LOTREBOR Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 za dużo mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Chyba za dużo rdzy :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 testował czy sie zbiera jak należy ,,, przy okazji poodkręcaj to co nie poodkręcane u mnie po swapie w porządnej firmie dokręcałem tak ,,, stabilizator , węże instalacji lpg węże wodne itp .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 22 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 No wreście rozkręciłem stary silnik... Podsumowanie strat. 1. Kolizja zaworów wydechowych na 3 cylindrach ( na jednym pukneło mocniej, na dwóch pozostałych tylko ryski na cylindrach- fotka) 2. Zmielona prowadnica łańcucha. 3. Wyrwane zęby na zębatce wału korbowego 4. Rozwalona-przemielon pompa oleju. Jak widać koszt naprawy-nie opłacalny. Jeżeli ktoś potrzebuje części -pisć na PW Ps. -wałek ssący zamówiony przez kolegę z forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 no to bym sie nie spodziewał że tak sieczka musiało wałem pokręcić ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losiuu Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Wczoraj dołączyłem do grona "zerwanych łańcuchów". Przymierzałem się do wymiany rozrządu po zakupie Primery i po kilkuset kilometrach ciach i nie ma silnika. Na razie wiem, że łańcuch zerwany. Stoi na warsztacie i w poniedziałek się okaże jakie straty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo1005 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 (edytowane) losiuu a miałes wczesniej jakies objawy ze chciales wymieniac lancuch ? cos sie dzialo halasowalo ? Edytowane 27 Kwietnia 2013 przez bolo1005 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losiuu Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Coś szumiało jakby od łańcucha, ale nie byłem pewien czy to on, czy może łożyska na alternatorze. Objawów rozciągnięcia łańcucha jakoś nie czułem, ani niepokojąco głośne to nie było. Palił dobrze i błędów nie wywalał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo1005 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 wlasnie mnie to ciakawi bo mam podobnie w k11, po odpaleniu przez 2 sekundy slychac lancuch (to normalne) potem juz tylko jakis szum cykliczny sinusoidalny natomiast jak auto osiagnie temperature na srodku skali nie slychac nic takze czy u ciebie cos rowniez halasowalo na rozgrzanym silniku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losiuu Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Jak oglądałem pierwszy raz samochód, to silnik był jeszcze ciepły i nic nie słyszałem niepokojącego. Drugi raz był zimny i już było słychać jakiś hałas, jednak nie był jakiś mocno głośny. Samochód już ma ponad 10 lat, to cośtam może lekko hałasować. Po rozgrzaniu już go było dużo mniej słychać. Pierwszy silnik z łańcuchem i od razu zerwany . Pech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czad Maska Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 hej. sorry za podpięcie pod temat, ale mam małe pytanie: czy w innych nissan też zrywa łańcuch? mam tu na myśli 1,8 z primy czy 1,2 z micry? Ten problem dotyczy tylko 2,0? Pozdro i jeszcze raz sorry za śmietnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 w 1,8 na bank sie szybko rozciąga wiec jak bedziesz zwlekał z wymiana gdy usłyszysz szorowanie lub tez wyskocza bledy czujników to moze walnać :)a w 1,2 to nie wiem ") Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kierowca1990 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Dziwne ze najczesciej lancuch sie zrywa kiedy auto posiada lpg... bardzo dziwne... mi po zamontowaniu lpg od razu zaczal lykac olej wiec nie sadze ze japonczyk jest odpowiedni pod lpg. do gazu najprostrza droga do sukcesu sa jednopunkty od vw w razie potrzeby wymiany silnika drogo wynosic nie bedzie a o japonca trzeba dbac jesli jest wysilony gazem. mam juz drugie autko bez gazu i jestem zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Dziwne ze najczesciej lancuch sie zrywa kiedy auto posiada lpg... bardzo dziwne... mi po zamontowaniu lpg od razu zaczal lykac olej