hermik Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Panowie metodą na spinacz sprawdziłem swoją primerę i wyskoczył mi błąd 0436. Z strony nissanhelp.com. sprawdziłem co poniżej. Miał ktoś z was taki błąd. Od czego najlepiej zacząć? Dodam, że check nie zaświeca się podczas jazdy, ale wydaje mi się, że samochód jest słaby. P0436 P0436 - Catalyst Temperature Sensor Range/Performance Bank 2 Sensor 1 Possible causes - Catalyst Temperature Sensor harness is open or shorted - Catalyst Temperature Sensor circuit poor electrical connection - Faulty Catalyst Temperature Sensor Help with this Symptoms - Engine Light ON (or Service Engine Soon Warning Light) P0436 Description The Engine Control Module (ECM) monitors the switching frequency ratio of heated oxygen sensors 1 (front O2 sensor) and heated oxygen sensors 2 (rear O2 sensor). A three way catalyst converter (Manifold) with high oxygen storage capacity will indicate a low switching frequency of heated oxygen sensor 2. As oxygen storage capacity decreases, the heated oxygen sensor 2 switching frequency will increase. When the frequency ratio of heated oxygen sensors 1 and 2 approaches a specified limit value, the three way catalyst malfunction is diagnosed. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 sprawdź obwód grzałki na lambadach, auto zagazowane??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hermik Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 sprawdź obwód grzałki na lambadach, auto zagazowane??? Auto zagazowane. Jak to sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 zmierz jaką ma wartość i czy nie ma zwarcia, białe przewody od lambady, a jak zagazowane, to też przyjrzał bym się regulacji LPG, jaki masz setup ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hermik Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 zmierz jaką ma wartość i czy nie ma zwarcia, białe przewody od lambady, a jak zagazowane, to też przyjrzał bym się regulacji LPG, jaki masz setup ??? Sprawdzę po pracy. Zagazowane na Stag4+, Reg-Fast, AC-R01. Instalacja 2 m-ce temu regulowana przy wymianie reduktora i ffl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 możesz dać scriny jak to wygląda?? co regulowali, ??? jak zmieniali redka to wystarczy ustawić na takim samy ciśnieniu i gra, inaczej jak byś zmieniał listwę na inną wtedy trzeba stroić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hermik Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 możesz dać scriny jak to wygląda?? co regulowali, ??? jak zmieniali redka to wystarczy ustawić na takim samy ciśnieniu i gra, inaczej jak byś zmieniał listwę na inną wtedy trzeba stroić Screeny dorzucę później. Regulował bo poprzedni reduktor nie wyrabiał ciśnieniowo. A mapy w ogóle nie były ustawiane! Całość ogarniał Damian z lpg-forum, pewnie znasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 e no to jest spoko, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hermik Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 zmierz jaką ma wartość i czy nie ma zwarcia, białe przewody od lambady, a jak zagazowane, to też przyjrzał bym się regulacji LPG, jaki masz setup ??? grzałka działa napięcie 12V natomiast sama lambda wskazuje nawet 1,5V przy wysokich obrotach czyli ma za bogato. Na jałowych 0.6V. Czyli co lambda do wymiany, jeżeli tak to jaka?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 wygląda, ze lambada leży, ja jak miałem to zmieniłem na dedykowaną DENSO i było gitt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hermik Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 (edytowane) wygląda, ze lambada leży, ja jak miałem to zmieniłem na dedykowaną DENSO i było gitt Coś takiego? Trochę drogo wychodzi! Inna nie dedykowana będzie zła? http://allegro.pl/83...2771446031.html Lambda wymieniona błąd P0436 po skasowaniu nie pojawił się natomiast pojawił się błąd P0326 Knock Sensor 1 Circuit Range/Performance (Bank 1 or Single Sensor) High Voltage czyli czujnik spalania stukowego? Jak go zdiagnozować? Wcześniej tego błędu nie było? Edytowane 19 Listopada 2012 przez hermik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.