Starosta159 Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 (edytowane) Witam Założyłem nowe opony tylko na tył różnica w obwodzie pomiędzy przodem a tyłem to 4cm Myślicie że mogę rozwalić przez taka różnicę reduktor ?? Edytowane 28 Października 2012 przez Starosta159 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 nie ma centralnego dyfra, więc...oddaję głos na opcję "rozwalisz" , ktoś obstawia inaczej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordek Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 tak jak pisze kolega, zalozylem kiedys do L200 delikatnie rozniace sie opony na przod i tyl i na 2H nic sie nie dzialo ale na 4H dziwnie cos szarpalo wiec te 4 cm to duzo, bo sa rozne predkosci obtotowe kol na osiach i sa przeciazenia w skrzyni rozdzielczej, wiec ja rowniez obstawiam ze cos sie posypie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 no śmiało panowie obstawiajcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 zależy po czym jeździsz .... obstawiam zerwanie łańcucha albo przeguby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Starosta159 Opublikowano 28 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 zapuściłęm ten temat gdyż tak nie mądrze zrobiłem kupując 2 opony co za niedługo zmienie ale również aby ostrzec kogokolwiek kto tak chce zrobić aby nie zniszczyć sobei auta Dziękuje Panowie za czynne uczestnictwo w tym wątku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 poprostu pilnuj zeby nie jeżdzić na 4 jak masz przyczepność i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Coś rozwalisz na 100% chyba żde tylko jeździsdz na 2H Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Starosta159 Opublikowano 28 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 2H tylko więc nic narazić nie zrobię :-):-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawa1987 Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 No ja zrobiłem tak samo i też coś waliło jak miałem 4x4 ale już jadą do mnie 2 takie same opony. Koledzy proponuję przyczepić ten temat by inni nie popełniali tego blędu Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 (edytowane) to jest tak oczywiste, że nikt dotychczas nie wpadł na taki pomysł...to też jest tak jak z napędami...teoretycznie możesz jeździć z załączonym przodem nawet po asfalcie... TYLKO NA WPROST! ...ale koła muszą być tej samej wielkości... Edytowane 5 Listopada 2012 przez lemmy69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 (edytowane) no cóż prawa jest bolesna ... jak się ma taki samochód to trzeba się douczyć i zrozumieć jak działa, coś o nim więcej dowiedzieć się, a jak "kto nie umi lub nie rozumi albo mu się nie kce" to trzeba sobie typowego suva gdzie se to załącza przyciskiem i komp robi cała resztę zdobyć ... bo to tak jakby zrobić temat dlaczego nie załącza się napęd 4h podczas jazdy hehe Edytowane 5 Listopada 2012 przez hugh_h 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 a nie załącza się? ja tam parę razy to robiłem, jazda wolniutko, wolne obroty i delikatna ręka... da się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 ja nie napisałem że się nie da, tam nie ma synchronizacji i producent mówi że się to robi w stój, spróbuj jeszcze parę razy przy normalnej jeździe i daj znać 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 przy normalnej jeździe się nie da bo nie ma synchornizacji... znaczy się... rzęzi po prostu jak się próbuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 no róbcie te doświadczenia, jakby co to mam reduktor w zapasie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Jak wcześniej były zapięte sprzęgiełka i dopniemy przód przy małej prędkości nie ma tragedii bo most mieli poprzez półosie. Natomiast dopinając przód przy rozpiętych sprzęgiełkach most dostaje "kopa" bo wcześniej się nie kręcił a tu nagle spora prędkość obrotowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 no to ma sens, mam "manuale" ale jak to by zadziałało przy automatach nie wiem, to koledzy wyżej chcieli spróbowac...a w ogóle to trochę odbiegliśmy od tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 (edytowane) to podążając tą drogą wychodzi że przy zapiętych, jadać na wprost i po czarnym ... no i oczywiście jak się ma takie same opony w podobnym stopniu zużycia tak wracając do tematu Edytowane 5 Listopada 2012 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Koledzy, poza tym odchodzi jeszcze jedna kwestia. Przy takiej różnicy obwódu nie prawidłowo działa ABS(jeżeli jest!)głupieje sterownik pompy i może go nawet trafić szlak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Dla mnie tem z bani. Jaki sens zastanawiać się jak jeździć terrano na różnych oponach?? Do tego to jest freelander. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.