Gość Lefff Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Witam, mam wrażenie, że kończy mi się koło dwumasowe, dokładną diagnozę postawi jutro mechanik, zaś Was chciałbym zapytać o wszelkie objawy jakie towarzyszą uszkodzeniu tego elementu; poszperałem i do tej pory dowiedziałem się, że może telepać przy uruchamianiu/wyłączaniu silnika, na wolnych obrotach na jałowym (cały czas, czy okresowo?), przełożenia mogą wchodzić mniej precyzyjnie albo występuje szarpanie przy redukcjach/hamowaniu silnikiem. Wyczytałem to na forach różnych marek, pierwsze pytanie brzmi: co z tego można podpasować pod ZD30? A kolejne, to czy bezpieczne jest przerabianie dwumasu na jednomas w przypadku TEGO własnie silnika i skrzyni, jeśli tak, to w jaki sposób i gdzie w okolicach Trójmiasta? Dzięki za pomoc i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 kolega zmienił dwumasę na normalne koło, ale w SEACIE 2.0TDI, i nei ma żadnych problemów, ale tutaj moze być inaczej bo i inne obciążenia na skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefff Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 No własnie tu jest pies pogrzebany, wiem, że niektóre silniki to toleruja, inne nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tyomaj Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 W Patrolu nie jest dobre wsadzać jednomasy. Dwumas lepiej zregenerować, a najlepiej kupić nowe. Zajmują się tym - http://www.auto-hurt.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.