jfkjfk Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Witam Mam pewien problem Przy zmianie opon na zimowe zauwazyłem że jedna ze szpilek w przednim kole ma ukręcony do połowy gwint, co powoduje, że nakrętka nie "nakręca" się cała tylko troszkę pnad połowę. Moje pytanie brzmi. Czy wymieniac ją teraz (rzadko jeżdzę) czy przy zmiania na letnie. Poza tym czy trudno zmienić na nową? Może ktoś napisać instrukcję krok po kroku jak wymienić szpilkę? Pozdrawiam Konrad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 wymiana i tak cię nie minie więc im szybciej tym lepiej, pewna wymiana to przy pomocy prasy ale za dużo roboty przy wyjmowaniu zwrotnicy, tak więc najlepiej zrobić to tak: zdjąć koło , zdjąć zacisk hamulcowy i tarczę, i można spróbować przy pomocy dobrego ściągacza do sworzni wycisnąć szpilkę , np: można trochę podgrzać piastę obok szpilki żeby się rozszerzyła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Nic nie trzeba zdejmować oprócz koła, i nie trzeba żadnych ściągaczy jedynie trochę cięższy młotek, w tej blaszanej obudowie tarczy w jednym miejscu jest specjalna dziura na montaż szpilek, w przedniej części koła, należy obrócić tak piastą by wybijana szpilka była na tym otworze i mocno przywalić w szpilkę, najlepiej przez coś, montaż odwrotnie, minuta osiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 panowie a jak wmienic te szpilkę skoro nakretka sie kreci na szpilce i koła nie moge zdjąc w moim przypadku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 zapomniałem zapytać czy przód czy tył? a jakie masz koło alu czy stal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 bodytemplon. Z zasady piasty nie lubią uderzeń młotka. Można przy tym uszkodzić łożysko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.