Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[370z] Zamówienie z UpRev


Tomek.85
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko,

Napisałem właśnie maila do upreva czy wysyłają swoje cuda do Polski. Zapytałem także czy sami odczytają sobie ECU part number na podstawie VINu - ten numer potrzebny przy składaniu zamówienia.

Czy jest ktoś chętny na zakup czegoś z upreva? Może jak będzie nas więcej to jakiś rabacik uda się ugrać, no i przesyłka będzie tańsza.

 

Dla tych co nie wiedzą o co chodzi krótkie info. UpRev (http://uprev.com) sprzedaje m.in. zestawy nazywające się Osiris Standard (500$). W zestawie jest kabel do flashowania/diagnostyki + 3 gotowe mapy. Mapy wgrywa się kablem załączonym do zestawu. Mapy można przełączać między sobą w dowolnej chwili, korzystając z odpowiedniej kombinacji przycisków tempomatu (tempomat nadal działa tak jak działał). Co ważne, mapy można wgrać tylko do jednego auta. Przy pierwszym wgrywaniu map na "kablu" zapisywane jest info o ECU i tylko z tym ECU będzie dalej współpracował program do wgrywania map. Mapy można wykorzystać w innym aucie ale pod warunkiem, że w tym pierwszym przywrócimy mapy do pierwotnej wersji (dzięki temu zestaw staje się znów "dziewiczy"). Mapy to niby gotowce ale robią je pod konkretne modyfikacje silnika (jeśli jakieś są). UpRev sporo tego narobił więc mimo, że gotowiec to wg mnie oferta atrakcyjna bo mają doświadczenie. Atrakcyjność oferty zwiększa także opcja eTune. Mając kupiony zestaw, przy pomocy kabla robimy logi a UpRev za całe 50$ robi mapę pod te logi.

Można także kupić wyższe wersje softu, pozwalające samodzielnie modyfikować mapy (info na ich stronie).

 

P.S. Zaznaczam, że nie jest to żadna reklama. Po prostu myślę nad zakupem i przedstawiam ofertę bo może ktoś inny też się zdecyduje na zakup.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem o tym, ale też pisałem do UpReva i odpowiedzieli, że zysk na mapach przy normalnych modyfikacjach (dolot, wydech, katalizatory) jest minimalny, jedynie po wymianie kolektora wydechowego jest sens rzeźbić, bo zyski są solidne. Także 2k PLN za kilka koni więcej - no nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie lepiej wystroić konkretny silnik indywidualnie w PL?

 

W PL też dają kilka map z możliwością łatwej zmiany w podobnej cenie?

 

Fajnie że jest opcja podniesienia odcięcia obrotów. Nie wyczytałem czy ograniczenie prędkości też to ściągnie, a mi by się przydało :)

Edytowane przez Filon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem o tym, ale też pisałem do UpReva i odpowiedzieli, że zysk na mapach przy normalnych modyfikacjach (dolot, wydech, katalizatory) jest minimalny, jedynie po wymianie kolektora wydechowego jest sens rzeźbić, bo zyski są solidne. Także 2k PLN za kilka koni więcej - no nie wiem.

Dla mnie największym plusem jest to, że jak raz wydam 500$ to później płacę tylko 50$ i mam nową mapę (gdy coś dłubnę przy samochodzie). W każdej chwili można także dokupić wersję Tune i samemu dłubać w mapach. Ja przy okazji wziąłbym pewnie z upreva pokrywę kolektora, o kolektorach też myślę więc może efekt ostateczny byłby ok.

 

nie lepiej wystroić konkretny silnik indywidualnie w PL?

Kto wystroi i ma takie doświadczenie. Może Coobcio ale on na razie milczy :D Na pewno poczekam z ostateczną decyzją o zakupach z uprev aż Coobcio wypowie się co dokładnie robi z Z.

W PL też dają kilka map z możliwością łatwej zmiany w tej cenie?

 

Fajnie że jest opcja podniesienia odcięcia obrotów. Nie wyczytałem czy ograniczenie prędkości też to ściągnie, a mi by się przydało :)

Kto daje taką możliwość w PL?

