Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Dokładnie. Jak pisze nice-wawa. Podlewaj wd40 lub benzyna ekstrakcyjna ale na lakier uważaj. I po wpsikaniu spróbuj władać kluczyk i kręcic zeby srodek penetrujący ładnie doszedł do wszystkich zakamarków. Trochę zabawy będzie ale myślę że powinno puścić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Pytanie czy twój klucz to klucz, czy patyk metalowy. Jak masz wyslizgany to twoje szanse na otwarcie automatycznie się zmniejszają. Co do wkładek to trzeba rozebrać tapicerkę i potem zdjąć cięgna z wkładki. wysunąć blokadę wkładki(taka blacha nie jest to łatwe)i na końcu odczepić przewód od siłownika jesli jest Jak wkładki masz rozgrzebane to kłania się serwis zamków, chyba że założysz inne i będziesz miał dwa klucze do samochodu Przeróbka wkładki pod twój klucz łącznie z demontażem (ty jedynie ściągasz tapicerkę) to koszt od 30 do 60 za stronę w zależności jak tam liczą sobie + koszt samych wkładek jak trzeba wymienić Nie lej w wkładki benzyny bo zniszczysz lakier Psikaj WD albo odmrażaczem do zamków. Tak mnie zastanawia, czy jak aku padło do zera to po podpięciu drugiego nie trzeba najpierw pilota zaprogramować, a tu wiadomo że trzeba mieć dostęp do stacyjki PS Nic na siłę Wszystko młotkiem :devil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Tak mnie zastanawia, czy jak aku padło do zera to po podpięciu drugiego nie trzeba najpierw pilota zaprogramować, a tu wiadomo że trzeba mieć dostęp do stacyjki chyba nie, inaczej trzeba by było programować kluczyk po każdym odpięciu akumulatora... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w.pablo Opublikowano 15 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Panowie udało się podpiąłem sie pod rozrusznik i bez problemu otworzyłem centralny dzięki za pomoc jesteście wielcy. Teraz biorę się za zamki narazie pozdrawiam wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris_kjk Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Jak mamy wyciągnięta wkładkę bębenka (w drzwiach kierowcy nie jest takie proste), to na ogół nic w niej nie jest uszkodzone mechanicznie, jest tylko dużo takiego osadu, jakby kamienia, który jest na blaszkach i sprężynkach. Ja wyciągając pierwszą blaszkę i sprężynki wyczyściłem, potem kolejną itd., potem kilka kropel oleju silnikowego. Zamek w drzwiach i klapie są jak nowe. Przed tym zabiegiem nie pomagały WD40 itp., preparaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Panowie udało się podpiąłem sie pod rozrusznik i bez problemu otworzyłem centralny dzięki za pomoc jesteście wielcy. Teraz biorę się za zamki narazie pozdrawiam wszystkich. czyli teraz wyjąć wkałdkę i doprowadzić do stanu używalności , blaszki wyciągaj i odkładaj w takiej samej kolejności, bo inaczej nei będzie działać, do tego możesz mieć wytarty już klucz, czyli jak wszystko wyczyścisz, to składasz do kupy, wkłądasz kluczyk i pilniczkiem jedziesz dookoła wkładki aby wyrównać zamki, żaden nei powienień wystawać ponad obrys, bo dalej nei będziesz mógł otwierać a i jak jakiś zamek zepsuty, to możesz go wywalić i tez będzie działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.