Coobcio Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 (edytowane) Tak zakompresorowany automat... No to dla przykładu podłubane 370zetki, w manualu ze zrobionym układem wydechowym + długie doloty Stillena (shamowane w ECU-Performance na 348KM) VS automat seria po programie (shamowane u mnie na 334KM), pomiary dokonane tym samym sprzętem na tej samej nawierzchni, auta ze sobą łapały się wielokrotnie i autoamt za każdym razem z przodu !! Manual: 0-100km/h w 5,5sek 1/4mili w 13,6 sek Automat: 0-100km/h w 5,3sek 1/4mili w 13,5 sek Edytowane 4 Stycznia 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek91 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Pewnie wynika to z lepszych przełożeń (AT ma 7 biegów, MT tylko 6). Czasy zmian biegów nawet zwykłych automatów są już zadowalające (na dzień dzisiejszy), nie wspominając o wynalazkach typu DSG... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Automat ma tylko ok 30-40cm zwłoki przy ruszaniu zdjęcie nogi z hamulca i przeniesienie na pedał gazu myślę że zabija jakieś 0,1-0,15 sek w sprincie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 To jaki czas w sprincie do 100tki bedzie mialo 350Z z AT i z MT - mierzyl ktos? Ja chetnie bym zmierzyl ale na mojej 17nastce jest tak wąska opona ze zrywa odrazu trakcje:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 350Z ma skrzynię 5-cio biegową... w serii na pewno będzie wolniejszy od manuala. Obstawiam jakieś realne 6,3-6,4 do setki a manual ma ok. 6 sek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 i tak do zabawy na tor manual jest lepszy olać te starty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Pewnie zwłaszcza w 370 kiedy to sobie robi między gazy przy redukcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 i tak do zabawy na tor manual jest lepszy olać te starty Dokladnie najlepsza zabawa jest w trakcie jazdy a nie sprinty do 100/spod swiatel czy na 1/4...to auto jest stworzone do jazdy w zakretach gdzie 3/4 tych 'sprinterow' wysiada. A jeszcze lepiej wchodzi bokiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CeglA Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Swoja droga ciekawe czemu w danych producenta automat jest az o 0.3 wolniejszy do 100 niz manual... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Z tym bokiem to nieraz idzie popłynąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Swoja droga ciekawe czemu w danych producenta automat jest az o 0.3 wolniejszy do 100 niz manual... Żeby było poprawnie politycznie, do tej pory zawsze było tak że manuale były szybsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_370z Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Jedna istotna sprawa, automat mial strojenie, inna mape przepustnicy i odcinke na 8k. Moim zdaniem dane producenta sa ok i manual jest szybszy. Z tym, ze w przypadku nizszej temperatury (gorszej trakcji), ponizej 20 st. automat zawsze lepiej wystartuje. Poza tym starty w automacie sa bardziej powtarzalne. W manualu bardzo latwo zepsuc moment ruszenia, 200 obrotow za duzo lub za malo i po temacie. Kolejne spostrzezenie to gtech vs racelogic - czasy na gtechu byly zawsze 0,4 sek gorsze niz czasy RL podczas jednoczesnego pomiaru dwoma urzadzeniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 Race Logic to klasa sama w sobie. Jego pomiary sa niepodwazalne. Ps. Seria automat 370z ok 5.2 ma do paki zdaje się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_370z Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 Z tym, ze wg. tamtego race logica moj czas na 1/4 byl lepszy bez nitro niz na SSS z nitro Trzeba to sprawdzic na wiosne na bemowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Na 1/4 mili 3/4 sukcesu to dobrze wystartować Automat ma bardzo powtarzalne starty... A manual już bardzo różnie niech za przykład posłuży Saab kolegi Bzyka któremu z niego wygrzebałem 279KM... Kręcił czasy w przedziale 14,6 do 16,2 sek - czasy z Bemowa uzależnione w 90% od startu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.