Coobcio Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 (edytowane) Dla pierwszej osoby ogarnięcie strojenia na mojej hamowni mogę zaproponować za 1550zł. Pod koniec miesiąca będą już na hamowni rolki tak więc zapraszam pierwszego śmiałka. W pierwszej kolejności dokonamy pomiarów drogowych Race Logickiem oraz na hamowni serii a potem wystroimy optymalnie na hamowni i dokonamy kolejnych pomiarów na drodze - oby tylko było sucho, oczywiście wszystko w tej cenie. A docelowa cena dla aut wolnossących będzie uzależniona od tego ile się będzie schodziło ale nie powinno przekroczyć 2000zł. Każde poźniejsze dostrojenie, jak np. postanowimy zmienić kolektor wydechowy/dolotowy, wydech albo dolot mniej więcej 1/3 tej ceny... Zetki doładowane korzystające z seryjnego MAF-a ok. 20-30% będą wychodziły drożej bo będzie się schodziło z nimi znacznie dłużej i poza hamownią trzeba będzie je dopieszczać na drodze. Seryjny MAF ogarnie moce maks do ok. 380-390KM jak ktoś chce więcej to wrzucimy wydajniejszy... Edytowane 13 Listopada 2012 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_370z Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Dla pierwszej osoby ogarnięcie strojenia na mojej hamowni mogę zaproponować za 1550zł. Pod koniec miesiąca będą już na hamowni rolki tak więc zapraszam pierwszego śmiałka. W pierwszej kolejności dokonamy pomiarów drogowych Race Logickiem oraz na hamowni serii a potem wystroimy optymalnie na hamowni i dokonamy kolejnych pomiarów na drodze - oby tylko było sucho, oczywiście wszystko w tej cenie. A docelowa cena dla aut wolnossących będzie uzależniona od tego ile się będzie schodziło ale nie powinno przekroczyć 2000zł. Każde poźniejsze dostrojenie, jak np. postanowimy zmienić kolektor wydechowy/dolotowy, wydech albo dolot mniej więcej 1/3 tej ceny... Zetki doładowane korzystające z seryjnego MAF-a ok. 20-30% będą wychodziły drożej bo będzie się schodziło z nimi znacznie dłużej i poza hamownią trzeba będzie je dopieszczać na drodze. Seryjny MAF ogarnie moce maks do ok. 380-390KM jak ktoś chce więcej to wrzucimy wydajniejszy... No ciekawe ile osób się zdecyduje w tej cenie, dla mnie trochę drogo jak na spodziewany zysk rzędu kilku KM. Napisz jeszcze co konkretnie wchodzi w tą cene, czy np. zdejmujesz speed limiter, czy robisz procedure startu, podnosisz odcinke itp. Pomiary na Race Logicu mnie np. nie interesują bo mam swoje, zresztą nie spodziewałbym się różnic przed i po strojeniu wolnossaka. U mnie różnic w czasie na 1/4 nie było praktycznie żadnych po wymianie dolotu, wydechu i wzroscie mocy o 17 KM. Ta cena to tyle samo co w UpRev, z tą różnicą, że tam zostaje na stałe soft i kabel, dający możliwość dowolnych zmian w przyszłosci. No i najważniejsze, masz już jakieś przykłady/wykresy z wykonanych strojeń Zetek na zachętę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 (edytowane) No ciekawe ile osób się zdecyduje w tej cenie, dla mnie trochę drogo jak na spodziewany zysk rzędu kilku KM. Napisz jeszcze co konkretnie wchodzi w tą cene, czy np. zdejmujesz speed limiter, czy robisz procedure startu, podnosisz odcinke itp. Pomiary na Race Logicu mnie np. nie interesują bo mam swoje, zresztą nie spodziewałbym się różnic przed i po strojeniu wolnossaka. U mnie różnic w czasie na 1/4 nie było praktycznie żadnych po wymianie dolotu, wydechu i wzroscie mocy o 17 KM. Ta cena to tyle samo co w UpRev, z tą różnicą, że tam zostaje na stałe soft i kabel, dający możliwość dowolnych zmian w przyszłosci. No i najważniejsze, masz już jakieś przykłady/wykresy z wykonanych strojeń Zetek na zachętę? jak by było z 500pln to bym się pisał a tak na wolnossaku sie nie opłaca żezbić w sofcie i nie wiadomo co wyjdzie Edytowane 15 Listopada 2012 przez dziubas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 (edytowane) ludzie ogranijcie się , najlepiej jakby robił to charytatywnie a czy się opłaca czy nie to sam właściciel powinien wiedzieć....jeżeli masz seryjny silnik to napewno szkoda zachodu, ale jak masz