Audi i nie ma bata szukam zetki chiałem sie dowiedzieć co wybrać do codziennej jazdy a przyznam się robie się leniwy i pomyslalem o automacie. Jeśli ma to wyglądać ale niestety raczej sprawdzenie tego nie jest realne że w 80% manual i auto uzyska bardzo podobne czasy czy to ze startu zatrzymanego czy np od 60 do 120 to kupie automat na wariowanie robię się za stary przyśpieszenie jest mi jedynie potrzebne do wyprzedzania na trasie nic ponad to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_370z Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Jak sie znajdzie jakis automat na spocie Zetek w wawie to moglibysmy sprawdzic, z miejsca so setki, na 1/4 i z rolki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CeglA Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Jak sie znajdzie jakis automat na spocie Zetek w wawie to moglibysmy sprawdzic, z miejsca so setki, na 1/4 i z rolki A kiedy ma się odbyć taki spot ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_370z Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 A kiedy ma się odbyć taki spot ? masz fejsa? jak tak to podaj na priv i bedziesz wiedzial co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HIXX Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Nie ma co porównywać amerykańskich drag stripów i czasów tam osiąganych do naszych warunków z jednego powodu - zupełnie inna przyczepność wynikająca z innego asfaltu. Dla przykładu, seryjna Zetka 370z kręci w USA na dragstripe czasy ok. 13-13,5 s na 1/4 mili. Wynik nie do osiągniecia w Polsce na zwykłej drodze, u nas z 13 s robi się 14,1+ s. 14,1 ?? a opony r888 chyba powinny pomóc 14,1 to integra mozna ciachnac przy 220ps i r888 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_370z Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 (edytowane) Integra chyba nie wazy 1,5 tony? Dotychczas na semislickach uturbiona Zeta 13,7s to najszybciej co widziałem, ale mysle ze 13,5 jest w zasięgu. Zobaczymy na wiosne Edytowane 16 Grudnia 2012 przez Mike_370z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CeglA Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Realnie do osiągnięcia w 370z manual to 5,6 s, powtarzalnie, raz tylko zrobiłem 5,4s, ale musi być idealny start, temperatura, dobry asfalt, świeże opony itd...z chęcią bym porównał z automatem na 1/4. Dorwałem na kilka godzin racelogica. Najlepsze czasy jakie udało mi sie wykręcić to: 0-100km/h - 5.1sek. Wynik ten udało sie sie powtórzyć dwukrotnie w przeciwne strony, jednak dopiero po wielu próbach. 5.4sek. wychodziło bez większego problemu ( automat ). Czas 100km/h-200km/h wyszedł 13sek. Felgi 19, tylne opony 275/35/19 z minimalnym już bieżnikiem, jakieś 3mm. Auto w 100% seryjne. Z ciekawości na kilka przejazdów włożyłem wkładki K&N i nie było absolutnie żadnej różnicy, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 O Bardzo ładne czasy Kolega z Lublina jakieś podobne kręcił serią... Ciekawe teraz po porgramie co by Racelogic wskazał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Wczoraj Tomek od białego Inf mówił, że to M37 co mu poprawiałeś kompresor kit GTMa poniżej 13 na ćwiartkę schodzi.Ładny czas jak na takiego kloca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 (edytowane) Przedstawiam czasy z Race Logica tej ponad 2 tonowej limuzyny z kompresorkiem tryb zmiany biegów manualny: "0-100 km/h - 5,02 s 0-150 km/h - 8,89 s0-180 km/h - 12,68 s1/4 mili - 12,81 s" Mechanicznie w niej do ogarnięcia jest Wydech i ciut podnieść odcinkę wówczas wydaje mi się że jeszcze z 0,3-0,4 sek do urwania będzie na ćwiartkę Do tej pory najszybsza Zetka w Polsce wykręciła czas 12,32 s - kolegi Alanosa ale na profesjonalnych oponach i w manualu więc jest co poprawiać i do czego się odnosić Edytowane 13 Listopada 2013 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Te czasy to konkretnie tego M37 co u Ciebie było? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.