Gość MaserTi Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Witajcie, Przycinające się obroty, spalanie rzędu 12-13 litrów już mnie denerwuję i najbardziej prawdopodobna jest przepływka. Jeszcze wcześniej zmienię czujnik spalania stukowego i wtedy zobaczymy jak to będzie wyglądać ale jestem pesymistycznie nastawiony. Hitachi AFH 70-14. Pytanie, Kupować używkę http://allegro.pl/li...ge_view=Pokaż > Czy może regenerowany http://www.eter-mot....san-22680-2j200 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Sprawdzałeś przepływkę? A może po prostu są rozlegulowane parametry mapy, n.p. za bogata mieszanka, duża różnica odczytu między sondami, i.t.d.. Ja bym zrzucił go przez N.Consult i ustawił nominalne fabryczne parametry. Wystarczy ze masz ustawiony większy odchył przepustnicy (niż0,8 wartość dla motoru.1.8) . U mnie po mogło!1l w dół. Za gadaj na boku, bedziesz mial tanio . Co do zakupu to nie Hitachi!, a tym bardziej regenerowany! Szukaj Boscha. Używkę i tak musisz sprawdzić parametry od czytu przepływu. W serwisach mają regenerowane(gwarancja), a najlepiej nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Sprawdzałeś przepływkę? A może po prostu są rozlegulowane parametry mapy, n.p. za bogata mieszanka, duża różnica odczytu między sondami, i.t.d.. Ja bym zrzucił go przez N.Consult i ustawił nominalne fabryczne parametry. Wystarczy ze masz ustawiony większy odchył przepustnicy (niż0,8 wartość dla motoru.1.8) . U mnie po mogło!1l w dół. Za gadaj na boku, bedziesz mial tanio . Co do zakupu to nie Hitachi!, a tym bardziej regenerowany! Szukaj Boscha. Używkę i tak musisz sprawdzić parametry od czytu przepływu. W serwisach mają regenerowane(gwarancja), a najlepiej nowy. Przecież to P11 SR20DE i tam przed liftem szedł hitachi. Ciekawe na czym polega ta regeneracja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaserTi Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Zbadane wartości: Odpalony silnik bieg jałowy -ok 1.06 V 2500 RPM ok 1.5 V 3000 RPM ok 1.70 Mocna przygazówka to ok 3.15 V Objawy: przytrzymywanie obrotów i SPALANIE W MIEŚCIE 12 -13 LITRÓW przy bardzo spokojniej jeździe. Spalanie w trasie w normie. TPS ustawilem na 0.45 V. Jednym slowem bez podlaczenie pod kompa sie nie obejdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 No te wartości nie do końca są dobre. Poprawne wartości dla SR20DE: włączony zapłon: poniżej 1,2 V bieg jałowy: 1,3 - 1,7 V 2500 obr: 1,8 - 2,4 V 4000 obr: ok. 4 V TPS wygląda ok - powinien mieć 0,35 - 0,65 V przy zamkniętej przepustnicy i 3,5 - 4,5 V przy w pełni otwartej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Przecież to P11 SR20DE i tam przed liftem szedł hitachi. Ciekawe na czym polega ta regeneracja. Warto wiedzieć! Miałem przed lift ale GA1.6 i był boscha. Z tego co się orientuje regeneracja polega głównie na wymianie "termicznego drucika" tak że na pewno nigdy nie na takich parametrów jak nowy tylko zbliżone"w granicach normy"! Tak czy inaczej, jak i kolega Ci potwierdził bez kompa nie wskórasz wiele! Nawet gdy masz przepłwkę na granicy normy komputer(N.consult!)zanalizuje i dobierze, ustawi do tego pozostałe optymalne parametry pracy silnika. P.s. Przed tym jednak warto od razu wyczyścić sobie przepustnice, czujnik odchyłu(tak zwany "s.krokowy"). Ewentualnie przepływkę jak jest już szara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaserTi Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Dziekuje Koledzy za potwierdzenie wartosci przeplywomierza. Czy blad czujnika spalania stukowego moze miec az taki wplyw na spalanie? Podlaczenie pod kompa w ASO to 350 zl. Nie wiem czy nieautoryzowany serwis bedzie mial pojecie o tym czy tylko bedzie umial skasowac bledy. Szukac nowej przeplywki? Gdzie najlepiej? co myslicie o uzywkach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 W nie autoryzowanym aby tylko mieli N.consult. Nie wiem jak u Ciebie kasują ale w wawa 100pln, autoryzowany od150do200. Jak za gadasz na boku bez zlecenia to wybecelujesz 50do100 w autoryzowanym. Oni też chcą z czegoś żyć! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaserTi Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 W nie autoryzowanym aby tylko mieli N.consult. Nie wiem jak u Ciebie kasują ale w wawa 100pln, autoryzowany od150do200. Jak za gadasz na boku bez zlecenia to wybecelujesz 50do100 w autoryzowanym. Oni też chcą z czegoś żyć! Mam znajomego w ASO nissana i niestety nic taniej nie da się załatwić co akurat mnie dziwi ale nie wnikam Prawdopodobnie znalezienie kogoś "kumatego" z consult-em w Szczecinie może być troszkę problemowe... EDIT: Zacząłem na ebay rozglądać się za consultem z wejściem usb. Jeśli dzięki temu nie będę musiał jeździć do ASO na podłączenie pod kompa tylko sam sobie będę wstanie diagnozować poszczególne elementy to chyba warto.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.