Gość piter-urs Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Witam.Więc tak przy hamowaniu jest jak gdyby takie trykanie czuć na pedale hamuje normalnie ABS działa trykanie pojawia się nawet jak samochud jedzie i nie hamuje kontrolka od abe-su nie zapala się jak hamuje z większych szybkości problem nie występuje tylko przy małych prędkościach rzędu 20-40km/h czy to pompa ABS-u .A ubytków czy wycieków płynu nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Przydałyby się jakieś przecinki czy kropki... bo w ogóle nie wiadomo o co chodzi. Tryka ciągle czy jak hamujesz? Przy dużych czy małych prędkościach? Przy jeździe na wprost czy tylko w zakrętach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piter-urs Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 soory coś z komputerem.Tryka jak hamuje z małych prędkości,ale tryka też jak jade powoli bez hamowania lecz nie zawsze.Kntrolaka ABS-u nie zapala się ABS działa poprawnie.Przeważnie tryka jak hamuje z małych prędkości rzędu 20-40km/h nie ma znaczenia czy jade prosto czy skręcam.Przy hamowaniu z dużych prędkości nie tryka.Primera 1.6SLX 1998. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Jeśli tryka nawet jak nie hamujesz to sprawdziłbym przede wszystkim piastę. Właśnie w tej chwili moje auto stoi u mechanika bo mam podobne objawy. Nawet nie musi być wyczuwalnego luzu na samym łożysku. Ja się niedawno tak się załatwilem że miałem luz na łożysku (koło złapane na 6-12 i 3-9 latało), więc dokręciłem mocno nakrętkę na przegubie. Luz skasowałem, ale następnego dnia ujechałem 50 km i jak mi zaczęło tłuc to myślałem że koło odpadnie - łożysko się rozwaliło. Więc luzu nie musi być, a hałasować może. Ewentualnie łożysko jest dobre a piasta w środku w nim ma luz, właśnie teraz to się chyba u mnie dzieje. I też słychać delikatne strzały przy hamowaniu i na zakrętach przy wyższej prędkości. Sprawdzić to możesz wyjmując przegub z piasty. W tym celu wystarczy odkręcić nakrętki przegubu (klucz 36) zwrotnicy, całą zwrotnicę wyjąć w dół i wyjąć przegub z piasty. Wtedy zobaczysz czy piasta lata w łożysku. Możesz mieć problem z wyjęciem zwrotnicy - poczytaj wtedy ostatnie tematy związane z wymianą przegubu, tam jest opisane jak to zrobić inaczej. ewentualnie: - blaszki przy klockach - jeśli jakimś cudem wypały to klocek może latać, ale w sumie wtedy nie powinno chyba być trykania przy hamowaniu bo klocek jest dociśnięty do tarczy - krzywa tarcza obija się o klocek - ale wtedy powinno telepać kierownicą przy hamowaniu - przegub - ale wtedy trykanie byłoby raczej tylko na zakrętach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.