Gość sibek Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Witam, Problem jak w temacie, od pewnego czasu uaktywnił się "świerszcz" i za cholerę nie mogę znaleźć źródła. Tematy na forum wszystkie przeszukane i na tą chwilę brak rozwiązania problemu. Czasami odnoszę wrażenie jakby dźwięki dochodziły raz z prawej lub raz lewej strony kokpitu. Dodam jeszcze że na tyle się to rozkręciło że występuje też na drodze gładkiej, bo na nierównym asfalcie jest cały czas. Czy miał ktoś taki problem i ewentualnie gdzie szukać? dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Siek ,spróuj w czasie jazdy dociskać środkową konsolę w różnych miejscach,być może samo radio daje taki dźwięk.Jeżeli nie to spróuj wyjąć schowek,włóż rękę pod i złap za rurę od dystrybucji powietrza i poruszaj ,może to ten dźwięk.Jak już masz zdjęte to możeszpróbować szukać dalej za deską.Czasami cykają wyloty powietrza te obok radia.Wtedy jedyna rada zdemontować obudowę z radiem i natrysnąć brzegi suchym silikonem.Tylko SUCHYM! odtłuszczonym,bo inaczej będziesz miał piękne tłuste nacieki na plastikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sibek Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Przechodziłem poprzez wymontowane radio, nawiewy obok i odkręcony schowek (jazdy próbne). Dociskałem także konsole w różnych miejscach i to także nie przyniosło efektu. Myślę teraz o tym żeby dostać się pod licznik, może tam go znajdę ( potrzebuje tylko podpowiedz jak się do tego zabrać bo nie robiłem tego wcześniej). Jeśli ma ktoś inne opcje gdzie mogę tego szukać to z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 zanim zaczniesz rozbierać kup taka piankę jak pod panele podłogowe co wody nie chłonie ok 0,5cm lub cieńszą i po prostu obłóż nią zegary i co tam luźnego lata kolega zrobił po pół rocznej walce ze świerszczem i pomogło zima lato nie maja znaczenia jest cisza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 być może poluzował ci się jeden z wkrętów trzymających kokpit od strony podszybia.otwórz schowek i "poszarp" lekko kokpitem ,czy nie ma luzów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sibek Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 a gdzie można znaleźć wkręty mocujące kokpit po stronie kierowcy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Wszystko masz pod spodem,musisz "wejść " pod deskę,niestety łatwe to nie jest.Nie wiem czy przypadkiem część wkrętów nie jest dostępna od zewnątrz z lewej strony pod zaślepkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 wydaje mi się,że trzeba wypiąć maskowanie z podszybia(tak jes w tiidzie)Spojz tu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 O Widzisz Maniek,na pierwszym rysunku są te boczne zaślepki pod którymi są wkręty. Co do zegarów to osłona jest na zatrzaskach i pod nią są wkręty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g.a.polak Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 (edytowane) A może piszcza ci ciegna od ustawienia foteli? To są dosyć luźne druty pod siedzeniami? Ja miałem odgłosy pochodząca że strony prawego koła i z bagażnika. Wysłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk Edytowane 9 Listopada 2012 przez g.a.polak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 zanim zaczniesz rozbierać kup taka piankę jak pod panele podłogowe co wody nie chłonie ok 0,5cm lub cieńszą i po prostu obłóż nią zegary i co tam luźnego lata kolega zrobił po pół rocznej walce ze świerszczem i pomogło zima lato nie maja znaczenia jest cisza Nie tyle pianka pod panele,ale pianka 10mm samoprzylepna. Dzisiaj właśnie walczyłem z tym czymś i jest cicho! nie trzeba usuwać obudowyitp,przynajmniej tak u mnie było. Po wyjęciu schowka od strony pasażera,po prawj stronie u dołu ukazuje sie wąski kawałek plastiku który jest częścią schowka ,a dolega do metalowego mocowania...dolega luźno!A usztywnia go dopiero przykręcany schowek,nawierciłem ten plastik i ścisnąłem nitem zrywanym ,następnie w.wymienioną gąbką obkleiłem...o dziwo bardzo luźne przewody,które przedtem tak nie wisiały!Okleiłem częściowo również moduł poduszek który jest za schowkiem u góry.I stała się cisza! Nawet na kostce brukowej tak o około 80% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sibek Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Przyczyna została zlokalizowana, za denerwujące świerszczenie odpowiedzialne są dwie obudowy plastikowe. Pierwsza jest umiejscowiona tuż pod kolumną kierownicy a druga jest tuz obok w centralnej części pod konsolą nawiewu z tym że tylko jego lewa część Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moby7 Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Witam Ja mam świerszczenie które pojawiło się niedawno. Wydawało mi się że to od liścia który wpadł na osłone pod zderzakiem ale nie. Przy wymianie kół pokręciłem tylnymi bębnami i coś tam dzwoni przy obracaniu. Zastanawiam się co się tam mogło stać. Być może jakaś sprężyna dotyka bębna bo jest taki metaliczny dzwięk przy kręceniu bębnem. Jak myślicie co tam mogło nawalić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Tak jak piszesz ,mogła urwać się sprężyna.Równie dobrze mogło coś się dostać do bębna ,choć nie powinno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 A czy tylne klocki w bębnach nie mają przypadkiem tego specyficznego dźwiękowego wskaźnika końca okładzin hamulcowych? I czy to piszczenie i ocieranie nie jest właśnie wskazaniem, że klocki sie właśnie kończą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Tam są szczęki ,a one nie mają.Pozatym wtedy jest wysokotonowy "pisk"przy hamowaniuMoże to być ew. lekko ocierająca szczęka,ale raczej to co napisał Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Aaaa myślałem, że mają bo w szczekach jednak trudniej określić stopień zużycia .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Aaaa myślałem, że mają bo w szczekach jednak trudniej określić stopień zużycia .... Szczęki najczęściej przeżywają 3-4 komplety wspólczesnych ,miękkich" klocków,a pozatym jak są zużyte,to wyraźnie usłyszy to, nawet kompletny laik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moby7 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Jak sie dostac do wnetrza bęnow hamulcowych? Od zewnatrz tzn. od nadwozia, czy od strony zawieszenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Od zewnątrz.Z tego co widać to bęben siedzi na łożysku i aby go zdjąć musisz zdjąć tą zaślepkę z piasty,pod nią masz nakrętkę która trzyma łożysko na piaście ,odkręć ją i zdejmiesz wtedy bęben z łożyskiem z piasty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g.a.polak Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 (edytowane) O tutaj schemat http://nissan4u.com/...illustration_3/ W moim notku zaślepka (osłona) piastu jest uszczelniona chyba silikonem. Wysłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk Edytowane 18 Listopada 2012 przez g.a.polak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moby7 Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Kiedy wymieniacie filtr powietrza to odpinacie tą rurę doprowadzającą powietrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Moby ,nie ma potrzeby.Pojemnik odchodzi w dół,tak że można bez problemu wyjąć filtr i tyle w temacie... Aha! Ważne! Uważaj przy wymianie na te dwie spinki co trzymają puszkę z filtrem!Czasami podczas odpinania potrafi wypaść z zaczepu,a później szukaj jej w zakamarkach skrzyni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.