Łukasz83 Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Tito w jaki sposób unikasz cła sprowadzając graty z USA? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tito123 Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Łukasz - mam tam siostre ale nic tak ciezkiego jeszcze nie probowalem:P na razie tylko czujnik oleju (wyprodukowany w Białymstoku ale nie da sie kupic z fabryki:P) tak sie zastanawiam - moze te koła tez u nas robia? Coobcio - długo pomykasz na exedy? skrzynia sie nie sypie? moze mogłbys zapodac nagranie? Jarek - te same pytania o to zaspawane koło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 w polsce mmożna zrobić koło zamachowe na zamówienie nie ma z tym problemu mi nie zależalo na lekim kole zamachowym więc zaspawaliśmy dwumasa powirzchnie trącą przetoczyliśmy docisk sprzęgła zostal rozebrany i podtoczone zostalo żelasko docisku tak żeby sprężyna wywierała wiekszy nacisk na tarcze jednak mi sie niepodoba to że od 1200prm do 1800prm dodanie gazu powoduje żężenie skrzyni coobcio jechał zemną więc on moze cos powiedzieć ma porownanie do innych zamachów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Łukasz - mam tam siostre ale nic tak ciezkiego jeszcze nie probowalem:P na razie tylko czujnik oleju (wyprodukowany w Białymstoku ale nie da sie kupic z fabryki:P) tak sie zastanawiam - moze te koła tez u nas robia? Coobcio - długo pomykasz na exedy? skrzynia sie nie sypie? moze mogłbys zapodac nagranie? Jarek - te same pytania o to zaspawane koło juz 3 sztuki montowałem Exedy fakt że używki no i cisza oraz kultura pracy jak na fabrycznie nowej dwu masie. W przypadku ACT nawet tego najcięższego już występują rzeżenia o jakich pisze towarzysz Jarek. Nie wpływają one na trwałość w skrzyni. W skrzyniach najczęściej wymienia się synchroniatory 5tki no i łożyska... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tito123 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Cobcio a te uzywki Exedy to skad brałeś? da się to u nas dostać? synchronizatory i łożyska nie psuja się szybciej od 1-masu? Jarek mi tez nie zależy na zmniejszeniu ciężaru koła, bo najwyraźniej to powoduje zgrzyty (może nie tylko to?) u Ciebie cos się zmniejszył ciezar? tzn wyciagneliscie sprężyny itp. i zaspawaliście czy jeszcze poszły jakies wstawki zamiast sprężyn? jakby ktoś mogl zapodać nagranie to bym wiedział z czym siue liczyc jest taki zestaw exedy clutch pro kit race flywheel (niestety nie mogę wlepic adresu) 1mas to XTR chromoly flywheel. Widze ze wystepuje pod roznymi nazwami ( Fx Racing , PaZ, Grip Racing) z wygladu to to samo - jeździł ktoś na takim? pakuja to prawie do każdego zestawu z kolei koła exedy wystepuja chyba w 2 odmianach - oba z nr NF04 pomoze ktos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 ciężkie koło zamachowe dobre jest do dużego turbo by nie muliło po zmianie biegów Na lekkim kole z kolei skrzynia mniej po d*pie dostaje, prosty przykład szybka agresywna jazda i szybka zmiana biegów, obroty silnika przy wrzucaniu biegu na wyższy nie zdążą opaść przy wysprzęgleniu do optymalnych no i synchronizator musi wyhamowywać wszystko... Lekkie koło to szybkie rozpędzanie silnika i hamowanie jak się zciąga nogę z gazu... Nie wygodne w jeździe na co dzień przy ciasno zestopniowanej skrzyni jak w zetce jest no chyba że lata się tylko na nieparzystych biegach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tito123 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 nie bardzo zrozumiałem to ze skrzynia mniej dostaje d.. na lekkim. Wydawało mi sie ze jesli masa koła zostanie ta sama to opadanie obrotow bedzie optymalne i skrzynia mniej sie bedzie zuzywac. Chyba ze standardowe koło jest za ciezkie do szybkiej jazdy, ale jakos nie zauwazyłem:) Coobcio bardzo mnie interesuje temat uzywek exedy - skad brałeś? da się to u nas dostać? byłoby miło jakby ktoś mogl zapodać nagranie ze swoim kołem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 za jakiś czas padnie mi 2 mas jak każdemu, co dokładnie z tej exedy polecacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Streetlight waży 8.2kg i pod kazdym wzgledem lepiej pracuje jak fabryczna dwu masa. jedyna wada to metaliczny dźwięk przy kreceniu rozrusznikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.