inne wałki/wydech/dolot to strojenie jest nawet wskazane. normalne strojenie NA (ulica+hamownia) to koszt ok 1500-1800 średnio i myślę ,że to kwota nawet uczciwa zaś turbo to ostatnio słyszałem,że 4turbo za strojenie evo bierze 3 tys. Edytowane 15 Listopada 2012 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 ooo kolega od PACKA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 uhm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_370z Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 ludzie ogranijcie się , najlepiej jakby robił to charytatywnie a czy się opłaca czy nie to sam właściciel powinien wiedzieć....jeżeli masz seryjny silnik to napewno szkoda zachodu, ale jak masz inne wałki/wydech/dolot to strojenie jest nawet wskazane. normalne strojenie NA (ulica+hamownia) to koszt ok 1500-1800 średnio i myślę ,że to kwota nawet uczciwa zaś turbo to ostatnio słyszałem,że 4turbo za strojenie evo bierze 3 tys. Czlowieku, skąd te ceny bierzesz? W VTG wystroili Asowi turbo za kilka stówek i to jest normalna cena. Oczywiście każdy ma swój cennik i swięte do niego prawo, ale ja bym wolał wystroić 20 aut za powiedzmy 700 PLN niż żadnego za 2000 Zwłaszcza w przypadku wolnossaków, gdzie przyrost i tak bedzie lichy choćby nie wiem jak za***iscie wystroic. No i z tego co zrozumiałem, to jeszcze nie ma żadnych konkretnych przykładów strojenia Zetek - czytaj: dopiero będzie doświadczenie w strojeniu, póki co trzeba przetrzeć szlaki. No i nie dajmy się też zwariować, ze to strojenie to jakiś rocket science, jak już wiesz co zmieniać i masz doświadczenie z danym autem, to w 1-2 godziny opędzasz temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Czlowieku, skąd te ceny bierzesz? strojenia.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Strojenie strojeniu nie równe. 1. Seryjne turbo, seryjne wtryski, seryjny przepływomierz, tylko podniesienie ciśnienia na turbinie - to mega prosta opcja, którą można ogarnąć w parę chwil. 2. Zmienione turbo, zmienione wtryski, zmieniony przepływomierz - roboty może być na ładnych parę godzin, bo trzeba napisać całą mape paliwa i zapłonu od początku. 3. Inaczej stroi się auto na tor gdzie auto praktycznie cały czas jeździ z gazem w podłodze i zakres niskich obciążeń można olać, podobnie jak i ekonomię, a inaczej stroimy auto do jazdy na co dzień, które musi jeździć płynnie, kulturalnie, palić przyzwoicie i dobrze pracować na mrozie jak i w upale. Także ceny mogą być bardzo różne. Dodatkowo czasami auto "nie chce współpracować" i trzeba się namęczyć trochę więcej. Takie przykłady W moim aucie zrobiony jest stg1 - wszystko zrobiłem bez najmniejszych problemów. S13 stg2 - większe turbo, większe wtryski, większy przepływomierz - poszło w sumie też nieźle, ale nie idealnie, trzeba było trochę pokombinować. S13 stg3 - wielkie turbo, duże wtryski, wielki przepływomierz - około 400KM - tutaj były większe problemy, namęczyłem się trochę z tym wozem, ale w końcu wyszło dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 strojenia.pl stanowcyo odradyam wyjatkowy pac.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 no widzisz a 99,9% ludzi którzy stroili hondy poleca i to bardzo bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tokyo Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 (edytowane) Ciekawe kto z nas wystroi pierwszy- pewnie dopiero na wiosnę... Edytowane 16 Listopada 2012 przez Tokyo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 (edytowane) nawet niech 6h się stroi to ponad stówka za godzinę słabo? lepiej takich 20 ogarnąć niż 4 za 2000pln cenę zweryfikuje ilość klientów i przyrost tych kuni po strojeniu Kuba ma prawo się cenić bo już trochę na tych nissanach łap pokaleczył w garażu strojenia.pl może hondę moją wystroja bo mi kiepsko coś kosi trawę kosi Edytowane 16 Listopada 2012 przez dziubas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Co do cen za strojenie to przykładowo wynajęcie hamowni w VTG ośki na godzinę jest to koszt 200zł - cena z