oguh Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Dziś rano chciałem otworzyć auto, a tu zero prądu. Otworzyłem kluczykiem mechanicznie i pod prostownik aku. Po 2 h nadal nic, jeden ruch i same pstrykanie. Poprosiłem wujaka z pomocy drogowej o rozruch, przyjechał i ani maszyną do rozruchu ani innym akumulatorem auto nie zapla, choc pół obrotu z prądem robi. na zapych też nie poszedł.Teraz na lawecie jedzie do mechanika... Wczoraj docisnąłem przekaźnik świec żarowych. Czy jest możliwość, ze to rozładowało mi aku i coś się zepsuło? Czy mogło też mi to spalić świece? reasumując, objawy są następujące: 1. Nie kręci nawet po podłączeniu nowego aku na kablach. W sensie pół obrotu i głuche pstrykanie. 2. Nie ruszył na zapych. co wg Was może być przyczyną? Co poza tym mechanik powinien sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Szkoda że za nimnie podłączałeś drugiego aku, to nie zmierzyłeś ile Volt miał aktualnie Twój. Miał byś, już sam małą podpowiedź czy sie rozładował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 A bezpieczniki sprawdzałeś? W szczególności te wysoko-prądowe pod maską, w skrzynce obok akumulatora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oguh Opublikowano 3 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 tak, patrzyłem, wszystkie były ok, tak mi się wydawało. Ale z drugiej strony czy bezpiecznik może mieć wpływ na "kręcenie rozrusznikiem?" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeonMP Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Sprawdzałes przewód masowy silnika? Czy po podłaczeniu nowego, dobrego akumulatora jest napięcie w samochodzie? Tzn. czy działa centralny,swiecą się kontrolki w liczniku po zapłonie i.t.p. jest jeden bezpiecznik zabezpieczajacy styki w stacyjce odpowiedzialne za zalączenie stycznika (elektromagnesu) na rozruszniku. Sam rozrusznik nie ma żadnego bezpiecznika. Czyli jak rozrusznik daje jakie oznaki życia (te marne pół obrotu) to układ stacyjki jest OK. Prawdopodobnie jest problem z zasilaniem samego rozrusznika (masa, plus) lub sam rozrusznik jest uszkodzony. Sprawdz klemy i połaczenia w jego pobliżu. Daj znać jak sprawdzisz. A co z ładowaniem i poborem prądu w stanie spoczynku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oguh Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 sprawa wyjaśniona, przekaźnik zwierał cały czas i on spalił mi wszytskie świece i rozładował aku. Sytuacja naprawiona ponoć, teraz ma być git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.