Gość _minas Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Witam Wszystkich jestem nowy wiec chciał bym się przywitać. posiadam Nisana Navare King Kab czy jak kto woli Pickup D22, 2004rok, 4x4, 2,5Di, 133konie, vin JN1BPUD22U0096311 . kupiłem ją jakieś 3 miesiące temu z uszkodzonym silnikiem a mianowicie przytarła sie na 4 panewce korbowodowej przy przebiegu 201 tyś km. w następstwie rozebrałem silnik w mak . głowica sprawdzona gumki wymienione wszytko sprawdzone splanowana szczelna. dół nie nadawał się na naprawę więc kupiłem 2 idealny. dałem do sprawdzenia całość wymienione pierścienie poza tym wszytko ideał. kupiłem komplet nowych uszczelek . wszystkie !!!! kupiłem z serwisu pompę oleju (przednia płyta aluminiowa osłaniająca łańcuch w której jest pompa oleju) wszytko poczyszczone posprawdzane poskładałem nowe wszystkie filtry zalałem olejem Castrol SLX Profesional 5w30 . po odpalenia było wszytko niby ok . zgasiłem założyłem maskę był koniec pracy bo był wieczór dzisiaj z rana odpaliłem zalałem płynem chłodzącym odpowietrzyłem wyjechałem i podczas wyjazdu z garażu zapaliła się na sek kontrolka oleju :/ na zimnym niby jest ok ale jak się rozgrzeje podczas obciążenia np ruszanie przy małym gazie zapala się kontrolka :/ POMOCY proszę o jakąś poradę co może być ??? PROSZĘ O POMOC !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanikadam Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 a sprawdzałeś fizycznie manometrem jakie jest ciśnienie?? bo być może sam czujnik nawala.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _minas Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 dzięki za podpowiedz jutro z rana sprawdzę zegarem ile faktycznie jest . a wiesz może ile powinno być bar na ciepłym a ile na zimnym ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanikadam Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 bardzo proszę tu masz opis ci i jak dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _minas Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 sprawdziłem zegarem i pokazało zero przy obrotach jałowych :/ zastanawiałem się co się stało przecież wszytko było poskładane na nowych częściach !! obejrzałem pompę oleju i okazało się że brakuje w niej dyszy która smaruje zębatkę (łańcuch rozrządu). niestety sprowadziłem ją z Anglii i wyszło mnie to 800 zł a w Polsce 2150 zł więc brak zwrotu :/ ale troszkę pokombinowałem zrobiłem gwint i wkręciłem takiego czopka z rowkiem z boku żeby to smarowanie było. idę składać dam znać czy się udało :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanikadam Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 No widzisz. Zobaczę czy nie mam takiego na serwisie bo kojarzę że mam taką osłonę rozbitą jeszcze w złomie...chodzi o sam ten cypel? Jak go nie ma to spada ciśnienie w układzie bo to dość spory otwór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _minas Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 w pompie (w miejscu dyszy) zrobiłem gwint wkręciłem czopek z delikatnym rowkiem (jak na zdjęciu wyżej) poskładałem i pomogło ale chyba nie do końca :/ po odpaleniu na zimnym jest jeden bar na ciepłym niecały jeden bar :/ podczas zwiększania obrotów bary też rosną ale max to 2,5 bara :/ jedynym plusem to to że nie mruga kontrolka !! dzisiaj troszkę jeździłem jest moc wszytko działa jak powinno ale boje się że za słabo smaruje :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanikadam Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 mam obudowe ale wewnętrzną. poszukaj dolnej obudowy i wymień tam są jeszcze takie dwa oringi na dole tej obudowy też istotne przy ciśnieniu i smarowaniu.najważniejsze że problem zdiagnozowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.