Gość N16 Tarnów Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Witam nie znalazłem tematu ... w wyszukiwarce również w mojej almerce 1.5 (2002) przybywa oleju ? jest to bardzo wolne zjawisko, podejrzewam że może to być paliwo (benzyna), inne płyny (stan w zbiorniczkach) są OK jaka może być przyczyna ? przebieg 108 tys. - pozatym auto chodzi jak złoto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Olej cały czas jest olejem czy robi się z niego masło o kolorze kawy z mlekiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 powąchaj, czy nie śmierdzi paliwem, może wtrysk leje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość N16 Tarnów Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Olej cały czas jest olejem czy robi się z niego masło o kolorze kawy z mlekiem? olej ma kolor oleju jeżdżę cały czas na syntetyku Mobil1 - kolor bez zmian sprawdzę czy na bagnecie nie "pachnie" paliwem ?! na oko przybyło jakieś 0,3-0,5 litra w ciagu 6000 km obecnie mam ponad stan max. jutro jadę trochę go spuścić do stanu średniego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Paliwo w oleju może Ci doprowadzić do zatarcia silnika. Możliwe, że leją wtryski tak jak kolega pisał. Robisz krótkie dystanse ? Nie pali Ci za dużo samochód na 100km ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 gdyby to był płyn chłodniczy, tobyś miał kawę z mlekiem zamiast oleju. Pozatym musiałoby CI tego płynu ubywac i to dość szybko. Więc ta możliwość odpada. Pozostaje tylko paliwo. Więc albo robisz bardzo krótkie trasy i dodatkowo jeździsz jak emeryt i ewentualnie masz walnięty termostat, albo masz problem z lejącym wtryskiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.