Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[370z] Zamówienie z UpRev


Tomek.85
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dla pierwszej osoby ogarnięcie strojenia na mojej hamowni mogę zaproponować za 1550zł.

Pod koniec miesiąca będą już na hamowni rolki tak więc zapraszam pierwszego śmiałka.

 

W pierwszej kolejności dokonamy pomiarów drogowych Race Logickiem oraz na hamowni serii a potem wystroimy optymalnie na hamowni i dokonamy kolejnych pomiarów na drodze - oby tylko było sucho, oczywiście wszystko w tej cenie.

 

A docelowa cena dla aut wolnossących będzie uzależniona od tego ile się będzie schodziło ale nie powinno przekroczyć 2000zł.

Każde poźniejsze dostrojenie, jak np. postanowimy zmienić kolektor wydechowy/dolotowy, wydech albo dolot mniej więcej 1/3 tej ceny...

 

Zetki doładowane korzystające z seryjnego MAF-a ok. 20-30% będą wychodziły drożej bo będzie się schodziło z nimi znacznie dłużej i poza hamownią trzeba będzie je dopieszczać na drodze.

Seryjny MAF ogarnie moce maks do ok. 380-390KM jak ktoś chce więcej to wrzucimy wydajniejszy...

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla pierwszej osoby ogarnięcie strojenia na mojej hamowni mogę zaproponować za 1550zł.

Pod koniec miesiąca będą już na hamowni rolki tak więc zapraszam pierwszego śmiałka.

 

W pierwszej kolejności dokonamy pomiarów drogowych Race Logickiem oraz na hamowni serii a potem wystroimy optymalnie na hamowni i dokonamy kolejnych pomiarów na drodze - oby tylko było sucho, oczywiście wszystko w tej cenie.

 

A docelowa cena dla aut wolnossących będzie uzależniona od tego ile się będzie schodziło ale nie powinno przekroczyć 2000zł.

Każde poźniejsze dostrojenie, jak np. postanowimy zmienić kolektor wydechowy/dolotowy, wydech albo dolot mniej więcej 1/3 tej ceny...

 

Zetki doładowane korzystające z seryjnego MAF-a ok. 20-30% będą wychodziły drożej bo będzie się schodziło z nimi znacznie dłużej i poza hamownią trzeba będzie je dopieszczać na drodze.

Seryjny MAF ogarnie moce maks do ok. 380-390KM jak ktoś chce więcej to wrzucimy wydajniejszy...

 

No ciekawe ile osób się zdecyduje w tej cenie, dla mnie trochę drogo jak na spodziewany zysk rzędu kilku KM. Napisz jeszcze co konkretnie wchodzi w tą cene, czy np. zdejmujesz speed limiter, czy robisz procedure startu, podnosisz odcinke itp. Pomiary na Race Logicu mnie np. nie interesują bo mam swoje, zresztą nie spodziewałbym się różnic przed i po strojeniu wolnossaka. U mnie różnic w czasie na 1/4 nie było praktycznie żadnych po wymianie dolotu, wydechu i wzroscie mocy o 17 KM. Ta cena to tyle samo co w UpRev, z tą różnicą, że tam zostaje na stałe soft i kabel, dający możliwość dowolnych zmian w przyszłosci. No i najważniejsze, masz już jakieś przykłady/wykresy z wykonanych strojeń Zetek na zachętę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ciekawe ile osób się zdecyduje w tej cenie, dla mnie trochę drogo jak na spodziewany zysk rzędu kilku KM. Napisz jeszcze co konkretnie wchodzi w tą cene, czy np. zdejmujesz speed limiter, czy robisz procedure startu, podnosisz odcinke itp. Pomiary na Race Logicu mnie np. nie interesują bo mam swoje, zresztą nie spodziewałbym się różnic przed i po strojeniu wolnossaka. U mnie różnic w czasie na 1/4 nie było praktycznie żadnych po wymianie dolotu, wydechu i wzroscie mocy o 17 KM. Ta cena to tyle samo co w UpRev, z tą różnicą, że tam zostaje na stałe soft i kabel, dający możliwość dowolnych zmian w przyszłosci. No i najważniejsze, masz już jakieś przykłady/wykresy z wykonanych strojeń Zetek na zachętę?

