Maciek90 Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Od niedawna znowu coś trapi moją prime, mianowicie zauważyłem przy tym ataku zimy jak temp. spadła do -7, zapaliła bez problemu jak zawsze dosłownie na pyk, tylko po uruchomieniu rzuca obrotami, trzęsie się i w trakcie tych objawów zauważyłem że kopci na niebiesko, i od wtedy tak wygląda każde poranne odpalanie, trwa to 10-20s. W pierwszej chwili pomyślałem że to któraś świeca poszła, ale dziś dostałem się do świec i wszystkie są dobre, opór mają od 2-2,5 omów. Błędów nie ma, co znowu jej dolega? Obawiam się że jak przyjdą te mrozy po -20 to raczej ona odmówi posłuszeństwa. Kiedyś miałem coś podobnego ale wtedy spaliła się jedna świeca a teraz działają wszystkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Stara zapada brzmi. Szukaj a znajdziesz. forum.nissanklub.pl/index.php/topic/84931-wp11-20td-nierowne-wolne-obroty-i-dymienie/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Maciek Niebieski dym to olej Albo ci puszcza czapa albo turbina podcieka Zdejmij ten gruby wąż z turbo i zobacz czy jest sucho w środku w nim i samej turbinie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 świece może ok ale czy z zasilaniem świec jest ok.? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 2 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Do świec dochodzi 12V, jutro zobacze do turbiny, ale czy to może mieć wpływ na tą nierówną prace po uruchomieniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Jesteś pewien że dym jest niebieski Może siwy i silnie gryzący? Jak siwy to kąt wtrysku do korekty No i oczywiście świeczki i ich zasilanie najpierw do przeglądu Sprawdź jeszcze odmę w silniku (to czarne kółko na pokrywie zaworów) Może si się zapchała i zasysa dlatego olej. Możesz pokusić się ewentualnie o sprawdzenie ciśnienia w cylindrach, ale najpierw to sprawdź turbinę (luzy na wałku) Odkręć korek oleju na pracującym silniku i zobacz czy się nie dymi z wlewu Tylko się oliwą nie zachlap Jak turbo ci cieknie na wałku to przy rannym paleniu oliwa jest zasysana z turbiny do dolotu i stąd też niebieski dym Jak dodasz gazu to zapewne ustaje. Nie chcę być prorokiem ale takie są właśnie początki końca turbiny 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 3 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Z tym to masz racje że jak dodam gazu to ustępuje, może i ona się kończy sprawdzę jak wróce z pracy, ostatnio też zauważyłem że auto nie ma tej mocy co kiedyś nawet powyżej 2,5 tyś , przepływka ma 1.9v. Przebieg 205000km, a realnie to pewnie ze 300 ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 ja zgodnie z poprzednimi postami radzę dobrze sprawdzić świece (jak grzeją, a nie ile prądu pobierają) i dochodzący prąd. Turbina to ostateczność i puki jeszcze jakoś dycha, to ja bym jej nie ruszał. Co do spadku mocy, to ja też ostatnio takie coś zauważyłem, ale dla świętego spokoju nie mam zamiaru zaglądać do turba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 Trochę z tym turbo jednak wybiegam za daleko chyba Jakby była turbina walnięta to byś nie miał mocy ale by odpalał normalnie.i by kopciło na niebiesko bez względu czy silnik ciepły czy zimny Generalnie niebieskie dymienie to olej ,ale spotykam się też z opiniami że mogą to być zimne świeczki, jeśli dymieniu towarzyszy silny zapach nieprzepalonej ropy kolejna ewentualność to uszczelniacze zaworów 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 4 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 DO turbo zaglądałem i tragedi nie ma w tino są większe luzy i jeździ, troszkę oleju jest ale nawet w tino wiecej w tym miejscu jest. Ogólnie jak na taki przebieg to w miare zdrowa jest. Od dłuższego czasu znowu zaczeła terkotać pompa wtryskowa, potwornie drży i chodzi jakoś niespokojnie silnik. Może jednak znowu ten kąt wtrysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Prędzej rozdzielacz w pompie jak terkocze Przy kącie to byś stał w siwym obłoku śmierdzącym nieprzepaloną ropą 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Ogólnie coś nie tak jest z tą pompą, raz na jakiś czas muszę przesztawić lekko kąt wtrysku, albo ruszyć pompą i wtedy mam problem z głowy z terkotaniem na jakiś czas. Co do tego zapalania to dopiero w weekend powalcze bo teraz mam urwanie głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.