blibo Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Witam. Przeszukałem większość tematów dotyczących nie regularnej pracy silnika ale nigdzie nie znalazłem opisu problemu który spotkał mnie w moim samochodzie. Postaram się w kilku zdaniach opisać ów problem otóż od jakiegoś czasu po odpaleniu silnika obrotomierz skacze na ok 1200 obr aby po chwili spaść do 500 co powoduje drganie silnika słychać to tak jak by nie pracowały wszystkie cylindry przy odrobinie szczęścia po chwili wszystko wraca do normy a w gorszej opcji zaczyna migać czek silnika.Po ponownym odpaleniu silnik zaczyna pracować normalnie lub po chwili skoków wraca do normy. Taka sytuacja utrzymywała się do dzisiaj!!!! Właśnie dziś po odpaleniu obroty spadły, pojawiła się nie równa praca silnika i co gorsza migający dotąd chek zaświecił się już na stałe. Nie pomogło ponowne odpalenie silnika(obroty się ustabilizowały).Dodam że podczas jazdy nie odczułem spadków mocy itp. Proszę podpowiedzcie jak może być przyczyna takiego zachowania silnika.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 (edytowane) Wszędzie o tym piszą, problem w każdym modelu i przy każdym silniku. Zainteresowałeś się na początek przepływką? Edytowane 27 Października 2012 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blibo Opublikowano 27 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 (edytowane) Nie.Myślałem bardziej w kierunku świec lub cewki. OK przepływomierz a jeśli to nie to ,co jeszcze może być przyczyną tego latania obrotów. Zadaje takie głupie pytania ale chce się przygotować na rozmowe z mech żeby nie wciskał mi głodnych kawałków o różnych możliwościach tej usterki. Pozdro Edytowane 27 Października 2012 przez blibo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 jeszcze masz cewki ale na razie możesz wszystko zrobić sam pod blokiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blibo Opublikowano 28 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 a tak może pytanko z niczego? gdzie znajdę dokładnie ten przepływomierz? Dla usprawiedliwienia dodam że przesiadłem się z samochodu na literę F. Tam wszystko było proste. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzislaw140 Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 (edytowane) Numer 22 na tej ilustracji. Zaraz za filtrem powietrza. Edytowane 29 Października 2012 przez zdzislaw140 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blibo Opublikowano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Dzięki. Super teraz wszystko jasne.Jeszcze jedno pytanko,jakie przepływomierze były montowane w orginale. U mnie jest bsh znalazłem na nim 2 nr który jest właściwym do określenia typu. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 (edytowane) Zadajesz takie pytanko, jakbyś chciał już kupić nową przepływkę. Najpierw zdemonuj tą - dla pewności możesz nie odpinać od złączki, tylko przemyj benzynką ekstrakcyjną i od razu przedmuchaj. Potem wyczyść zawór EGR - ale tu przyznaję, że nie wiem czy w Twoim modelu też to występuje. Pozdrowionka i powodzonka. Edytowane 31 Października 2012 przez mirekg9 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blibo Opublikowano 3 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Dzięki. Zaraz biorę się do roboty. Potem podjadę wykasować błąd. Napisze o efektach. Pozdro Witam. już po kłopocie po podłączeniu komp okazało się ze nie domagał zapłon 2 cylindra. Wymiana świec i autko śmiga jak ta lala. Zobaczymy jeszcze cewkę z 2 cylindra na razie zamieniłem ją z 1 cewką zobaczymy co będzie się działo. Przepływki nie ruszałem. Dzięki wszystkim za pomoc i dobre rady na pewno kiedyś się przydadzą. Pozdro Witam wszystkich po dłuższej przerwie. Mam pytanie do wszystkich czy macie może namiar na fiirme może poza ASO gdzie mogę kupić czujnik położenia wałka rozrządu. Chodzi o czujnik do modelu Nissan Primera 2.0 140km nie wiem czy potrzebne będą dokładniejsze dane jeśli tak to napiszę. Proszę was o pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 szrot w chotomowie 696396605 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blibo Opublikowano 13 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Dzięki. Będę dzwonił. w aso KOSZT 1000PLN!!!!!!!!!!!!!!!! Dam znać czy coś się trafiło. Pozdrowionka. Witam. Koszt zakupu zamiennika w sklepie 215pln. samochodzik śmiga aż miło. Mam pytanie może ktoś z was demontował przedni zderzak potrzebuje zabezpieczyć przednią belkę i chciałem się do niej dostać od frontu ale zatrzymałem się na reflektorach od strony błotnika.Jak zdemontować to cholerstwo nie robiąc dużo szkód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 a wiecie, kiedyś koledze w maździe co prawda, ale jak obroty pływały to miał mało płynu chłodniczego a sprawdź u Siebie tak z ciekawości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 ale zatrzymałem się na reflektorach od strony błotnika.Jak zdemontować to cholerstwo nie robiąc dużo szkód. Na rogu lampy jest połaczenie błotnika ze zderzakiem i na tej samej blaszce jest druga śruba od reflektora. Jak odegniesz zdeżak to pod lampa zobaczysz to lub od spodu po zdemontowaniu osłon i nadkola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.