Maciek90 Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Od dłuższego czasu z moją primerą mam problem (Jak zwykle). Teraz problem dotyczy wolnych obrotów, za kaŻdym razem zachowują się jak chcą. Większości jest tak: Dojeżdżam do świateł na podbitych obrotach 900-1100, po całkowitym zatrzymaniu dopiero się normują do 800-900 za każdym razem inaczej. Czasami dojeżdżam do świateł i obroty są od razu na swoim miejscu 750 i po zatrzymaniu też tak jest, czasami spadną obroty do 600 i wrócą a czasami automatycznie zgaśnie. Nie wiem w końcu jak powinno być, denerwuje mnie troche to podbijanie obrotów bo w tych obrotach terkocze mi osłona rozrządu. Czasami silnik pracuje nierównomiernie, widać to i czuć tak jakby co chwile przerwał. Nastawnik mam od Vw, diagnostyka daje 55, Suwak w pompie docierałem chyba z 10 razy i nic. Może ktoś z was miał takie coś? Ja już ręce rozkładam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Może ten nastawnik od szpachlowagena jest zasyfiony i sam w sobie się blokuje Ropowałeś go zanim założyłeś. Ustawiałeś dawkę wtrysku po założeniu nastawnika. Pozostaje jeszcze rozdzielacz na pompie ale tu byś słyszał że terkocze 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 22 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Nastawnika przed montażem nie ropowałem, dawka była ustawiona, widać dobrze jest ustawiona bo zadziwia mnie teraz spalaniem 7-8 miasto. Przez jakiś czas było ok po montażu, gdzieś tak od miesiąca zaczęły się cyrki. Jak będę jechał na groby to wleje mixolu i może będzie lepiej. Co do terkotania to coś terkocze od 900-1100obr, ale jest to ten metal do którego przykręca się osłonę od rozrządu. Tam ciągle rozlatują się te gumki w miejscu mocowania, chyba będę musiał zakupić orginały bo nie mam już siły do tego. A jak to powinno być z tymi obrotami powinien podbijać, czy od razu wracać na miejsce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 No mi od jakiegoś czasu zaczęły falować obroty ale tylko przy odpalaniu. Tylko chwile .Fakt kręcił dłużej tak ze cztery razu zakręcił zanim odpalił. Wcześniej odpalał za pierwszym razem przekrecenia wału. No i wymieniłem filtr paliwa filtrona,na tym w sumie najdłużej jezdziłem. Postawiłem do pompiarza i chciałem żeby mi ustawił może kąt wtrysku się zmienił czy wtryski sprawdził. Okazało się że zdjął pokrywę od pompy paliwa i okazało się że jest cała pompa i nastawnik do czyszczenie Wymieni wszystkie uszczelki i wyreguluje i ustawi czas na pompie pewnie chodzi o podłączenie do urzadenia i wyregulowanie jej. Pojawiał sie mi czasami błąd 18. No i chcąc tylko wyregulować mam całą pompę do czyszcenia. Jezdził mi bez problemu i w czasie jazdy nie się nie działo . koszt około 600 cała robota z regulacja itp. Nie wiem czy to dużo. Pózniej napisze po robocie czy coś się zmieniło i polepszyło w trakcie jazdy. Mam nadzieje że spalanie będzie mniejsze. Może Maciek też masz coś z pompą i jest do czyszczenia. Nie znam się na pompach. Tak tylko opisałem na swoim przykładzie Opiszę pozniej co i jak . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 24 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 RAAD mi się wydaje że ten cały pompiarz chce cię naciągnąć, najpierw trzeba było sprawdzić czy się nie zapowietrza itp. i zmierzyć kompresje i sprawdzić świece czy dobrze grzeją. Dla mnie to jakiś pic na wode czyszczenie pompy, napewno nie w tym rzecz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Oststnio jakby dziwniej odpalał. Świece sprawdzałem jakiś czas temu i były ok,przepływke też. Ten nastawnik też już chciałem dać do czyszczenia ale jakoś tak zawsze odwlekałem . Spalanie jakby wzrosło,fakt jeżdżę na krótszych trasach może dlatego i zanim się rozgrzeje to krótkie odcinki temu nie służą. No zobaczymy po robocie. Na liczniku mam 320kkm