robson3231 Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 (edytowane) Wymieniałem filtr pyłkowy i nie zaznaczyłem jak sie pokrywaja zebatki .Pozniej po załozeniu silniczka nagrzewnicy jest problem bo po stronie kierowcy inaczej grzeje niz pasazera czy jest sposob jak to prawidłowo ustawic? Edytowane 27 Października 2012 przez Robson3231 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Ja zrobiłem tak: - przy wyjętym silniczku krokowym klimy, włączyłem klimę i ustawiłem na Low - wyłączyłem klimę - zamontowałem silniczek krokowy w naturalny sposób, tzn. nic nie nakręcałem silniczka i jest teraz na ostatnim ząbku Wydaje mi się, że obie strony działają tak samo, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 Są znaki do ustawienia ale na fotce nic nie widać, słaba jakość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Nie pamiętam dokładnie ale chyba jest właśnie tak jak pisze aquariusmax. Przy ustawieniu klimy na LOW jest to ostatni ząbek (zębatka silniczka) i pokrywa się z oznaczeniem na białym kółku zębatym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robson3231 Opublikowano 27 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Nie wiem czy o te znaki chodzi ale tak mam ustawione i wszystko dobrze działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Nie wiem czy o te znaki chodzi ale tak mam ustawione i wszystko dobrze działa. Widzę, że jest nowa fotka w pierwszym poście. Rozumiem, że po przestawieniu zaczęło dobrze działać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schabek6 Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 A po co zdejmować silniczek, filtr pyłkowy wymienia się w 5 minut bez jakiegokolwiek demontowania części auta ??? zdejmuje się jedynie klapkę zamykającą komorę filtra, dociska się ręką pedał gazu, dobre oświetlenie+ płaski śrubokręt i odrobina sprytu i gotowe. Śróbokrętem wysuwamy stary filtr i wyciągamy go nie cackając się z nim, bo i tak jest do śmieci, potem cała magia jest w odpowiednim złożeniu nowego filtra w harmonijkę i delikatnym wsunięciu go w komorę filtra centymetr po centymetrze, dalej filtr sam się układa i wszystko działa, wymieniałem już 4 razy i za każdym razem zajęło mi to maks 5-10 minut. W innych postach jest dokładnie opisana cała procedura, osobiście nie polecam filtrów węglowych są bardzo grube ciężko je złożyć i spada wydajność nawiewu zwłaszcza w zimie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luxs Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Ciasno tam....... starego filtra jeszcze nie wyjąłem ale już wiem(palec wymacał), że jest pozaginany(górę widać, a dół wciśnięty na jakieś 4 cm) także doszedłem do wniosku, że na spokojnie jutro zdejmę silniczek sterujący przepustnicą nawiewu (zaznacze pozycje zębatek) i z jak najmniejszymi oporami wsadzę filtr (węglowy -ktoś pisał, że prawdopodobnie jest grubszy) bo nie chce mieć wrażenia jak w tym przypadku, że spełnia role w 70% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miralon Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 (edytowane) Naprawdę nie ma potrzeby demontowania tego silniczka. Potwierdzam opinię Schabka6. Wymieniam samodzielnie (oszczędzam roboty serwisowi) i u mnie "technologia" jest następująca: 1. Odpinam kostkę z przewodami od silniczka 2. Pedał gazu przypinam sobie w najniższym położeniu opaską kablową (jest do czego przypiąć) i już mniej przeszkadza. 3. Teraz: latarka, śrubokręt i dobra "pozycja" - czyli przestrzeń aby uklęknąć obok auta 4. Klapkę zdejmujesz bez problemu 5. Zahaczasz śrubokrętem stary filtr i delikatnie go wysuwasz. 6. Łapiesz filtr ręką i wyginając go "do siebie" powoli wyciągasz (wychodzi raczej łatwo) 7. Nowy filtr ściskasz aby miał jak najniższą wysokość i maksymalnie wyginasz - wkładając najpierw górę (bo to za tym silniczkiem i mniej widać) a potem dół. 8. Jak już "złapie" kierunek to centymetr po centymetrze wsuwasz 9. Zapinasz klapkę, zapinasz kostkę elektryczną, odpinasz pedał gazu i zrobione Za pierwszym razem zajęło mi to ok. 30 minut i kosztowało poranioną rękę (brawo dla Nissana za te ostre krawędzie blach wszędzie gdzie ich nie widać). Za ostatnim razem (czyli 3 czy czwartym) całość zajęła mi 5-10 minut z przerwą na rozmowę telefoniczną. Aha - za każdym razem pozdrawiasz "serdecznie" inżynierów z Nissana za to, że nie pomyśleli że samochód może mieć kierownicę po lewej stronie M Edytowane 3 Kwietnia 2014 przez Miralon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Te ostre blachy to chyba we wszystkich modelach Nissana,chyba na odstraszenie potencjalnych majsterkowiczów.W Note przy wyciszaniu miałem tak zdrapane ręce do łokci,jakbym walczył z tabunem kotów! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Ja przepychałem tylko kabel z komory silnika przez gródź do kabiny w miejscu ory. wiązki przez tą gumową membranę ,po 10 min walki wpadłem na pomysł że posmaruję kabel WD 40 i przeszedł , ale ręce miałem poobijane , a później koło tych blaszek do kolumny kier.RHD . No przyznam że ciasno ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miralon Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 W swojej "karierze" użytkowania QQ miałem okazję poprawiać pasowanie konsoli (wyciąganie NC i innych bzdetów wokół), instalowałem światła dzienne w 1.6 benz. i 1.6 dci, poprawiałem po serwisie montaż dodatkowego gniazda zasilania i modułu zamykania lusterek, wymieniałem filtry przeciwpyłkowe... Na bazie tych doświadczeń: tak siermiężnego wykonania auta w miejscach "niewidocznych" nie widziałem ani w Toyocie, ani w Fordzie, Hondzie czy Oplu. Dno i 3 metry mułu. Już mnie nawet nie "rozwalają" te ostre krawędzie, ale myki typu brak lub zły montaż spinek i innych mocowań, pasowanie elementów pianką "jednorazowo" - tzn. po rozłożeniu pozostaje ci je ponownie skleić.. Szkoda gadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sklepinternetowy Opublikowano 26 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 W jaki sposób uruchamia się grzanie elektrycznej nagrzewnicy, jest jakaś kombinacja nastaw ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.