woj1234 Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 witam, kiedyś miałem problem z błędem p0089 ,uszczelnienie jednego wtrysku rozwiązało sprawę,teraz mam nowy problem tylko poważniejszy .zauwarzyłem wyciek płynu chydraulicznego tył silnika jest zbryzgany płynem ,odpaliłem auto ruszając kierownicą lewo-prawo coś strasznie jęczy, piszczy ,pryka. proszę was o opinię,jakieś podpowiedzi ,czy można tym autem zjechać do mechanika jakieś 10 km.jeszcze jedno płynu chyba nie ubyło zbyt dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 sprawdź czy wąż nei pękł, ostatnio jak robiłem gazik u Leszka w P12, to własnie się okazało, że za wyciek płynu odpowiada wąż który był przerwany zaraz przy zakuciu, dorobienie nowego kosztowało 70zł i po sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj1234 Opublikowano 3 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 sprawdź czy wąż nei pękł, ostatnio jak robiłem gazik u Leszka w P12, to własnie się okazało, że za wyciek płynu odpowiada wąż który był przerwany zaraz przy zakuciu, dorobienie nowego kosztowało 70zł i po sprawie ostatnio wymieniłem wąż na nowy, chodzi o ten główny gruby co leci od góry do samego dołu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 Jak skręcisz kołami w prawo poswieć sobie latarką w nadkole na uniesionym kole to bedziesz widział maglownicę jak zafajdolona to już wiesz gdzie szukać przyczyny a wperwej wymień caly płyn wysyssając go i kręcącac kołami opór lewo i prawo moze tylko śmietane masz w układzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj1234 Opublikowano 4 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 Jak skręcisz kołami w prawo poswieć sobie latarką w nadkole na uniesionym kole to bedziesz widział maglownicę jak zafajdolona to już wiesz gdzie szukać przyczyny a wperwej wymień caly płyn wysyssając go i kręcącac kołami opór lewo i prawo moze tylko śmietane masz w układzie dzięki ale silnik jest schlapany od tyłu ,i był wyciek płynu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 ale maglownica jest na tylnej ścianie komory silnika i bedzie widac czy brud jest nachlapany czy na łącznikach jest czerwona poswiata polecam wymienić płyn domowym sposobem a potem szukać dalej jeśli to nie wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj1234 Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 ale maglownica jest na tylnej ścianie komory silnika i bedzie widac czy brud jest nachlapany czy na łącznikach jest czerwona poswiata polecam wymienić płyn domowym sposobem a potem szukać dalej jeśli to nie wystarczy dzięki,właśnie tam jest schlapany jest na łącznikach czerwona poświata, co da wymiana płynu jeśli jest wyciek,ubytek płynu to pół zbiorniczka.na jaki płyn zastępczy najtańszy wymienić ,żeby zjechać do mechanika.można takim autem wogule jechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Uzupełnij płyn wspomagania - Dextron III, na Orlenie zapłacisz ok. 35 pln za litr i mozesz spokojnie pojechać do mechanika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Jak pisał Oskar pompa na sucho pracować nie może musisz dolać siuwaxu z oznaczeniem (dextron III atf) i jeździj kontroluj stan płynu i na spokojnie szukaj regeneracji a wymiana płynu może spowodować , ze skręcanie nie będzie się odbywało z efektami dźwiekowymi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj1234 Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Uzupełnij płyn wspomagania - Dextron III, na Orlenie zapłacisz ok. 35 pln za litr i mozesz spokojnie pojechać do mechanika dzięki uzupełniłem płyn na Dextron 2 skręciłem koła na maxa i zassało prawie cały płyn ze zbiorniczka ,na włączonym silniku wstępnie zlokalizowałem wyciek,kapie z przewodu wymienionego w sierpniu około okucia na dole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 to masz zlokalizowane już miejsce wycieku, jak wymienisz przewód to zalej tak jak Tobie mówimy płynem do wspomagania klasy DEXTRON 3 a nie 2. Taki jest przewidziany przez producenta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj1234 Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 to masz zlokalizowane już miejsce wycieku, jak wymienisz przewód to zalej tak jak Tobie mówimy płynem do wspomagania klasy DEXTRON 3 a nie 2. Taki jest przewidziany przez producenta dzięki ,ale to był nowy przewód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 a jak masz zalany układ wspomagania to też ci"coś strasznie jęczy, piszczy ,pryka."?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj1234 Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 a jak masz zalany układ wspomagania to też ci"coś strasznie jęczy, piszczy ,pryka."?? nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 bo w pierwszym poscie tak pisałeś - więc te jeki to z suchej pompy wspomagania wymieniaj przewód i hajda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj1234 Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 bo w pierwszym poscie tak pisałeś - więc te jeki to z suchej pompy wspomagania wymieniaj przewód i hajda OK,ale przewód był nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 (edytowane) Jak wymieniałeś go nie dawno to podjedź tam gdzie go wymieniałeś niech sprawdzą czy to przewód czy dobrze jest zamocowany, jak masz wszystko obryzgane olejem to cięzko bedzie jednoznacznie ustalic, mi pociła się pompa, mechanik żeby upewnic sie na 100% umył silnik, pompe i kazał przyjechac na następny dzień. Okazało się, ze maglownica jest ok., przewód ok a cieknie z pompy Edytowane 5 Listopada 2012 przez Oskar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 sam wymieniałeś??? tam jest opaska, którą bez zdjecia kolektora dość ciężko załozyć, może coś się obluzowało i przetarło, albo coś na gwincie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj1234 Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Jak wymieniałeś go nie dawno to podjedź tam gdzie go wymieniałeś niech sprawdzą czy to przewód czy dobrze jest zamocowany, jak masz wszystko obryzgane olejem to cięzko bedzie jednoznacznie ustalic, mi pociła się pompa, mechanik żeby upewnic sie na 100% umył silnik, pompe i kazał przyjechac na następny dzień. Okazało się, ze maglownica jest ok., przewód ok a cieknie z pompy poprawili mi okucia mechanik założył sprawdził było ok przez noc nie ciekło ,na drugi dzień poruszał kołami na max ,przejechał trochę na wyższych obrotach i zaczeło ciec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 (edytowane) może zbiornik ma pekniecia od wkładania i zdejmowania przewodów gdzieś w okolicy przewodu?? Edytowane 12 Listopada 2012 przez jwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj1234 Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 może zbiornik ma pekniecia od wkładania i zdejmowania przewodów gdzieś w okolicy przewodu?? cieknie koło maglownicy 20-30 cm. do góry koło ostatniego zakucia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 no to do regeneracji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj1234 Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 no to do regeneracji przewód był regenerowany dwa razy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 przewód był regenerowany dwa razy nie przewód tylko maglownica koszt w zależnosci od mechanika i cześci Polski od 500 do 1200 PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 nie przewód tylko maglownica koszt w zależnosci od mechanika i cześci Polski od 500 do 1200 PLN ot i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.