Gość guma1982 Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Witam. Od dwóch lat jestem szczęśliwym posiadaczem Almery N15 98rok 1.4 GX sedan. Od około miesiąca zaczeło coś stukac na dziurach z przodu po lewej stronie(coraz mocniej), pojechałem więc na trzepaki. Wachacze ok koncówki ok, do wymiany stabilizatory więc wymieniłem. Po wyjezdzie z warsztatu moje zdziwienie bo stuka dalej wiec zawrociwszy spowrotem dalej na trzepak i fachmany mowia ze wszystko ok zadnych luzow, nie wiedza co stuka kazali przyjechac jak sie jeszcze nasili. Oczywiscie wkurzony pojechałem na inna stacje diagnostyczna znowu wytrzepac almerke. Nastepny diagnosta trzepie wali puka i nic, twierdzi ze wszystko ok. No to wpadłem na pomysł zaciągniecia porady u garażowców. Po ich ogledzinach i przejechanych paru kilometrach wykluczyli przekładnie i nie moga stwierdzic co stuka i trzeba by było to wymienic to tamto i sie zobaczy. Oczywiscie gdybym posiadał odpowiednia gotowke to wymienilbym wszystko i po sprawie ale ze takiej nie posiadam prosze o pomoc. Jest to takie głuche stukanie(walenie) na dziurach, jesli wachacze, koncowki, stabilizatory, amory (lewy75/% prawy 69%) ok auta nie sciaga ani przy jezdzie ani przy chamowaniu to co to moze byc??Proszę o porady na co jeszcze spojrzeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smok_DW Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Ogladales sprezyny? Moze jakas pekla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość guma1982 Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 ogladalem bez zarzutów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 weź jedź na kawałek drogi gdzie zawsze stuka jak jedziesz, prawą nogą trzymaj gaz lewą leciutko naciśnij na pedał hamulca tak abyś poczuł że auto ma lekki opór, czasami są to wyrobione prowadnice zacisków i potrafią nieźle walić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość guma1982 Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Dzieki za podpowiedz sprawdze i dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doman65 Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 witam podpinam się pod temat ja mam w swojej tak jak opisał jastrząb jak jade to stuka z prawej strony lekko wcisne hamulec i cisza da się jakoś ten luz na prowadnicach skasowac???????????pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość guma1982 Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 weź jedź na kawałek drogi gdzie zawsze stuka jak jedziesz, prawą nogą trzymaj gaz lewą leciutko naciśnij na pedał hamulca tak abyś poczuł że auto ma lekki opór, czasami są to wyrobione prowadnice zacisków i potrafią nieźle walić. nie zaciski możemy wykluczyc, na 16 jestem umówiomy z fachmenem który robi tylko zawieszenia zobaczymy dam znac co stwierdzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 witam podpinam się pod temat ja mam w swojej tak jak opisał jastrząb jak jade to stuka z prawej strony lekko wcisne hamulec i cisza da się jakoś ten luz na prowadnicach skasowac???????????pozdro. Prowadnice musisz kupić nowe, gdyż one mocniej się wyrabiają niż jażmo. Mogą również pukać klocki. Prowadnice gdy są wyrobione to możesz sprawdzić sam i się przekonać. Wjeżdżasz na kanał i z kanału łapiesz za /powiedzmy łeb/ zacisku - czyli ta od samochodu i ruszasz nim góra-dół, jeśli będziesz widział że zacisk chodzi razem ze srubami tymi małymi od prowadnic, to masz prowadnice do wymiany. Niektórzy ratują się przed wydatkiem w ten sposób, że w otwór gdzie wchodzi prowadnica, to wciskają gęsty tawot-smar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość guma1982 Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 Fachowiec stwierdził ze u mnie wygląda to na poduszkę amortyzatora. Jutro zamawiam czesci i zobaczymy czy to trafna decyzja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 ok czekamy na info czy to poducha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość guma1982 Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 niestety nie poducha dalej stuka a do tego zaczeło piszczec po wymianie czy ta guma ma sie ulezec??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.