tabza Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Witam, ostatnimi czasami pojawił mi się problem w mojej Almerce, mianowicie świeciła kontrolka (ta żółta - od pompy?) i nie chciał za nic zapalić.. , okazało się (zadzwoniłem do mechanika i ustawiłem się diagnozę komputerową), że padł czujnik cisnienia paliwa wysokiego i gość powiedział że zrobi z nim porządek za odpowiednią odpłatnością, a więc moje pytanie brzmi czy dać gościowi czy (bo mam taką możliwość) kupić u innego za 100 zł. Ewentualnie jak ten czujnik można samemu przeczyścić lub zreperować ?? Zaznaczam że jak nie pali, to otwieram maskę pukam po tym czujniku i zapala.. Z góry dziękuje za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Witamy NOWEGO kolegę, powitać. Przypuszczam że chodzi o czujnik ciśnienia paliwa na listwie? Jeśli tak, to czujnik jest nie rozbieralny. Jeśli pukasz i działa, to sprawdź najpierw czy nie ma przerwy na przewodzikach przy kostce. Posadź kogoś za kierownicą i niech spróbuje odpalić. Ale Ty nie pukaj w czujnik, tylko próbuj poruszać przewodami. Może tam jest przerwa. Potem możesz wypiąć kostkę i np. za pomocą agrafki ponaginaj styki. Użyj potem np. Unizolu lub coś innego przewodzącego prąd i sprawdź, może pomoże. Może po prostu brak styku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.