Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Pomocy z D22 Navara kontrolka oleju :/


Gość _minas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich jestem nowy wiec chciał bym się przywitać.

 

 

posiadam Nisana Navare King Kab czy jak kto woli Pickup D22, 2004rok, 4x4, 2,5Di, 133konie, vin JN1BPUD22U0096311 . kupiłem ją jakieś 3 miesiące temu z uszkodzonym silnikiem a mianowicie przytarła sie na 4 panewce korbowodowej przy przebiegu 201 tyś km. w następstwie rozebrałem silnik w mak . głowica sprawdzona gumki wymienione wszytko sprawdzone splanowana szczelna. dół nie nadawał się na naprawę więc kupiłem 2 idealny. dałem do sprawdzenia całość wymienione pierścienie poza tym wszytko ideał. kupiłem komplet nowych uszczelek . wszystkie !!!! kupiłem z serwisu pompę oleju (przednia płyta aluminiowa osłaniająca łańcuch w której jest pompa oleju) wszytko poczyszczone posprawdzane poskładałem nowe wszystkie filtry zalałem olejem Castrol SLX Profesional 5w30 . po odpalenia było wszytko niby ok . zgasiłem założyłem maskę był koniec pracy bo był wieczór dzisiaj z rana odpaliłem zalałem płynem chłodzącym odpowietrzyłem wyjechałem i podczas wyjazdu z garażu zapaliła się na sek kontrolka oleju :/ na zimnym niby jest ok ale jak się rozgrzeje podczas obciążenia np ruszanie przy małym gazie zapala się kontrolka :/ POMOCY proszę o jakąś poradę co może być ???

 

PROSZĘ O POMOC !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a sprawdzałeś fizycznie manometrem jakie jest ciśnienie??

 

bo być może sam czujnik nawala..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem zegarem i pokazało zero przy obrotach jałowych :/ zastanawiałem się co się stało przecież wszytko było poskładane na nowych częściach !! obejrzałem pompę oleju i okazało się że brakuje w niej dyszy która smaruje zębatkę (łańcuch rozrządu). niestety sprowadziłem ją z Anglii i wyszło mnie to 800 zł a w Polsce 2150 zł więc brak zwrotu :/ ale troszkę pokombinowałem zrobiłem gwint i wkręciłem takiego czopka z rowkiem z boku żeby to smarowanie było. idę składać dam znać czy się udało :]

post-57222-0-14220400-1352564926_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz. Zobaczę czy nie mam takiego na serwisie bo kojarzę że mam taką osłonę rozbitą jeszcze w złomie...chodzi o sam ten cypel? Jak go nie ma to spada ciśnienie w układzie bo to dość spory otwór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w pompie (w miejscu dyszy) zrobiłem gwint wkręciłem czopek z delikatnym rowkiem (jak na zdjęciu wyżej) poskładałem i pomogło ale chyba nie do końca :/ po odpaleniu na zimnym jest jeden bar na ciepłym niecały jeden bar :/ podczas zwiększania obrotów bary też rosną ale max to 2,5 bara :/ jedynym plusem to to że nie mruga kontrolka !! dzisiaj troszkę jeździłem jest moc wszytko działa jak powinno ale boje się że za słabo smaruje :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam obudowe ale wewnętrzną. poszukaj dolnej obudowy i wymień tam są jeszcze takie dwa oringi na dole tej obudowy też istotne przy ciśnieniu i smarowaniu.najważniejsze że problem zdiagnozowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...