Gość tjank Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Ludzie - p r o ś b a - może ktoś sprawdzić jakie są prawidłowe napięcia na wtyku do lampki oświetlającej kabinę w N16 ????? Mnie coś padło. Teraz mogę ją ręcznie włączyć, albo wyłączyć. Nie działa mi czasówka, nie ma też reakcji na otwarcie drzwi, zapłon itp. Są tam 4 przewody. Na skrajnych u mnie jest masa. Na środkowych absolutny plus akumulatora i plus akumulatora pomniejszony o kilka milivoltów. Nie podejrzewam żeby padł Time Control Unit bo wtedy miałbym bum z centralnym zamkiem i wogóle nie byłoby światła. Może coś od alarmu mi padło???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meridion Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 nieznam sie kurde na tym, ale jesli Ci nikt nie pomoże to dam namiar na mojego elektryka, tani i robi wszystko, niestety w wawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tjank Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Miałem kontakt z ASO. Twierdzili, że to blaszki się wygięły we włączniku - podobno częsta awaria. Poprawiłem - bez rezultatu. W rozmowie zapewniali mnie że TCU na pewno jest ok skoro wszystko inne mi działa. Faktem jest że jak zacząłem skaładać po podgięciu blaszek to mi się śliznął śrubokręt i zrobiłem zwarcie. Wywaliłem jeden bezpiecznik. Po założeniu nowego mam napięcia ale nie działa czasówka. Bałem się o Time Control Unit bo to pewno kupa kasy, ale skoro to jest ok ????? Interesuje mnie tylko czu to jest wina styków na płytce lampki, czy wina napięć podawanych do niej ???? Wg mnie to po upływie 30 sek, albo odpaleniu auta powinien jeden plus zniknąć i wyłączyć żarówę, a tu nic.Mam cały czas dwa plusy i dwa minusy bez względu na to co robię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tjank Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 A no jeśli chodzi o dobrego elektryka to poproszę o namiary. Warszawa to nie problem. Bywam tam. Byleby był obeznany z N16 bo tam nawet durną lamką sterje komputer !!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Miałem kontakt z ASO. Twierdzili, że to blaszki się wygięły we włączniku - podobno częsta awaria. Poprawiłem - bez rezultatu. W rozmowie zapewniali mnie że TCU na pewno jest ok skoro wszystko inne mi działa. Faktem jest że jak zacząłem skaładać po podgięciu blaszek to mi się śliznął śrubokręt i zrobiłem zwarcie. Wywaliłem jeden bezpiecznik. Po założeniu nowego mam napięcia ale nie działa czasówka. Bałem się o Time Control Unit bo to pewno kupa kasy, ale skoro to jest ok ????? Interesuje mnie tylko czu to jest wina styków na płytce lampki, czy wina napięć podawanych do niej ???? Wg mnie to po upływie 30 sek, albo odpaleniu auta powinien jeden plus zniknąć i wyłączyć żarówę, a tu nic.Mam cały czas dwa plusy i dwa minusy bez względu na to co robię. hmmm a moze to masa na jednym zkabli ma zaniknac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.