września 2011 roku teraz pewno podrożało. W ECU-Performance cena jest podobna... Dlatego cena strojenia mocno jest uzależniona od tego ile się z tym zejdzie Ps. Oponowywać sztuki dopracowywania softu będę na oczywiście na swojej Zetce, która już jest praktycznie na ukończeniu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 (edytowane) Przecież jak stać was na Zetkę to stać was na strojenie !! TO WASZE SŁOWA (dotyczące spalania) a teraz nagle pokrzywdzeni że drogo itp. Ja za strojenie Hondy zapłaciłem 600 zł, wyciągnęliśmy z wolnossącego silnika 30 km. A Zetke wystroje za 1800-2000 zł jak będzie trzeba i pod LPG i wtedy bedę sie smiał mając 310-320 km i jazda za 35 zł za 100km starczy wydech ze sportowymi katami, lepszy dolot i wysokooktanowe paliwo czyli lpg Edytowane 17 Listopada 2012 przez michalgdb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 mocno mam zawansowane rozmowy z Łukaszem Lamikiem a znam go osobiscie juz pare lat ( DLA NIE WTAJEMNICZONYCH MISTRZ POLSKI W SSS 1/4 MILI w klasie awd jego golf 2 normalnie jezdzący robi 9wiątki na 400m )po vtg jest najlepszy w pl nawet dłubane Gtr-y mu nie daja rady mam nadzeje ze podejmnie sie wystrojenia mojej 350z plan 500- 550km i 600nm zobacze co z tego wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tokyo Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 http://www.ziptuning.nl/pl/chiptuning/Nissan-350Z-3.5-V6-300-pk.html link do mojej ulubionej strony na ktorej sprawdzam realne przyrosty mocy po chiptuningu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 mocno mam zawansowane rozmowy z Łukaszem Lamikiem a znam go osobiscie juz pare lat ( DLA NIE WTAJEMNICZONYCH MISTRZ POLSKI W SSS 1/4 MILI w klasie awd jego golf 2 normalnie jezdzący robi 9wiątki na 400m )po vtg jest najlepszy w pl nawet dłubane Gtr-y mu nie daja rady mam nadzeje ze podejmnie sie wystrojenia mojej 350z plan 500- 550km i 600nm zobacze co z tego wyjdzie Tylko dłubane GT-R latają mega po zakrętach, a ten Golf po prostej. To inna klasa aut. Ale spoko, chętnie zobaczę jak wyjdzie twój projekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_370z Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Tylko dłubane GT-R latają mega po zakrętach, a ten Golf po prostej. To inna klasa aut. Ale spoko, chętnie zobaczę jak wyjdzie twój projekt. Zawsze sie znajdzie jakiś paździerz typu golf 2 czy maluch z silnikiem od TIRa, ale gdzies chyba powinna być granica ułańskiej fantazji... 550 KM i 600 Nm w 350z to ambitny plan - seria to wytrzyma dluzej niz tydzien czy kucizna musi byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 (edytowane) HRy 350ki do 460-480 wytrzumuja, nie wiem jak 370 ,sadze ze 550 to bedzie za dużo ps sorry nie doczytałem ze tyczy się temat 350, myślałem, ze mówisz o swojej 370 - ^ ale jak wyżej, a DE to już wystrzelił by w kosmos przy 500+ i tyle Nm Edytowane 20 Listopada 2012 przez tomoakatomi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 prosty i tani sposób na strojenie i poprawę osiągów w NA http://www.accessecu.com/accessport/nissan/Z_Series.html http://my350z.com/forum/engine/568097-cobb-accessport-07-08-hr-engine.html 250$ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 http://www.ziptuning...-V6-300-pk.html Trochę nie realne te przyrsosty - zbyt wyolbrzymione jeśli chodzi o 350Z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 http://www.44tuning.pl/chip-tuning-nissan-350z-coupe-313-km a tu też spory przyrost niby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 gdyby to było takie proste , ceny tam nie widzę plus gwarancja pewnie żadna - "proszę zapłacić za pomiary " swoja drogą na tej stronie 44tuning.. drażni czarny kolor z białymi napisami, mieni się w oczach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 http://www.44tuning....0z-coupe-313-km a tu też spory przyrost niby w okolicy chodzą złe słuchy o tej firmie i ich wiedzy, chociaż osobiście nie miałem z nimi do czynienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.