Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

przegub nissan primera 2,0td


Gość pawel09

Rekomendowane odpowiedzi

Odkręcasz koło, potem odkręcasz tą dużą nakrętkę od półosi, potem odkręcasz od zwrotnicy: Wahacz górny, amortyzator, odpinasz przewód hamulcowy od niej i ew. przewód absu, i możesz wyciągać przegub z piasty, jak masz już go na wierzchu to możesz przystąpić do operacji, rozpinasz opaski manszety i zbijasz przegub, ściągasz stare zabezpieczenie z półosi i zakładasz manszetę i zaciskasz ją na półosi, potem zakładasz nowe zabezpieczenie na półoś, ładujesz w przegub smar i nabijasz przegub, mocujesz manszetę do przegubu i składasz. Dla wygody można wyjąć całą półoś, rozpina się wtedy tą wiekszą opaske na przegubie wewnętrznym i wyciągasz całą półoś. Prawą strone robiłem na aucie a lewą wyciągałem całą, ale to zalezy jak ci będzie wygodniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręcasz koło, potem odkręcasz tą dużą nakrętkę od półosi, potem odkręcasz od zwrotnicy: Wahacz górny, amortyzator, odpinasz przewód hamulcowy od niej i ew. przewód absu, i możesz wyciągać przegub z piasty, jak masz już go na wierzchu to możesz przystąpić do operacji, rozpinasz opaski manszety i zbijasz przegub, ściągasz stare zabezpieczenie z półosi i zakładasz manszetę i zaciskasz ją na półosi, potem zakładasz nowe zabezpieczenie na półoś, ładujesz w przegub smar i nabijasz przegub, mocujesz manszetę do przegubu i składasz. Dla wygody można wyjąć całą półoś, rozpina się wtedy tą wiekszą opaske na przegubie wewnętrznym i wyciągasz całą półoś. Prawą strone robiłem na aucie a lewą wyciągałem całą, ale to zalezy jak ci będzie wygodniej.

Odkręcasz koło, potem odkręcasz tą dużą nakrętkę od półosi, potem odkręcasz od zwrotnicy: Wahacz górny, amortyzator, odpinasz przewód hamulcowy od niej i ew. przewód absu, i możesz wyciągać przegub z piasty, jak masz już go na wierzchu to możesz przystąpić do operacji, rozpinasz opaski manszety i zbijasz przegub, ściągasz stare zabezpieczenie z półosi i zakładasz manszetę i zaciskasz ją na półosi, potem zakładasz nowe zabezpieczenie na półoś, ładujesz w przegub smar i nabijasz przegub, mocujesz manszetę do przegubu i składasz. Dla wygody można wyjąć całą półoś, rozpina się wtedy tą wiekszą opaske na przegubie wewnętrznym i wyciągasz całą półoś. Prawą strone robiłem na aucie a lewą wyciągałem całą, ale to zalezy jak ci będzie wygodniej.

 

 

dzieki serdeczne
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem wczoraj osłonę przegubu i powiem tyle, że nie trzeba odkręcać aż tylu rzeczy. Ja odkręciłem nakrętkę zwrotnicy i wybiłem ją w dół, oczywiście odkręciłem cały zacisk hamulca (nie przeba odpinać przedowu hamulcowego) i wtedy już można odchylić całą zwrotnicę. Odkręcasz nakrętkę z półosi, lekko ciągniesz za zwrotnicę i masz przegub na wierzchu. Ja nie dałem rady zbić go z półosi na samochodzie, rozmontowałem przegub wewnętrzny i mając całą półoś w ręce już łatwiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem wczoraj osłonę przegubu i powiem tyle, że nie trzeba odkręcać aż tylu rzeczy. Ja odkręciłem nakrętkę zwrotnicy i wybiłem ją w dół, oczywiście odkręciłem cały zacisk hamulca (nie przeba odpinać przedowu hamulcowego) i wtedy już można odchylić całą zwrotnicę. Odkręcasz nakrętkę z półosi, lekko ciągniesz za zwrotnicę i masz przegub na wierzchu. Ja nie dałem rady zbić go z półosi na samochodzie, rozmontowałem przegub wewnętrzny i mając całą półoś w ręce już łatwiej.

ja wymieniałem w ten sam sposób, jest mniej kombinacji, a wyjdzie bez problemu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręcasz koło, potem odkręcasz tą dużą nakrętkę od półosi,

Sugeruję kolejność odwrotną. Nakrętka półosi będzie mocno dokręcona, plus przyrdzewiała. A koło postawione na ziemi będzie dodatkowo hamowało półoś żeby się nie obracała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...