Gość pawel09 Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 podpowiedzcie jak wymienic przegub w :nissan2: :wave: primera 2,o td 1998 rok lewa strona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Odkręcasz koło, potem odkręcasz tą dużą nakrętkę od półosi, potem odkręcasz od zwrotnicy: Wahacz górny, amortyzator, odpinasz przewód hamulcowy od niej i ew. przewód absu, i możesz wyciągać przegub z piasty, jak masz już go na wierzchu to możesz przystąpić do operacji, rozpinasz opaski manszety i zbijasz przegub, ściągasz stare zabezpieczenie z półosi i zakładasz manszetę i zaciskasz ją na półosi, potem zakładasz nowe zabezpieczenie na półoś, ładujesz w przegub smar i nabijasz przegub, mocujesz manszetę do przegubu i składasz. Dla wygody można wyjąć całą półoś, rozpina się wtedy tą wiekszą opaske na przegubie wewnętrznym i wyciągasz całą półoś. Prawą strone robiłem na aucie a lewą wyciągałem całą, ale to zalezy jak ci będzie wygodniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel09 Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Odkręcasz koło, potem odkręcasz tą dużą nakrętkę od półosi, potem odkręcasz od zwrotnicy: Wahacz górny, amortyzator, odpinasz przewód hamulcowy od niej i ew. przewód absu, i możesz wyciągać przegub z piasty, jak masz już go na wierzchu to możesz przystąpić do operacji, rozpinasz opaski manszety i zbijasz przegub, ściągasz stare zabezpieczenie z półosi i zakładasz manszetę i zaciskasz ją na półosi, potem zakładasz nowe zabezpieczenie na półoś, ładujesz w przegub smar i nabijasz przegub, mocujesz manszetę do przegubu i składasz. Dla wygody można wyjąć całą półoś, rozpina się wtedy tą wiekszą opaske na przegubie wewnętrznym i wyciągasz całą półoś. Prawą strone robiłem na aucie a lewą wyciągałem całą, ale to zalezy jak ci będzie wygodniej. Odkręcasz koło, potem odkręcasz tą dużą nakrętkę od półosi, potem odkręcasz od zwrotnicy: Wahacz górny, amortyzator, odpinasz przewód hamulcowy od niej i ew. przewód absu, i możesz wyciągać przegub z piasty, jak masz już go na wierzchu to możesz przystąpić do operacji, rozpinasz opaski manszety i zbijasz przegub, ściągasz stare zabezpieczenie z półosi i zakładasz manszetę i zaciskasz ją na półosi, potem zakładasz nowe zabezpieczenie na półoś, ładujesz w przegub smar i nabijasz przegub, mocujesz manszetę do przegubu i składasz. Dla wygody można wyjąć całą półoś, rozpina się wtedy tą wiekszą opaske na przegubie wewnętrznym i wyciągasz całą półoś. Prawą strone robiłem na aucie a lewą wyciągałem całą, ale to zalezy jak ci będzie wygodniej. dzieki serdeczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Wymieniałem wczoraj osłonę przegubu i powiem tyle, że nie trzeba odkręcać aż tylu rzeczy. Ja odkręciłem nakrętkę zwrotnicy i wybiłem ją w dół, oczywiście odkręciłem cały zacisk hamulca (nie przeba odpinać przedowu hamulcowego) i wtedy już można odchylić całą zwrotnicę. Odkręcasz nakrętkę z półosi, lekko ciągniesz za zwrotnicę i masz przegub na wierzchu. Ja nie dałem rady zbić go z półosi na samochodzie, rozmontowałem przegub wewnętrzny i mając całą półoś w ręce już łatwiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Wymieniałem wczoraj osłonę przegubu i powiem tyle, że nie trzeba odkręcać aż tylu rzeczy. Ja odkręciłem nakrętkę zwrotnicy i wybiłem ją w dół, oczywiście odkręciłem cały zacisk hamulca (nie przeba odpinać przedowu hamulcowego) i wtedy już można odchylić całą zwrotnicę. Odkręcasz nakrętkę z półosi, lekko ciągniesz za zwrotnicę i masz przegub na wierzchu. Ja nie dałem rady zbić go z półosi na samochodzie, rozmontowałem przegub wewnętrzny i mając całą półoś w ręce już łatwiej. ja wymieniałem w ten sam sposób, jest mniej kombinacji, a wyjdzie bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Odkręcasz koło, potem odkręcasz tą dużą nakrętkę od półosi, Sugeruję kolejność odwrotną. Nakrętka półosi będzie mocno dokręcona, plus przyrdzewiała. A koło postawione na ziemi będzie dodatkowo hamowało półoś żeby się nie obracała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 No można i tak mi to bez różnicy bo mam klucz pneumatyczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.