Gość mysiar Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 (edytowane) Witam, 2 lata temu smiałem się z opowieści kolegów jeżdzących Landcruiserami, ze silniki 3.0 w Patrolach konczą życie przy 200 000 km. W zeszłym tygodniu w czwartek mój skończył życie przy 199 950 km. Po sholowaniu do warsztatu i rozebraniu okazało się, że: - popękała głowica - pęknięte są 3 tłoki, czwarty się uchował, ale to chyba tylko dlatego, że się silnik rozkraczył - jeden cylinder porysowany od tego najbardziej popękanego tłoka Z Patrolem się nie rozstanę, ale drugiego silnika 3.0 do niego na pewno nie włożę. Myślę o GM 6.5 bez turbo. Edytowane 12 Listopada 2012 przez mysiar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość max233 Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 E tam nie jest tak zle 4500zł i dalej bedzie jezdził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Poszukaj od Terrano 3,0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 (edytowane) Wyrazy wspólczucia. Żałuję, że nie potrafię pomóc. Edytowane 13 Listopada 2012 przez Niebora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seburaj Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 z ZD30 montowanym w patrolu jest jeden problem mianowicie nie lubi długotrwałego, silnego obciażenia cieplnego czytaj - długotrwałych jazd autostradowych, nie daj boze z przyczepą, z dużą (autostradową) prędkością... i tu jest problem silnik ma niekorzystny bilans cieplny - nie pokaże Ci tego standardowy wskaźnik tempertaury na desce pamietam, ze ktos robil kiedys eksperyment - zamontowal dodatkowe czujniki temperatury: płynu, temperatury glowicy, temp oleju i temp gazów wylotowych... po czym zaczal jezdzic... wszystko bylo w porzadku, jak predkosci byly rozsądne - wszystko bylo w porzadku przy katowaniu w terenie, gdzie predkosci obrotowe silnika były BADZO zroznicowane problem zaczał się na autostradzie wskaznik na desce pokazywał "wporzo, pałuj dalej" a wskazniki dodatkowe pokazywały "mocno nie wporzo!" tyle aha, skoro z patrolem nie masz sie zamiaru rozstawac - to wstaw TD42, najlepiej doładowany ale jest sporo pułapek po drodze, w sumie niby drobiazgi (wskazania predkosci, obrtoów i inne), ale upierdliwe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mysiar Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Patrol dzisiaj odjechal na lawecie po nowe serce: GM 6.5 bez turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seburaj Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 do Karłowicza ? silnik z montażem bedzie droższy od samego patrola Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek22 Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Już widzę że robią twojego parcha Karłowicz wstawił zdjęcia na fb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 do Karłowicza ? silnik z montażem bedzie droższy od samego patrola Ty ... ja Cię widzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seburaj Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 a nie będzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Robi się faktycznie ... Wczoraj przyjechał ... dzisiaj V8 zamontowany ... jutro dopieszczają i ... w sobotę wyjazd Spóźnił się kontener z silnikami dla Rosjan i Czechów .... chłopaki mają okienko Fajnie się wstrzelił .... Pobiliśmy rekord montażowy ... jeszcze nikt nigdy nie wrzucił V8-ki w 2 dni a nie będzie ? Nie ... tego montuje w gratisie Ostatnie zdjęcia .... https://www.facebook.com/pages/Karlowicz4x4pl/189837031056972?sk=photos_stream Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seburaj Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 eeech, wy miszcze świata :-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Dzisiaj wyjechał już do Krakowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mysiar Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Dojechał do Krakowa i jeżdzi jak marzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek22 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Nagrałbyś może jakiś filmik bo jestem ciekawe jak to brzmi i jak się zbiera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mysiar Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 (edytowane) Z nagraniem filmu to moze troche potrwac. Jak sie zbiera to sie nie da opisac. Ostatnio pod gorke "scigałem" się z samochodami osobowymi na 4 biegu. Zostawiłem je daleko z tyłu Zuzycie paliwa Trasa 12.3 litra max V 130 km/h avg V 73 km/h przejechane 270 km Miasto 18.1 litra przejechane 350 km W obydwu przypadkach nie staralem sie jechac oszczednie Edytowane 15 Grudnia 2012 przez mysiar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Miasto 18.1 litra przejechane 350 km Trzeba skrecić dawkę ... 18 litrów nawe 300 konne Peninsulare na 37-kach nie palą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vesa Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 pamietam, ze ktos robil kiedys eksperyment - zamontowal dodatkowe czujniki temperatury: płynu, temperatury glowicy, temp oleju i temp gazów wylotowych... po czym zaczal jezdzic... wszystko bylo w porzadku, jak predkosci byly rozsądne - wszystko bylo w porzadku przy katowaniu w terenie, gdzie predkosci obrotowe silnika były BADZO zroznicowane problem zaczał się na autostradzie wskaznik na desce pokazywał "wporzo, pałuj dalej" a wskazniki dodatkowe pokazywały "mocno nie wporzo!" czesc, możesz coś więcej powiedzieć na ten temat ? Tzn co oznacza mocno nie w porzo, np. patrol załadowany na 2 tygodnie, rodzina i 140 km/h autostrada 33" zderzaki pierdoły, lato, noc. Jak te temperatury mogą zagrać ? Czyli jak należy jechać ? Np. co godzinę trzeba odpuszczać czy co 5 minut do 80km/h ? Przy okazji czy ECU nie ma tego mierzonego tzn. czy nie ma tych czujników w standardzie i kompem nie da się ich "wyjąć" na zewnątrz ? Czy ta osoba zrobiła dodatkowe czujniki i nastawiała sobie wskaźników dodatkowych ? Bardzo mnie to ciekawi, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.