Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Błąd 0436


hermik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie metodą na spinacz sprawdziłem swoją primerę i wyskoczył mi błąd 0436. Z strony nissanhelp.com. sprawdziłem co poniżej. Miał ktoś z was taki błąd. Od czego najlepiej zacząć?

Dodam, że check nie zaświeca się podczas jazdy, ale wydaje mi się, że samochód jest słaby.

P0436

 

P0436 - Catalyst Temperature Sensor Range/Performance Bank 2 Sensor 1

 

Possible causes

- Catalyst Temperature Sensor harness is open or shorted

- Catalyst Temperature Sensor circuit poor electrical connection

- Faulty Catalyst Temperature Sensor

help.png Help with this

Symptoms

- Engine Light ON (or Service Engine Soon Warning Light)

P0436 Description

The Engine Control Module (ECM) monitors the switching frequency ratio of heated oxygen sensors 1 (front O2 sensor) and heated oxygen sensors 2 (rear O2 sensor).

 

A three way catalyst converter (Manifold) with high oxygen storage capacity will indicate a low switching frequency of heated oxygen sensor 2. As oxygen storage capacity decreases, the heated oxygen sensor 2 switching frequency will increase.

 

When the frequency ratio of heated oxygen sensors 1 and 2 approaches a specified limit value, the three way catalyst malfunction is diagnosed.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmierz jaką ma wartość i czy nie ma zwarcia, białe przewody od lambady, a jak zagazowane, to też przyjrzał bym się regulacji LPG, jaki masz setup ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmierz jaką ma wartość i czy nie ma zwarcia, białe przewody od lambady, a jak zagazowane, to też przyjrzał bym się regulacji LPG, jaki masz setup ???

 

Sprawdzę po pracy. Zagazowane na Stag4+, Reg-Fast, AC-R01. Instalacja 2 m-ce temu regulowana przy wymianie reduktora i ffl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz dać scriny jak to wygląda?? co regulowali, ??? jak zmieniali redka to wystarczy ustawić na takim samy ciśnieniu i gra, inaczej jak byś zmieniał listwę na inną wtedy trzeba stroić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz dać scriny jak to wygląda?? co regulowali, ??? jak zmieniali redka to wystarczy ustawić na takim samy ciśnieniu i gra, inaczej jak byś zmieniał listwę na inną wtedy trzeba stroić

Screeny dorzucę później. Regulował bo poprzedni reduktor nie wyrabiał ciśnieniowo. A mapy w ogóle nie były ustawiane! Całość ogarniał Damian z lpg-forum, pewnie znasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

zmierz jaką ma wartość i czy nie ma zwarcia, białe przewody od lambady, a jak zagazowane, to też przyjrzał bym się regulacji LPG, jaki masz setup ???

 

grzałka działa napięcie 12V natomiast sama lambda wskazuje nawet 1,5V przy wysokich obrotach czyli ma za bogato. Na jałowych 0.6V. Czyli co lambda do wymiany, jeżeli tak to jaka??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

wygląda, ze lambada leży, ja jak miałem to zmieniłem na dedykowaną DENSO i było gitt

 

Coś takiego? Trochę drogo wychodzi! Inna nie dedykowana będzie zła?

http://allegro.pl/83...2771446031.html

 

Lambda wymieniona błąd P0436 po skasowaniu nie pojawił się natomiast pojawił się błąd P0326 Knock Sensor 1 Circuit Range/Performance (Bank 1 or Single Sensor) High Voltage czyli czujnik spalania stukowego? Jak go zdiagnozować? Wcześniej tego błędu nie było?

Edytowane przez hermik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...