jak by było z 500pln to bym się pisał a tak na wolnossaku sie nie opłaca żezbić w sofcie i nie wiadomo co wyjdzie Edytowane przez dziubas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludzie ogranijcie się , najlepiej jakby robił to charytatywnie a czy się opłaca czy nie to sam właściciel powinien wiedzieć....jeżeli masz seryjny silnik to napewno szkoda zachodu, ale jak masz inne wałki/wydech/dolot to strojenie jest nawet wskazane.

normalne strojenie NA (ulica+hamownia) to koszt ok 1500-1800 średnio i myślę ,że to kwota nawet uczciwa

zaś turbo to ostatnio słyszałem,że 4turbo za strojenie evo bierze 3 tys.

Edytowane przez hot_rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludzie ogranijcie się , najlepiej jakby robił to charytatywnie a czy się opłaca czy nie to sam właściciel powinien wiedzieć....jeżeli masz seryjny silnik to napewno szkoda zachodu, ale jak masz inne wałki/wydech/dolot to strojenie jest nawet wskazane.

normalne strojenie NA (ulica+hamownia) to koszt ok 1500-1800 średnio i myślę ,że to kwota nawet uczciwa

zaś turbo to ostatnio słyszałem,że 4turbo za strojenie evo bierze 3 tys.

 

Czlowieku, skąd te ceny bierzesz? :) W VTG wystroili Asowi turbo za kilka stówek i to jest normalna cena. Oczywiście każdy ma swój cennik i swięte do niego prawo, ale ja bym wolał wystroić 20 aut za powiedzmy 700 PLN niż żadnego za 2000 :) Zwłaszcza w przypadku wolnossaków, gdzie przyrost i tak bedzie lichy choćby nie wiem jak za***iscie wystroic. No i z tego co zrozumiałem, to jeszcze nie ma żadnych konkretnych przykładów strojenia Zetek - czytaj: dopiero będzie doświadczenie w strojeniu, póki co trzeba przetrzeć szlaki. No i nie dajmy się też zwariować, ze to strojenie to jakiś rocket science, jak już wiesz co zmieniać i masz doświadczenie z danym autem, to w 1-2 godziny opędzasz temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strojenie strojeniu nie równe.

1. Seryjne turbo, seryjne wtryski, seryjny przepływomierz, tylko podniesienie ciśnienia na turbinie - to mega prosta opcja, którą można ogarnąć w parę chwil.

2. Zmienione turbo, zmienione wtryski, zmieniony przepływomierz - roboty może być na ładnych parę godzin, bo trzeba napisać całą mape paliwa i zapłonu od początku.

3. Inaczej stroi się auto na tor gdzie auto praktycznie cały czas jeździ z gazem w podłodze i zakres niskich obciążeń można olać, podobnie jak i ekonomię, a inaczej stroimy auto do jazdy na co dzień, które musi jeździć płynnie, kulturalnie, palić przyzwoicie i dobrze pracować na mrozie jak i w upale.

Także ceny mogą być bardzo różne. Dodatkowo czasami auto "nie chce współpracować" i trzeba się namęczyć trochę więcej.

 

Takie przykłady

W moim aucie zrobiony jest stg1 - wszystko zrobiłem bez najmniejszych problemów.

S13 stg2 - większe turbo, większe wtryski, większy przepływomierz - poszło w sumie też nieźle, ale nie idealnie, trzeba było trochę pokombinować.