Tak, speed limiter też ściągnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko można tym softem zmieniać w seryjnym ECU, łącznie ze speed limiterem i obrotami (chociaż tu bym specjalnie nie szalał :). Najwyższy wzrost mocy w 370z na strojeniu mapami jaki znalazłem to ok. 380 KM - z modami: kolektor wydechowy (największy udział w przyroście), wydech bez katów, dolot sitllena

 

kolektor.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy mają mapy pod uturbienie auta ?

mnie by interesowało samodzielne modyfikowanie map ile cos takiego by kosztowalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coobcio ma cały interfejs do strojenia online, wyłączanie błedów, podnoszenie limitera obrotów, zdejmowanie ogranicznika predkosci.

Po moich doświadczeniach z gotowymi mapami do Saabów oferowanych przez czołowe firmy Bsr, Maptune itp mogę powiedzieć że nie są one w pełni przystosowane pod dany samochód. Różnice wynikają z osprzętu użytkowania itp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko że jednorazowe strojenie u coobcia to 4 tyś zł

co w przypadku jak zmienie sobie np korby i tloki itp i będe chcial pompnąć np 1 bar

znowu trzeba stroić i znowu 4 tyś

jeżeli strojenie u coobcia by kosztowalo tak jak u GTO czyli 1200zl to byla by inna historia

tyle że gto nie robi nissanów

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy mają mapy pod uturbienie auta ?

mnie by interesowało samodzielne modyfikowanie map ile cos takiego by kosztowalo

Z tego co widać na ich stronie to opcja Osiris Tuner to jest to czego potrzebujesz. Za 700$ całkiem niezła opcja.

Wygląda to wszystko bardzo podobnie do Nistune do 200sx, czyli operuje się na seryjnym ECU, ale ma się wpływ na wszystkie parametry pracy. Z seryjnego ECU robi się prawie stand alone. Potem można już do dowolnego tunera podjechać i ogarnie strojenie, albo samemu jeśli ma się sonde i trochę oleju w głowie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 tyś za strojenie ? hmm a zniżka dla forumowiczów :D 50% :D ? sam chce wystroić auto pod lpg, wyciągnąć pare km więcej. Ale widocznie musze poczekać aż chłopaki zaczniecie dobrze być w tym oblatani :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ten kabel UpRev tylko że nie mam pakietu do strojenia tylko do podmian map itd. bo mapy mi robiła firma z US.

Wiec jakby co to można się zrzucić na sam soft a ja udostępnie kabel.

A wystroić można w VTG bo Artur tam stroił swoje twin turbo i wystroili mu to świetnie. i to w normalnej cenie ( coś ok. 800zł )

Edytowane przez AndyOne
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze wiedzieć ale chyba kabel "powiązał się" z Twoim ECU :(

Jeśli dobrze pamiętam to Arturowi stroili stand alone a nie fabryczne ECU.

Edytowane przez Tomek.85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie też bym się pod temat tego softu chętnie podpiął o ilce cena była by korzystna. Odcinka faktycznie w starszych wersjach DE jest za szybka .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak.

A cena to chyba by trzeba tylko 200$ dopłacić bo mam już wykupioną wersje podstawową.

Tylko nie wiem czy trzeba by dopłacić 300$ czy 500$ ale mogę wysłać do nich zapytanie co bym musiał dokupić aby były odblokowane wszystkie możliwości programu bo jest on mocno rozbudowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak.

A cena to chyba by trzeba tylko 200$ dopłacić bo mam już wykupioną wersje podstawową.

Tylko nie wiem czy trzeba by dopłacić 300$ czy 500$ ale mogę wysłać do nich zapytanie co bym musiał dokupić aby były odblokowane wszystkie możliwości programu bo jest on mocno rozbudowany.