i paliwa z małych stacji nie leje. A nie wiadomo co kto wczesniej lał i może już faktycznie była do czyszczenia. Mam tylko nadzieje że to mojej nysce pomoże i bedzie tylko lepiej. Zanmy sie troche z tym pompiarzem to mam nadzieje że nie naciąga . Bratu też robił pompe ze 3 lata temu i śmiga cały czas ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 27 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Wczoraj byłem na trasie i mixol trochę pomógł, w jedną stronę miał skłonności gasnąć a w drugą opadały obroty, zatrzymywały się na 2 s. na 1000 i schodziły powoli do 750. Co do zapalania to u mnie pali na dotyk zimny dosłownie na ćwierć obrotu, ciepły trochę dłużej ale zapala dobrze też. Muszę sprawdzić jeszcze przepływomierz bo po wczorajszej trasie doszedłem do wniosku że brakuje jej mocy. Na 5 biegu strasznie oporna jest musiałem z 4 biegu wyprzedzać. Narazie spalanie w normie, ale wczoraj jak jechałem autostradą cały czas 160 to łyknęła 7,2l. Pomierze ten przepływomierz jeszcze i zobaczymy dalej, niby błędu nie ma narazie ale na przepływce prawie 40tyś km przejechane więc może już czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Mi pali 6 litrów w mieszanym i albo mam inny silnik niż wy albo inna technike jazdy Ale zabijcie mnie nie wziął mi nigdy więcej jak 6.5. Poza czasem jak była przepływka zepsuta i czujnik połozenia wału korbowego bo wtedy wypijał 8 L/100km Ale po wymianie jak ręka odjął. jak ktos nie wierzy można zerknąć: http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/46817 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Chyba jakiś inny silnik masz. Mi przy dojazdach do pracy nie chce zejść poniżej 7, a teraz jeżdżę nie ciągnąc go raczej powyżej 2tyś obrotów. A na trasie ze 2 razy zbliżył mi się z klimą do 6l. A poniżej 6 to tylko na pomiarze spalania na liczniku. Z baku chlapnął swoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Silnik mam raczej ten sam kolego ) więc widocznie mam zaczarowany i nie spala więcej bo tankuje od rezerwy do rezerwy i zawsze na 6 litrach robie 100 i sie znów zapala rezerwa Milion razy sprawdzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Ja tankuję do pełna, bo nie chciało by mi się tankować co 2-3 dni. Wolnossąca carina mi tyle brała. Ale miała 75 konika. Dobra sorry za offtop. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 (edytowane) Ja teraz tz tankuje głównie do pełna bo ....to samo co Ty ale miałem na mysli że jak sprawdzałem to tak robiłem Na pełnym baku robie ok 920-950 km do zapalenia rezerwy Edytowane 13 Listopada 2012 przez Mateusz_P11_144 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 o co chodzi z tym mixolem o którym mówiliście bo również mam podobny problem z podbijaniem obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 dolewasz 300 ml mixolu lub innego oleju nawet silnikowego mineralnego do ok 7-9 litrów paliwa i jeździsz. Smaruje ukłąd paliwowy- to główne zadanie 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Nie polecam mixolu, robi się z niego nagar bo to minerał Do 2-suwów jest półsyntetyk na Orlenie o nazwie 2T semisynthetic Wystarcza dawka 1/50 tak że butelka na pełny zbiornik Ropa nasza jest sucha i 2T ją "natłuszcza" przesmarowując jednocześnie układ paliwowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 (edytowane) A olej mineralny taki z platinum lub lotosu?? Też sie nada? Teraz zatankowałem 55 litrów i dolałem 5 litrów benzyny z dodatkiem oleju do 2-suwów z Husqvarny Edytowane 25 Listopada 2012 przez Mateusz_P11_144 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoliszcze Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Dawno nikt tu nie pisał, ale może się komuś przyda: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2392644.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.