matii-x Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Witam Od roku mam problem z odpalaniem zimniego silnika bo musze trochę pokręci rozrusznikiem żeby załapał a wcześniej zapalał za pierwszym razem . Na ciepłym silnik zapala odpierwszego Wymieniłem Świecę zapłonowe Przewody wyskokiego napieca Kopułkie Palec Pompkię paliwa Po wymianie tych części troszkę mniej kręce rozrusznikiem Już sam nie wiem co może być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Ja mam diesla i też mi ciężko kręcił tzn zaczął długo krecić Wykręciłem rozrusznik wyczysciłem z pyłu i kończyły się szczotki. Kupiłem nowe szczotki byłem w warsztacie żeby mi zgrzali do obudowy .Koszt niewielki bo szczotki 17zł a w warszt wzieli 10zł za zgrzanie. Wszystko złożyłem i lepiej pali. Może też sprubuj go wykręcić i zobaczyć co w środku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matii-x Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Rozrusznik właśnie tydzień temu robiłem bo zazczął grzytać przy odpalaniu to wymieniałem szczotki i tulejki i nadal tak samo odpala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 a czujnik temperatury ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Akumulator pojedź do dobrego elektryka co ci sprawdzi wydajność akumulatora pod obciążeniem i będzie wiadomo co dalej eliminować?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matii-x Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Akumulator rok temu wymieniałem a czujnik temperatury ??? O który czujnik chodzi ? ten przy kolektorze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 pod kolektorem masz dwa czujniki, jeden odpowiada za sygnał do ECU drugi za wskaźnik na tablicy, jeżeli objaw jest tylko w chłodne dni, może warto się jemu przyjrzeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matii-x Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 pod kolektorem masz dwa czujniki, jeden odpowiada za sygnał do ECU drugi za wskaźnik na tablicy, jeżeli objaw jest tylko w chłodne dni, może warto się jemu przyjrzeć Silnik tak samo zapał w +30 i także w przy minusowych temperaturach czasami potrafił zaskoczyć za pierwszym razem bez dodawania gazu Ten czujnik co odpowiada za ECU to z dwoma kablami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 (edytowane) tak jak napisał jwa sprawdź akumulator (można to zrobić w niektórych punktach gdzie sprzedają akumulatory) a także klemy. Jeśli klema luźno opina końcówkę bieguna, to przepływ prądu jest mniejszy niż powinien i przy zimnym silniku, kiedy ciężej jest mu kręcić, rozrusznik dostaje mniej prądu. Może też to być przytarty przewód akumulator - rozrusznik, obejrzyj go dobrze. Edytowane 6 Listopada 2012 przez nrb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 ale jak rozrusznik kręci a auto nie łapie winna jest mieszanka ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Ja ostatnio w ogóle nie miałem czasu podjechać na stację (tankuje PB98 na najtańszej w mieście i zawsze są kolejki), a że jeżdżę na LPG to mi się nie spieszyło wcale... I zauważyłem, że im mniej PB w baku tym ciężej zapalał, dłużej kręcił. Nigdy więcej jazdy na rezerwie przez tydzień. Zatankowane ponad pół baku i od razu lepiej, dla pewności dolałem trochę środka STP do wyciągania wody z baku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 jako że czytałem różne testy 98 to sens używania ..jak kto woli na rozruchu mamy taką dawkę paliwa np troszkę danych dzieki czujnikowi w kolektorze ssącym mamy odpowiedną dawkę paliwa i dla SR20 wolne obroty na rozgrzanym silniku w granicach 2.5 ms .... wysokie obroty pełna moc to max 12-13ms na zimnym silniku gdzie podbite są obroty pod 1500 rpmi ,(i to kolega niech powie czy tak ma ) czasy oscylują w granicach 4 ms ....!!!!!!!!!!!!!!! wiec sporo podlewa ,,, następny pomysł to ja bym troszeczkę wyprzedził zapłon ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 ale jak rozrusznik kręci a auto nie łapie winna jest mieszanka ,,, No racja, nie doczytałem. Myślałem że ciężko kręci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matii-x Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 (edytowane) jako że czytałem różne testy 98 to sens używania ..jak kto woli na rozruchu mamy taką dawkę paliwa np troszkę danych dzieki czujnikowi w kolektorze ssącym mamy odpowiedną dawkę paliwa i dla SR20 wolne obroty na rozgrzanym silniku w granicach 2.5 ms .... wysokie obroty pełna moc to max 12-13ms na zimnym silniku gdzie podbite są obroty pod 1500 rpmi ,(i to kolega niech powie czy tak ma ) czasy oscylują w granicach 4 ms ....!!!!!!!!!!!!!!! wiec sporo podlewa ,,, następny pomysł to ja bym troszeczkę wyprzedził zapłon ,,, Mój jak odpali na zimnym to trzymam równo 1tyś obr/min kiedyś jak dobrze pamiętam to trzymał 1.5tyś obr na zimnym .Czyli czujka do wymiany ? Edytowane 6 Listopada 2012 przez matii-x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 dodam jeszcze do tego co napisał @Tofu, wtrysk działa jako fullgrupa, czyli wszystkie leją naraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matii-x Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 (edytowane) Dziś wymieniałem czujnik i nadal to samo się dzieje od 5dni silnik zaczął trzymać na zimnym 1500rmp Teraz pytanie czym problem dolega Ostatnio zauważyłem jak jest -8 to silnik szybciej zapali niż przy +7 Edytowane 15 Listopada 2012 przez matii-x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 przelewa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matii-x Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 (edytowane) przelewa ? Czasami jak dłużej się kreci rozrusznikiem to jak zapali to czuć paliwem Edytowane 18 Listopada 2012 przez matii-x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 bo automatyczne ssanie go zalewa wachą i dlatego czuć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matii-x Opublikowano 21 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Planuje sprawdzić wtryski w tym tygodniu Byłem ostatnio na sprawdzeniu komputera czy nie mam błędu czy coś ale wyszło że typ nie mógł się podłączyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Byłem ostatnio na sprawdzeniu komputera czy nie mam błędu czy coś ale wyszło że typ nie mógł się podłączyć jak coś to będę w Zamościu ale dopiero na święta, to mozemy podłączyć do kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.