w.pablo Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Witam mam problem wyladował mi się akumulator w mojej primerce (p11 rocznik 2001) a kluczyk do zamka wchodzi tylko do połowy ( nie był używany ) proszę o pomoc jak mogę dostac sie do auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navstar Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 (edytowane) Bo od czasu do czasu nalezalo otworzyc samochod zwyczajnie, kluczykiem Teraz by pasowal Hmmm... sam nie wiem, probowales w inncy zamkach? Bagaznik otwierasz z kluczyka czy od srodka? Sprobuj wpryskac jakis WD40 albo cos podobnego do zamka i wtedy otworzyc. Edytowane 12 Listopada 2012 przez Navstar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 (edytowane) Obydwoje drzwi nie reagują na kluczyk? a sorki w p11 jest tylko od kierowcy mój błąd, przepraszam, zalej zamek np. wd 40 i próbuj po chwili bez inwazji zamka. Edytowane 12 Listopada 2012 przez bobytempelton Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Na początek za lej zamek dobrze Sonax- em. Od czekaj trochę i powtórz ze3razy. I próbuj rozruszać zamek- mi się udało. Jak nie da rady to masz 3 wyjścia! 1.zamek od/przez bagażnik(HB). 2zamówić awaryjne otwieranie(net ). 3 podłączyc wewnętrzny akumulator do masa do masy , a plus do altka!(nie zrób spięcia! ) I po zawodach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq5lf Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 ja mam zamki po obu stronach z przodu, zawsze jakis zadziala - byly takie wersje P11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 zostaje bagaznik, jeżeli to kombi, a jak nie to trzeba położyć się pod auto z długimi przewodami od aku, ktoś do pomocy, trzyma (-) na masie a TY (+) do rozrusznika, i kliknąć pilotem na otwarcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 dino do alternatora jak już coś a nie do rozrusznika. Jeden krokodylek przewodów do budy a drugi do alternatora, tam gdzie jest czerwona osłonka. Do Alternatora wbrew pozorom jest bardzo ładne dojście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 rozrusznik ma bezpośredni + z aku a jak nei możesz otworzyć maski to chyba łatwiej podnieść auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 sq5lf- może masz mieszańca? L- euro. P- angol/dokładka. W p10 się trafiało w1wersjach bez centrala! Ale w11?NIE BYŁO!!! Czy ktoś ma takie fenomenalne P.drzwi? W original! dino do alternatora jak już coś a nie do rozrusznika. Jeden krokodylek przewodów do budy a drugi do alternatora, tam gdzie jest czerwona osłonka. Do Alternatora wbrew pozorom jest bardzo ładne dojście. Pisałem o tym w p.3 dino dał alternatywę żeby bardziej się upaprać(pod tytułem- nie zapomniane chwile). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 zastanawiam się jak dojść do altka jak klapa zamknięta??? trzeba chyba zwalać koło i osłony, dał alternatywę żeby bardziej się upaprać(pod tytułem- nie zapomniane chwile). aby pamiętać o aku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w.pablo Opublikowano 13 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Niestety opcja z pryskaniem zamków nic nie daje ten od bagażnika totalnie zawalony a od kierowcy dawał jakieś nadzieje ale niestety nic z tego teraz kolej na opcje z kablami .Dzięki za porady gdyby ktoś miał jeszcze jakieś pomysły to proszę o pomoc . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 zastanawiam się jak dojść do altka jak klapa zamknięta??? trzeba chyba zwalać koło i osłony, aby pamiętać o aku Koło? Osłony? A może jeszcze błotnik i chłodnicę? Ha, Ha, Ha! Nawet gdy masz pełną prawą osłonę silnika to odpinasz 4/5 spinek i masz swobodny dostęp do altka, wystarczy wsadzić głębiej rękę za zderzak/ chłodnicę. Masz racje trzeba pamiętać o aq. Albo jak wiadomo że słaby. To zrobić awaryjne otwieranie maski(dodatkowa linka "pod silnik"). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Albo jak wiadomo że słaby. To zrobić awaryjne otwieranie maski(dodatkowa linka "pod silnik"). chyba lepiej po prostu zadbać o zamki żeby przynajmniej jeden się otwierał z kluczyka :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 chyba lepiej po prostu zadbać o zamki żeby przynajmniej jeden się otwierał z kluczyka :-) To oczywiste! Lecz nie którzy mają w takim stanie wkładki zamka że nadają się do kosza, a wymienić się nie che. Więc "zawsze" jest jakiś patent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Zawsze zostaje jeszcze młotek i druga szyba ale to już ostateczne w(e)yjście awaryjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Zawsze zostaje jeszcze młotek i druga szyba ale to już ostateczne w(e)yjście awaryjne Potrafisz pocieszyć człowieka w potrzebie ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Ja tak otwierałem niegdyś na Ukraińskim zadupiu, pomiędzy polami kukurydzy, jak mi się kurka drzwi zatrzasły na pracującym silniku(wyskoczyłem za potrzebą ). Szyba trójkątna kosztowała mnie 30 zeta na szrocie No i z godzina roboty potem bo trzeba tapicerkę ściągać z drzwi i niewygodnie też jest odsunąć prowadnicę szyby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w.pablo Opublikowano 13 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 o widzę że na forum udzielają się filozofowie i pisarze dziękuję wam za to ale bez urazy ja wolę porady bardziej praktyczne dla człowieka w potrzebie a nie od Einsteinów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 przecież dostałeś porady co zrobić, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 (edytowane) Ja na twoim miejscu radził bym zdemontować osłony z przodu silnika jeśli jeszcze masz i położyć się pod samochód i ręką wymacać linkę maski. Musisz nią tak manewrować żeby wyskoczyła z mocowania na którym osadzony jest pancerz w zamku a później ciągnąć do siebie za pancerz i maska powinna się otworzyć . Taki manewr kiedyś mi się udał ale w P11 prze liftem jak miałem problem z dostaniem się do samochodu . Edytowane 13 Listopada 2012 przez nice-wawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 o widzę że na forum udzielają się filozofowie i pisarze dziękuję wam za to ale bez urazy ja wolę porady bardziej praktyczne dla człowieka w potrzebie a nie od Einsteinów. Porada jaką powinieneś dostac to dbanie o zamki we własnym samochodzie Nawet jak nie uzywasz "klasycznego " otwierania to przynajmniej raz na miesiąc wsadź kluczyk w dziurkę i przekręć. Jakbyś tak robil to teraz by nie było problemów. A odp na swoje pytanie otrzymałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w.pablo Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Jeżeli chodzi o zamki to niestety w momencie kupna auta były już w takim stanie a za wszystkie porady jeszcze raz dziękuję prawdopodobnie jutro podejmę próbę otworzenia go przez podłączenie kabli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 (edytowane) A jak otworzysz brykę to weź się za ten zamek. Wy montuj i doprowadź do ładu wkładkę(ew.new) i mechanizm cięgła. I dbaj. To żadne usprawiedliwienie- bo tak już było. I się na robiło! Jak się dba! Tak się ma! -mniej przygód! Edytowane 14 Listopada 2012 przez NEO NFS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w.pablo Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 jak już doszliśmy do tematu wkładek to prosiłbym o radę jak się do tego wziąśc bo jestem zielony w tych sprawach .Z góry dziękuję i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Na początek żeby nie rozbierać to systematycznie podlewaj jakimś W40 lub coś podobnego do wkładki , powinno po jakimś czasie odpuścić ale potrzeba czasu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.