expo Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Witam Jak auto postoi z dwa dni to pali za drugim razem? Czyli przekręcam kluczyk ,grzeje świece aż przestanie świecić,i odpalam tak jakby chciał a nie może i powtórka za drugim od szczała Czytałem kiedyś ze to morze być zawór zwrotny paliwa,czyli paliwo się cofa jak długo stoi? Morzecie mi tematu przybliżyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Może to być zawór zwrotny paliwa ale nie koniecznie. Spróbuj podgrzać 2 razy świecami w od stępie 30s i dopiero startować. Jeżeli odpali w miarę dobrze to nastawił bym że zebrała Ci się woda w odstojniku pod filtrem paliwa. Masz czysty? Może też gdzieś jest mała nie szczelność układu zasilania paliwem i łapie lewe powietrze. Lub jedna ze świec kiepsko lub w ogole nie grzeje. Jeżeli natomiast jest wszystko ok. A sytuacja bedzie się nasilać nawet po godzinnym postoju to mogą to być objawy że zaczyna szwankować elektrozawór w pompie. Tak by najmniej miałem w 2.2dti. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
expo Opublikowano 7 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Filtr paliwa wymieniłem? gdzie szukać tego odstojnika dokładnie? Jak zapalam auto w tym samym dniu co go gasiłem np, wieczorem pali od szczala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 U mnie odstojnik był pod spodem filtra, jak jest w p12? Gdzieś czytałem- po szukaj (- nie wiem czy przypadkiem jawa o tym nie pisał. Uderz do niego na wp). Jeżeli pali Ci ze strzała w tym samym dniu to raczej skłaniał bym się ku zaworowi zwrotnemu lub małej nie szczelności. Sprawdź po długim postoju czy po 2grzaniach od razu za łapie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
expo Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Po dwóch grzaniach to samo. Pierwszy ,tak jakby chciał już pali ale niemrze i gaśnie 2 to już pali Gdzie szukać zaworu zwrotnego ? Domyślam się ze przykręcony jest do pompy (może) Jeśli ktoś wymieniał to prosiłbym o wskazówki ile może kosztować zawór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 a świece żarowe sprawne?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
expo Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Samemu ich pewnie nie sprawdzę trzeba pewnie pod komputer ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 żaróweczka i dwa kabelki jeden na stałe do+ drugim do świec zdejmujesz kapturki świec i dotykasz wystającej z nich śrubki jak swieci to bangla jak nie to do wymiany jedź do elektryka to zrobi dokładnie to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
expo Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Sprubuje. Wielkie dzięki Dam znac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlad69 Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 żaróweczka i dwa kabelki jeden na stałe do+ drugim do świec zdejmujesz kapturki świec i dotykasz wystającej z nich śrubki jak swieci to bangla jak nie to do wymiany jedź do elektryka to zrobi dokładnie to samo moze w 1.9 jest inaczej ale w 2.2 sciagniecie kaptorkow nic nie da bo swiece dalej sa polaczone rownolegle wiec nie sposob bez zdemontowania mostkow tego sprawdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 nie wiem jak jest w 2,2 ale w 1,9 jest jak napisałem wygląda tak jak kiedyś świece w polonezie każda oddzielnie z oddzielnym kabelkiem a na górze śrubka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
expo Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Witam Świece dobre sprawdzone ale zauwarzylem podczas odpalania w werzyku który biegnie do pompy powietrze Panowie gdzie jest zawór zwrotny? Sprawdziłem szczelność niema żadnych oznak żeby się gdzies lalo lub spocony był Na pompie czy na listwie jest zawór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cechu0302 Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Odnośnie palenia za drugim razem to spróbuj czegoś takiego : - kilka razy naciśnij pompkę paliwa, jak będzie twarda szybko odpal samochód. Jeśli wtedy odpali Ci od strzała to masz do wymiany pompe wtryskową , nie daje ciśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 CZy pisząc pompka paliwa masz na mysli pogrubiony przewód paliwowy przed filtrem???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
expo Opublikowano 29 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Jak maskę otwieram to pierwszy przewód gumowy mały który się rzuca w oczy biegnie od filtra do pompy na końcu przy pompie jest taki czarny . I teraz nie wiem czy to zawor Tutaj to ładnie widać W tym werzu gumowym przezroczystym widać powietrze i na końcu przy pompie takie czarne. Czy to zawór POMPA WTRYSKOWA NISSAN PRIMERA P12 1.9 DCI 2002R (2792889161) - motoAllegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cechu0302 Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 (edytowane) CZy pisząc pompka paliwa masz na mysli pogrubiony przewód paliwowy przed filtrem???? Tak,chodzi o pąpkę przed filtrem. Jak maskę otwieram to pierwszy przewód gumowy mały który się rzuca w oczy biegnie od filtra do pompy na końcu przy pompie jest taki czarny . I teraz nie wiem czy to zawor Tutaj to ładnie widać W tym werzu gumowym przezroczystym widać powietrze i na końcu przy pompie takie czarne. Czy to zawór POMPA WTRYSKOWA NISSAN PRIMERA P12 1.9 DCI 2002R (2792889161) - motoAllegro To nie jest zawór.Kilka bombelków powietrza nie przeszkadza pompie.Dostają się one prawdopodobnie przez nieszczelną osłonę filtra paliwa. Jakbyś wymieniał pompe wtryskową nie kupuj od Nissana tylko od Laguny. Od Nissana w dodatku bez czujnika kosztuje 600zł, a taką samą pompe,te same numery,kompletną,kupiłem za 150zł. Edytowane 30 Listopada 2012 przez cechu0302 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
expo Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Dzięki W końcu ktoś napisl ze są części które pasują z laguny A z ta pompa do laguny- zeczywiscie pasuje do nissana (za 150 zł) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.