supernik Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Witam. Czy taki silniczek krokowy kwalifikuje się do wymiany ? A może wystarczy wymienić tylko tą gumkę na końcu. Lub jest wszystko ok i to normalny wygląd. Dorwałem się do niego bo samochód gaśnie na wolnych obrotach lub po wciśnięciu sprzęgła podczas jazdy. Sądziłem że to może być wina korkowca. Nie mogę też odkręcić tych śrub koło krokowca na śrubokręt - ma ktoś jakiś pomysł. Co o tym sądzicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zoidberg Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Wyczyść go i zobacz czy pomoże, jak nie to wymień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Tylko nie próbuj go rozbierać! Mozesz jedynie go delikatnie wyczyścić i składać. Jak dalej bedzie taki sam efekt radzę Ci dobrze podpiąć się pod N.consult. Trzeba dobrze za adoptować przepustnicę(knot wychylenia) i ustawić pozostaje parametry: dozowanie, zapłon, w stosunku do pod ciśnień, przepływu powietrza, sond i.t.d. I.t.p. Dobrze z analizuje parametry i ustawi tylko N.c ! P.s. Może tylko miałeś n.p tylko za ubogą mieszankę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supernik Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 No okej tylko tam nie ma co czyścić, bo ta gumka na końcu ma wżery jak się przyjrzycie na zdjęciach to widać takie fazki, i wyrobienia na obwodzie gumki. Po zmontowaniu jest okej ale jak znam wóz to zaraz mu to minie. Świeci się kontrolka Check Engine (bo wypinałem przepływomierz) przy włączonym silniku, więc może pracuje teraz w awarii - chociaż jak by to była awaria to miałby z 1500 obro na wolnych a ma teraz koło 900 na wolnych więc w miarę okej. Książkowo powinien mieć chyba 700. Ale przynajmniej przy 900 nie gaśnie. Adaptacja przepsutnicy przeprowadzona została w taki sosób że przy wyłączonych odbiornikach i uruchomionym rozgrzanym silniku wypiołem na chwilkę wtyczkę od czujnka położenia przepsutnicy co spowodowało nagły wzrost obrotów. Po czym wpiołem ją ponownie i wtedy obroty stopniowo spadały a wieć rozumiem że adaptowała się. Na razie jeździ na 900 obr. Pytanie jest takie czy silniczek krokowy ma prawo tak wyglądać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 A jak ma wyglądać? To nie new! Jeżeli gumka jest nie uszkodzona i jest sprawny- za podaje odpowiednie wartości to jest Ok. Jak słyszę i czytam o takiej adaptacji to umieram ze śmiechu! :-)). To dobre do "poldka". Ja bym to określił jako 1/2- rejestracja do systemu odczytu knota wychylenia przepustnicy przez komp! I tyle! "ręcznie się nie da!" Każdy mysli że jak wyczyści, "adoptuje", i.t.d., a jeszcze pod ciągnie na śróbce przepustnicy przy pod ciśnieniu ssania to bedzie ok śmigał- A G...prawda . Aby ustawić prawidłowe wychylenie(prześwit przepustnicy na wolnych obr. "po czyszczeniu się zwiększa!")nie stety należy podpiąć go do kompa z odpowiednim programem(N.consult). I tu wchodzą inne parametry które trzeba odpowiednio ustawić! Czasami trzeba załadować od nowa program aby mógł z analizować i dobrać odpowiednie parametry pracy. Ja nie wiem czy ludzie zapominają że steruje tym komp a wiec trzeba ustawić to elektronicznie(dobrać odpowiednie parametry pomiędzy czujnikami) a nie mechanicznie/rejestracja/usunięcie-kasacja błędów, odczyt czy działa n.p.sonda 1-2(parametrów współpracy nie odczytasz miernikiem). Ja miałem tego typu doświadczenie! Z "adaptacją i ustawieniem książkowym obr.na 900 ! " śmiechu warte!. Dużo tu pisać o tym. W skrócie miał za malo spadał nawet do400dusił się. Czyszczenie, "adaptacja mechanika/Twoja/innych", pod kręcenie "śróby".(robił mech. bo nie miałem czasu przez robote )Owszem obr. 900. Ale co zaczoł wyczyniać to szkoda gadać. Reagował na skręcanie kierownicą, wciskane sprzęgła między biegami(spadały tylko do 1200 na ssaniu2500), zapinanie biegów na postoju, kimnę i.t.d. Mechanik zrzucił to na nie pełne wysprzęglanie, było to dla mnie logiczne w sumie tłumaczenie. - No dobra sprzęgło wymienie jak bedzie kasa.(i tu sory dla tych którym tak na pisałem) Ale cały czas mi coś to nie grało. Wk... Się i pojechałem do kumpla na N.consult. "przetrzepał go" i tak na nic nie reaguje! Chodzi jak laleczka! Obr.spadają jak należy! I są na wysokości ok.600/650. Jak mu powiedzialem że książkowe jest ok850/900 to pier... Śmiechem!!! Człowiek uczy się całe życie! Tak że sam dużo nie wskórasz! A kompy u mech. są ograniczone (w 95%)mają tylko podgląd parametrów ale ich nie zmienią! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.