wiec nie sadze ze japonczyk jest odpowiedni pod lpg. do gazu najprostrza droga do sukcesu sa jednopunkty od vw w razie potrzeby wymiany silnika drogo wynosic nie bedzie a o japonca trzeba dbac jesli jest wysilony gazem. mam juz drugie autko bez gazu i jestem zadowolony Jak kolega będzie dalej takie herezje wypisywał to dostanie ostrzeżenie ..Silniki GA i SR20 są idealne do gazu 1.8 to już ogólnie słaby silnik i trzeba o niego dbać łańcuchy i problem z rozrządem występuje ale zawsze słychać rozrząd Anglicy coś zwalili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 2 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Jak kolega będzie dalej takie herezje wypisywał to dostanie ostrzeżenie ..Silniki GA i SR20 są idealne do gazu 1.8 to już ogólnie słaby silnik i trzeba o niego dbać łańcuchy i problem z rozrządem występuje ale zawsze słychać rozrząd Anglicy coś zwalili Dobrze, że Moderator nie śpi bo jeszcze, ktoś by w to uwierzył Jako założyciel tematu dopiszę, że nowy silnik sprawuje się całkiem O.K -gas mu nie robi żadnej krzywdy a wręcz przeciwnie i w kieszeni zostaje parę PLN-ów na Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pejter Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 dokladnie podam wam newsa dla czego nagle silniki P11 .144 zaczeły padać oto nad zębatką wału od dołu jest bolec co pryska olej na zębatkę i na łańcuch warto zobaczyć czy on tam siedzi ? Kolego, a w ga16de przed liftem też bywa ten problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panstasio Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 no i ja od soboty dołączyłem do klubu zerwanego łańcucha ;( Atrakcja przydarzyła się przy jeżdzie z prędkością ok 140km/h - z tej prędkości wyhamował silnik do 0 - prawdopodobnie mieląc wszystko ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Nie koniecznie słyszałeś uderzenie ? u mnie było i 6 zaworów jak Ci zgasł bez słyszalnych dzwieków to być może straty są nie wielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panstasio Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 No było głośne chrupnięcie przy tej prędkości. Po zdjęciu głowicy mechanik stwierdził ze 16 jest powyginanych. Dziś głowica ma pojechać do zakładu na diagnozę uszkodzeń i wycenę ewentualną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 takiego przypadku jeszcze nie słyszałem przy ew wymianie bądź bezczelny i poproś o stare zawory ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panstasio Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 mam wszystko i stoi u mechanika juz po planowaniu. Wszystko oddawane bez najmniejszego pytania i mam zapakowane. na każdym tłoku mam odbicie zaworów. Na tłoku od strony kierowcy największe. Teraz już tylko czekac na poskładanie przez mechaniura i wio dalej gnać ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 A to nie fart straszny widać że się da tyle wylosować bo tak jak pisałem wcześniej komuś padło tak że nie uwaliło nic komuś 2 Dinowi chyba 4 a Mi 6 ale widać że mozna wylosować maksa ,,, zobacz czy nad kołem pasowym wału jest taka tulejka co natryskuje olej będzie to coś w 6 mm i 2 cm długie wystające nad kołem od wału powinno tryskać na łańcuch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panstasio Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 własnie dotarły do mnie kolejne wesołe nowiny - dodatkowo pompa oleju pogruchotana wraz deklem. I tu pytanie czy ktos ma do sprzedania to cudo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 kupisz to wgranicach 80 zł ale znalazłem za 200 !!!!!!!!!! http://allegro.pl/nissan-primera-p11-2-0-16v-pompa-oleju-2f2-0-i4511254550.html zapytaj Coobcia on przerabiał sporo SR20 może coś ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panstasio Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 dokładnie tym tropem poszedłem i zagaiłem rozmowe jedna znalazłem w Pruszczu Gdańskim, jedną w Pruszkowie, odezwał się kolega z forum z GD i odpowiedział Coobico. Dzięki za trafne i pomocne słowa najgorsze ze mimo wszystko mogą jeszcze cuda wyskoczyć z tym silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.