 

Nie da rady na kupionym jednym sofcie stroić kilku aut, bo jest przypisany do 1 ECU. Chyba nie myślicie, że ktoś by to sprzedawał tylko po 500 czy 700 USD, żeby się cała Polska wystroiła za tą kasę ;) A z vtg też bym uwazal, bo ten komp Asa jest ponoc b. latwy w strojeniu, a jak byłem u nich to na wejsciu mi ten ich guru sypnął, ze mam lipny francuski silnik z Renault, takze widac, ze chlopaki ogarniają Zetki ;)

Edytowane przez Mike_370z
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jednak Grzegorz z VTG ogarnia dosyć konkretnie nie wiem z kim tam gadałeś. Potrzebna jest tylko platforma na której to będzie mógł zrobić i tyle. Jak umówicie kilka aut to pewnie cene da sie dobrą wynegocjować.

post-42223-0-28298900-1352720174_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jednak Grzegorz z VTG ogarnia dosyć konkretnie nie wiem z kim tam gadałeś. Potrzebna jest tylko platforma na której to będzie mógł zrobić i tyle. Jak umówicie kilka aut to pewnie cene da sie dobrą wynegocjować.

 

Gadałem własnie z nim jak podtlenek chciałem tam zakładać, poinformował mnie, że mam francuski silnik z Renault, bo takie są w Zetkach i ze moze byc cienko z nim przy takim doładowaniu :) Problem polega własnie na tej platformie do strojenia, ECU dodatkowe takie jak Twoje jest ogolnie dobrze znane i mozna je wystroic wszedzie, w VTG czy gdziekolwiek indziej, natomiast seryjnego ECU nikt nie wystroi bez odpowiedniego softu z licencją.

 

Jak zamawiasz TT kit od GTM to masz w zestawie soft plus strojenie online, z tego co wiem to korzystają własnie z UpRev'a, ale tylko na 1 ECU. Po zamontowaniu zestawu na początku jezdzisz na standardowej mapie pod turbo wstępnie przygotowanej pod 91 benzynę z usa, zbierasz logi softem i wysyłasz do nich mailem, nastepnie podsylaja Ci mape po korekcie i flashujesz seryjne ECU. Podobnie jest z kompresorem. To nawet lepsze niz strojenie na hamowni. Tyle, że strojenie Turbo to inna bajka niz strojenie dla NA na seryjnym ECU, gdzie chodzi o kilka KM/Nm różnicy. Za coś takiego kilka stówek to maks i to głównie raczej za sciagniecie speed limitera i mape do startu niż za sam przyrost.

 

BTW: ładnie to wyszlo u Ciebie, "papierowo" jest podobnie :)

 

370zdolotnitro.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny wykres AAS. W takiej wersji to auto powinno wychodzić z fabryki, tak samo 370z.

Gratuluję.

ps

zeskanuj cały wykres, razem z AFRem

Edytowane przez IceManPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co czytałem program do strojenia jest tez raczej łatwy w obsludze i da sie to wystroic bez problemów ale jeżeli jednym kablem można wystroić jeden samochód to kicha straszna... no nic pozostaje czekać aż Coobcio z ceny zejdzie :) albo inwestować w piggibacki lub standalone

 

dzieki :) wykres zrobiony przy wmiare bezpiecznym doładowaniu 0.5 bara niestety na dole nie ma AFR a tylko boost wiec zciachałem ale AFR stabilnie między 10 a 11

tylko okna nie moge otworzyc bo przy wcisnietym gazie daje tak benzyna ze nie da sie wysiedziec ale za to wrazenia z jazdy kompensuja wszystko, racje masz tak powinny jezdzic fabryczne Ztki tylko wtedy dzwonow byloby troche wiecej, ostatnio przy 140 na 4 biegu na mokrym mnie bokiem postawilo jak boost sie nagle załączył :) (poprostu zapomniałem że mam turbo i tak sobie depnalem na czwórce) to niestety nie jest seryjne doładowanie i boost przychodzi czasem bardzo niespodziewanie i nagle....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AAS u ciebie za pomocą czego wystroili auto pigg czy na fabrycznym ecu

jakie masz wtryski , przepływka zostala ? ja mam teraz na garażu do dyspozyci ekumastera i SA vems ale wole pozostać na fabrycznym ecu zwłaszcza że ma takie możliwości

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...