Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[350z] koło zamachowe- 2-mas vs. 1-mas


hot_rider
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Może i dobra decyzja jeżeli masz coś modzone przy aucie. Jeżeli nie to na miasto będzie trochę bardziej męczący zestaw, bo w stage 1 pedał sprzęgła ciężej chodzi. Jednak gdy przy aucie masz modzone to nie brał bym dwumasy, bo jeszcze szybciej padnie od poprzedniej.

Edytowane przez Filon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem co mam teraz ale jest tragedia...chodzi tak ciezko ze po chwili mam niedowład lewej nogi...dobrze wiedzieć to chyba zmienie na bardziej cywilny zestaw exedy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem co mam teraz ale jest tragedia...chodzi tak ciezko ze po chwili mam niedowład lewej nogi...dobrze wiedzieć to chyba zmienie na bardziej cywilny zestaw exedy

 

Seryjne sprzęgło też za lekko nie chodzi. Ja ma właśnie Exedy stage 1 i jak się przesiadam do jakiegoś innego auta to mam wrażenie, że sprzęgło chodzi tak lekko jak by go prawie nie było :) Jak będę następnym razem wymieniał to będę montował coś co odpowiada serii, bo po mieście jest trochę męczące. Czasem jak dużo się najeżdżę to wole jechać na wyższych obrotach niż bieg zmienić :D

Masz modzone coś w autku?

Edytowane przez Filon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie...mechanicznie seria

 

zna ktoś nr czesci uszczelki wału (ta za kołem zamachowym)?

nie jestem pewien czy to ta o której mysle

 

http://www.courtesyparts.com/350z-parts-z33-2003-2008/genuine-nissan-parts/-c-714_715.html

 

ps. jezeli ktos jest zainteresowany to moge taki zestaw kolo dwumasowe oraz sprzeglo zamowic:

Edytowane przez hot_rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie chce zakładac nowego tematu.

 

Co może byc przyczyna piszczenia sprzęgła przy wciskaniu i puszczaniu? Nie jest to sam pedał i jego mechanizm w kabinie, dzwięk dochodzi z komory silnika. Dziś mi się to zaczeło robić:-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to był ten zewnętrzny siłownik. Siedź w podniesionym aucie i naciskaj, jeśli to jest to, co myślę to mechanik namierzy to błyskawicznie i zapakuje trochę smaru, co załatwi sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze być to łożysko, ale nie musi. Zasugerowałem się że kolega napisał "podczas naciskania", nie "po wciśnięciu", stąd moja rada bo temat przerobiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

to jaki zestaw polecisz? nie mam zamiaru sprowadzac z USA w chorych cenach przesylek i cła... w kraju takze kolorowo nie jest..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moge ci sprowadzic bez cła....ja do siebie bede brał exedy..sprawdzone a jezeli chcesz koło jednomasowe to act jest dobre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Ponawiam pytanie:

 

Odnośnie sprzęgła wybór był prosty i trafił na najbardziej pewny zamiennik

EXEDY - Zestaw sprzęgła Stage1 do Nissan 350Z 3.5 (2003 - 2006) - NK05H875. Mam nadzieję, że pasuje do wszystkich VQ35DE?

 

Jednakże od razu idąc za ciosem chciałbym wymienić dwumas na jednomas i tutaj pojawia się problem. Nie wiem jaki jednomas wybrać. Nigdzie nie doszukałem się pewnych info, a już tym bardziej numeru części.

Większość osób poleca odelżony jednomas firmy ACT, ktoś z forum montował F1 Racing.

Jakieś opinie mogę prosić? Na który jednomas się decydować? Który będzie dobry i wytrzyma trochę strzałów?

Mógłbym prosić o jakiś numer katalogowy tych sprawdzonych jednomasów, bo muszę powiedzieć w hurtowni numer żeby mi zamówili po dobrej cenie.

 

Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedź,

Szejn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli jeżdzisz zetką na codzien to nie polecam Exedy Stage 1. Ja mam i czekam az padnie i biore Exedy ale zamiennik stockowego.

 

tu masz linka: http://www.sprzegla24.pl/pl/p/Sprzeglo-Nissan-350Z-2002.10-…-3.5-280KM-VQ35DE-EXEDY-nr-NSK2168/9005

 

Co do jednomasu to generalnie im lzejszy tym bardziej dziwne dzwieki slychac przy przyspieszaniu na niskich obrotach. Mechanicy strasza, ze od jednomasu moze pasc skrzynia ale moze niech wypowie sie ktos kto bardziej ogarnia takie sprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

hej

na poczatek chciałem sie przywitac:)

 

mam sprzegło i 2mas na wykonczeniu i zastanawiam sie nad wymianą

w gre wchodzi kilka opcji

1. wymiana na sprzeglo +1mas aftermarket

2 zrobienie sprzegła u Radzikowskiego + kupno 1 masu

3 zrobienie sprzegła u Radzikowskiego + zaspawanie i wywazenie 2masu (tez u Radzikowskiego)

4 zrobienie sprzegła u Radzikowskiego + zrobienie z aluminium 1 masu (tez u Radzikowskiego)

 

w zwiazku z tym mam kilka pytan.

co polecacie?

ewentualnie jakies inne opcje?

na czym jezdzicie (sprzegło, 1-mas/2-mas) i jakie sa odczucia - zwłaszcza przy dłuższej eksploatacji

 

kilka przemyslen:)

1)auta nie zamierzam modyfikowac, ale lubie troche przycisnac gaz:) wiec wymiana na 2mase raczej odpada, sprzegło -wystarczy odpowiednik orginału

2) 1 mas z tego co sie zorientowałem to lepszy byłby zblizony wagowo do oryginalnego 2masa - wiec zaspawanie byłoby ok, tylko martwi mnie troche wywazenie i trwałosc spawow (zeby sie nie rozsypało:P). w rozmowie mowili o wywazeniu z dokładnoscia do 2 gramow (?) chyba troche mała dokładnosc(?)

3) czy Radzikowski ogarnie temat zrobienia koła z aluminium - w internetach temat sie nie pojawia

4) jesli kupowac to co sie sprawdza w dłuższym uzytkowaniu (50-100 tys km)

5) gdzie warto kupowac ebay/sklepy (mozliwe ze uda mi sie sprowadzic z usa bez cła:)

 

pozdrawiam Tito

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam takie orginalne koło zaspawane , wraz z wzmocnionym dociskiem i tarczą okutą z kewlaru 

 koło wyważone wraz z dociskiem  koszt     całej operacji 500zł    pewnie bez przerabiania docisku   koszt okucia wyważenia i zaspawania nie przekroczył by 250zl 

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jarek111 - kilka pytan

jak to sie sprawdza?

duzo na tym przejechałes?

gdzie robiłes?

mi Radzikowski mowil 300 za sprzegło (kewlar+organik)+ 800 za przerobke 2masa / 1500 za koło aluminiowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tarcze okuwalem w bielsku  b     a koło mi spawał,  przetaczał i przerabiał       TURBO LAMIK Z Imielina 

 jezdzi sie tak jak z 1 masem  czyli masakra na niskich obrotach  żezi skrzynia     i dlatego ja przy najbliszej okazji wracam do 2 masa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamach ciężkie EXEDY i jest lepiej jak w serii oczywiście używanej, fabrycznie nowa może przez 300-500km pracuje jako tako...

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...