Gość khann Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Witam ponowny problem z silnikiem ok 100k przebiegu 2.5l benzynowy zagazowany od 6 tys km. Olej z silnika ucieka do układu chłodzenia - w tempie ok 0.5 l na 1000 km - nie wiem co jest? Podpowiedzcie coś. Mechanik sprawdzał chłodnicę i rurki, potem głowice (wym uszczelki) i dalej d...a. Jestem wściekły bo to fajne auto ale tu masakra. Wyłapuje olej z baniaka chłodziwa i dolewam olej... Pozdrawiam Mac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 może głowica (lub blok -mniej prawdopodobne) pękła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumiak Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Ja podobnie jak kolega Bartezm szukałbym problemu w głowicy lub bloku silnika. Tak sobie myślę,że skoro olej dostaje się do płynu przez jakieś pęknięcie w bloku to i płyn powinien dostawać się do oleju.Nie uszkodzi to jeszcze bardziej silnika,który będzie pracował na takiej mieszance? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość khann Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 no wlasnei glowice mi sprawdzil mechanik i blok tez (wyjal wszystko) i jest ok....załamka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 a masz chłodnice oleju ? to jedyny układ w którym może sie coś dziać i łączyć jaki mi przyszedł do głowy ,,, generalnie zobacz pod filtrem oleju czy nie ma puszki i idących węży z układu wodnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumiak Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Też o tym myślałem bo podobna chłodnica jest w VW LT,ale czy jest w nissanie to nie wiem.Układ chłodzenia podłączony też jest do parownika instalacji gazowej jeśli taki parownik wogóle jest(w sekwencji chyba nie)ale czy tam występuje jakis olej i mogło by się mieszać to nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 chodniczki występowały w starszych wersjach Primer GT jak i w nowszych w 100 Nxach też ,,,, czy twoje auto ma też ,, nie wiem ale jest duża szansa na to ,, w instalacji 1-4 tej występują Parowniki-Reduktory który ma odparować gaz nagrzać go i cały jego brud ma zostać w nim ew iść sobie na filtr FFL og gazu ,,, ale nie jest to taka ilość by przepływała do układu chłodzenia ,,, kolejnym czymś mogła by byś turbina ,,,ale to też nie to ,,,bo jej nie ma ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość khann Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 lookne te chłodnice - zmostkuje i zobaczę. niby sprawdzali ale nie zawadzi jeszcze raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciej.de Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 100% uszczelka pod glowicą poszła !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loofer Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 radzil bym zaczac od sprawdzenia chlodniczki oleju (jest na pewno w 2.5 benzyna) bo ubywanie oleju w takim tepie na to wskazuje na 2 miejscu sprawdzenie uszczelki pod glowica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.