oskazip Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 W dniu 2.11.2012 o 11:02, hugh_h napisał: jak podkręciłeś dużo to musisz dłuższe śruby włożyć, wsadź z obu stron zamiast podkładek to płaskownik z otworami tak aby był pod obie śruby na raz, być może dospawanie go do ramy też nie jest głupim pomysłem, grubość obstawiam tak z 8..10mm potrzebna będzie, góra koła na zewnątrz "trochę" powinna wyłazić, tylko w ten sposób ustawisz sobie pochylenie, natomiast wyprzedzenie wyjedzie jakieś ... jeżeli z obu stron miałeś wcześniej dobrze to teraz ci wyjdzie z obu tak samo źle ale na ściąganie ma wpływ różnica L - P więc powinno być na wprost kolego moje koła z przodu są tak jakby zewnętrzną stroną pochylone do wewnątrz podkręciłemgo na drążkach około 2-3cm wygląda to tak \\---// co z tym zrobić a no i ściąga mnie w prawo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 (edytowane) W dniu 7.11.2012 o 13:33, oskazip napisał: jakby zewnętrzną stroną pochylone do wewnątrz haha czyli jak ? może prościej góra do wewnątrz ? czy na zewnątrz (to bym się zdziwił) Edytowane 7 Listopada 2012 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oskazip Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 W dniu 7.11.2012 o 19:16, hugh_h napisał: haha czyli jak ? może prościej góra do wewnątrz ? czy na zewnątrz (to bym się zdziwił) góra na zew a dlaczego dziwne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 W dniu 2.11.2012 o 09:06, hugh_h napisał: wahacz górny jest krótszy od dolnego więc podkręcając drążki PK idzie na - a u ciebie wyszło na + dlatego dziwne a sworznie dolne wymieniałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oskazip Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 W dniu 8.11.2012 o 06:59, hugh_h napisał: a u ciebie wyszło na + dlatego dziwne a sworznie dolne wymieniałeś ? no właśnie nie wymieniałem sworzni gdy podkręca sie na drążkach wachacz dolny idzie bardziej w dół to znaczy robi sie wiekszy kąt wychylenia wiec jak zrobić kąt koła na - ,czy masz jakieś pomysły a może zostaje tylko opuszczenie auta na drążkach mój ma wysokość do rantu błotnika 84cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 od rantu do czego? do osi koła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 to nie o to chodzi oba idą w dół górny jest krótszy czyli koło powinno się pochylić góra do wewnątrz i tak u wszystkich to działa, panowie chyba że coś pie.. 3 po 3 no to dotyczy od pozycji poziomej wahacza, jedynie jak miałeś dużo za nisko auto i tak ktoś ustawił geometrię to może faktycznie by się tak zrobiło sprawdź ile masz podkładek o ile w t2 są podkładki a nie śruby mimośrodowe i czy masz dobrej długości sworzeń dolny, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oskazip Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 (edytowane) W dniu 8.11.2012 o 11:24, Thespian napisał: od rantu do czego? do osi koła? od równej podłogi w garażu dzisiaj zrobię fotki a podkładek nie mam pod mocowaniem górnego wachacza doramy a czy pod dolny swożeń można coś podłożyć? Edytowane 8 Listopada 2012 przez oskazip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 (edytowane) ja wiem z praktyki, że: podkręcenie drążków metodą "na palec" pomiędzy górnymi odbojami, dale wysokość ok 64-65 cm od rantu do osi koła, i to mi się zgadza z info od portugalczyków, którzy kiedyś mieli takie foto pokazujące maksymalny rozsądny zakres podkręcenia... pamiętam że mi wyszło ok 1-2 cm mniej niż oni sugerowali... Przy takim podkręceniu kółka robią /----\ Od podłogi to kiepski pomiar bo zależy od rozmiaru felgi, gumy a nawet ciśnienia, jak mierzysz to mierz do osi... zakładając oczywiście że buda bez liftu... Edytowane 8 Listopada 2012 przez Thespian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 serwisówce jest jak zmierzyć samo położenie wahacza, pod dolny nie .. jedyne co to wygląda na to że masz sworznie dolne inne bo są co najmniej 2 rodzaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oskazip Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 (edytowane) W dniu 8.11.2012 o 11:45, hugh_h napisał: serwisówce jest jak zmierzyć samo położenie wahacza, pod dolny nie .. jedyne co to wygląda na to że masz sworznie dolne inne bo są co najmniej 2 rodzaje panowie no wiec jak sprawdzić te sworznie aby dobre kupić? panowie róznicę w sworzniu widać gołym okiem około 6-8mm między przegubem kulowym a śrubami a mi widocznie potrzeba te dłuższe a teraz mam te krótkie gdy kupię długie bedzie można wyregulowac pochylenie podkładkami napewnolemforder ma długie swożnie dolne tylko cena pszeraża ponad 240zł dziwne bo te dłuższe podobno są montowane od 98r Edytowane 8 Listopada 2012 przez oskazip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 (edytowane) poszukaj na forum, mam wrażenie że ktoś kupił długie a miał krótkie no dobra temat jest tutaj http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/84863-sworzen-wahacza-terrano-2/ pamiętam bo było dla mnie zaskoczeniem Edytowane 8 Listopada 2012 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oskazip Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 i co ztymi poddkładkami będą jakieś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Wracając do tematu podkładek, to musi być trochę chętnych żeby odpalić produkcję bo nie chce zostać potem z workiem podkładek. Podkładki okrągłe typ A w grubościach 1,0; 2,0; 4,0; być może uda się też i 2,5mm (serwisówka mówi że zestaw ma 2,6) do tego podkładki typu B wsuwane 1,0; 1,5; 2,0; (w/g serwisówki są tylko 1,0 i 2,0) w wersji ocynkowanej wyjdzie coś koło 35-40zł za te co wymieniłem - 1 komplet. Mam świadomość że może cena wygląda dziwnie jak za takie małe coś ale i tak wyjdzie znacznie taniej niż w ASO, wyjdzie na skróty koło 6zł za podkładkę. Swoją drogą to i tak żenada jeśli chodzi o ASO że taniej wychodzi zrobić produkt na zamówienie niż kupić u nich. Czekam na wasze zdanie czy jest w ogolę sens drążyć dalej temat. pracuje nad tym abybyłojak najtaniej ale dajcie znac czy sa chętni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pabloz37 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2018 Ma ktoś dostęp to takich podkładek?? Nie mogę nigdzie dostać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.