S13 stg3 - wielkie turbo, duże wtryski, wielki przepływomierz - około 400KM - tutaj były większe problemy, namęczyłem się trochę z tym wozem, ale w końcu wyszło dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet niech 6h się stroi to ponad stówka za godzinę słabo? lepiej takich 20 ogarnąć niż 4 za 2000pln cenę zweryfikuje ilość klientów i przyrost tych kuni po strojeniu Kuba ma prawo się cenić bo już trochę na tych nissanach łap pokaleczył w garażu

 

strojenia.pl

może hondę moją wystroja bo mi kiepsko coś kosi trawę kosi :icecream: Edytowane przez dziubas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do cen za strojenie to przykładowo wynajęcie hamowni w VTG ośki na godzinę jest to koszt 200zł - cena z września 2011 roku teraz pewno podrożało.

W ECU-Performance cena jest podobna... Dlatego cena strojenia mocno jest uzależniona od tego ile się z tym zejdzie :D

 

Ps. Oponowywać sztuki dopracowywania softu będę na oczywiście na swojej Zetce, która już jest praktycznie na ukończeniu:

mms_img1611723241.jpg

mms_img1939020866.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież jak stać was na Zetkę to stać was na strojenie !! TO WASZE SŁOWA (dotyczące spalania) a teraz nagle pokrzywdzeni że drogo itp. Ja za strojenie Hondy zapłaciłem 600 zł, wyciągnęliśmy z wolnossącego silnika 30 km. A Zetke wystroje za 1800-2000 zł jak będzie trzeba i pod LPG i wtedy bedę sie smiał mając 310-320 km i jazda za 35 zł za 100km :D starczy wydech ze sportowymi katami, lepszy dolot i wysokooktanowe paliwo czyli lpg :)

Edytowane przez michalgdb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mocno mam zawansowane rozmowy z Łukaszem Lamikiem a znam go osobiscie juz pare lat ( DLA NIE WTAJEMNICZONYCH MISTRZ POLSKI W SSS 1/4 MILI w klasie awd jego golf 2 normalnie jezdzący robi 9wiątki na 400m )po vtg jest najlepszy w pl nawet dłubane Gtr-y mu nie daja rady

mam nadzeje ze podejmnie sie wystrojenia mojej 350z plan 500- 550km i 600nm

zobacze co z tego wyjdzie

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mocno mam zawansowane rozmowy z Łukaszem Lamikiem a znam go osobiscie juz pare lat ( DLA NIE WTAJEMNICZONYCH MISTRZ POLSKI W SSS 1/4 MILI w klasie awd jego golf 2 normalnie jezdzący robi 9wiątki na 400m )po vtg jest najlepszy w pl nawet dłubane Gtr-y mu nie daja rady

mam nadzeje ze podejmnie sie wystrojenia mojej 350z plan 500- 550km i 600nm

zobacze co z tego wyjdzie

 

Tylko dłubane GT-R latają mega po zakrętach, a ten Golf po prostej. To inna klasa aut. Ale spoko, chętnie zobaczę jak wyjdzie twój projekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko dłubane GT-R latają mega po zakrętach, a ten Golf po prostej. To inna klasa aut. Ale spoko, chętnie zobaczę jak wyjdzie twój projekt.

 

Zawsze sie znajdzie jakiś paździerz typu golf 2 czy maluch z silnikiem od TIRa, ale gdzies chyba powinna być granica ułańskiej fantazji... ;)

 

550 KM i 600 Nm w 350z to ambitny plan - seria to wytrzyma dluzej niz tydzien czy kucizna musi byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HRy 350ki do 460-480 wytrzumuja, nie wiem jak 370 ,sadze ze 550 to bedzie za dużo

 

 

ps sorry nie doczytałem ze tyczy się temat 350, myślałem, ze mówisz o swojej 370 - ^ ale jak wyżej, a DE to już wystrzelił by w kosmos przy 500+ i tyle Nm

Edytowane przez tomoakatomi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdyby to było takie proste , ceny tam nie widzę plus gwarancja pewnie żadna - "proszę zapłacić za pomiary :)"

 

 

swoja drogą na tej stronie 44tuning.. drażni czarny kolor z białymi napisami, mieni się w oczach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...