Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Pomocy siadł akumulator ,zamki niesprawne jak dostac się do auta


w.pablo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem wyladował mi się akumulator w mojej primerce (p11 rocznik 2001) a kluczyk do zamka wchodzi tylko do połowy ( nie był używany ) proszę o pomoc jak mogę dostac sie do auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo od czasu do czasu nalezalo otworzyc samochod zwyczajnie, kluczykiem :) Teraz by pasowal :)

Hmmm... sam nie wiem, probowales w inncy zamkach? Bagaznik otwierasz z kluczyka czy od srodka?

Sprobuj wpryskac jakis WD40 albo cos podobnego do zamka i wtedy otworzyc.

Edytowane przez Navstar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obydwoje drzwi nie reagują na kluczyk?

 

a sorki w p11 jest tylko od kierowcy :rofl: mój błąd, przepraszam, zalej zamek np. wd 40 i próbuj po chwili bez inwazji zamka.

Edytowane przez bobytempelton
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek za lej zamek dobrze Sonax- em. Od czekaj trochę i powtórz ze3razy. I próbuj rozruszać zamek- mi się udało. Jak nie da rady to masz 3 wyjścia! 1.zamek od/przez bagażnik(HB). 2zamówić awaryjne otwieranie(net ). 3 podłączyc wewnętrzny akumulator do masa do masy , a plus do altka!(nie zrób spięcia! ) I po zawodach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zostaje bagaznik, jeżeli to kombi, a jak nie to trzeba położyć się pod auto z długimi przewodami od aku, ktoś do pomocy, trzyma (-) na masie a TY (+) do rozrusznika, i kliknąć pilotem na otwarcie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dino do alternatora jak już coś a nie do rozrusznika.

Jeden krokodylek przewodów do budy a drugi do alternatora, tam gdzie jest czerwona osłonka. Do Alternatora wbrew pozorom jest bardzo ładne dojście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozrusznik ma bezpośredni + z aku :) a jak nei możesz otworzyć maski to chyba łatwiej podnieść auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sq5lf- może masz mieszańca? L- euro. P- angol/dokładka. W p10 się trafiało w1wersjach bez centrala! Ale w11?NIE BYŁO!!!

Czy ktoś ma takie fenomenalne P.drzwi? W original!

dino do alternatora jak już coś a nie do rozrusznika.

Jeden krokodylek przewodów do budy a drugi do alternatora, tam gdzie jest czerwona osłonka. Do Alternatora wbrew pozorom jest bardzo ładne dojście.

Pisałem o tym w p.3 dino dał alternatywę żeby bardziej się upaprać(pod tytułem- nie zapomniane chwile).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiam się jak dojść do altka jak klapa zamknięta??? trzeba chyba zwalać koło i osłony,

dał alternatywę żeby bardziej się upaprać(pod tytułem- nie zapomniane chwile).

aby pamiętać o aku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety opcja z pryskaniem zamków nic nie daje ten od bagażnika totalnie zawalony a od kierowcy dawał jakieś nadzieje ale niestety nic z tego teraz kolej na opcje z kablami .Dzięki za porady gdyby ktoś miał jeszcze jakieś pomysły to proszę o pomoc .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiam się jak dojść do altka jak klapa zamknięta??? trzeba chyba zwalać koło i osłony,

 

aby pamiętać o aku :)

Koło? Osłony? A może jeszcze błotnik i chłodnicę? Ha, Ha, Ha!

Nawet gdy masz pełną prawą osłonę silnika to odpinasz 4/5 spinek i masz swobodny dostęp do altka, wystarczy wsadzić głębiej rękę za zderzak/ chłodnicę.

Masz racje trzeba pamiętać o aq. Albo jak wiadomo że słaby. To zrobić awaryjne otwieranie maski(dodatkowa linka "pod silnik").

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo jak wiadomo że słaby. To zrobić awaryjne otwieranie maski(dodatkowa linka "pod silnik").

 

chyba lepiej po prostu zadbać o zamki żeby przynajmniej jeden się otwierał z kluczyka :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

chyba lepiej po prostu zadbać o zamki żeby przynajmniej jeden się otwierał z kluczyka :-)

To oczywiste! Lecz nie którzy mają w takim stanie wkładki zamka że nadają się do kosza, a wymienić się nie che. Więc "zawsze" jest jakiś patent.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze zostaje jeszcze młotek i druga szyba :lol: ale to już ostateczne w(e)yjście awaryjne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak otwierałem niegdyś na Ukraińskim zadupiu, pomiędzy polami kukurydzy, jak mi się kurka drzwi zatrzasły na pracującym silniku(wyskoczyłem za potrzebą :devil: ). Szyba trójkątna kosztowała mnie 30 zeta na szrocie No i z godzina roboty potem bo trzeba tapicerkę ściągać z drzwi i niewygodnie też jest odsunąć prowadnicę szyby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o widzę że na forum udzielają się filozofowie i pisarze dziękuję wam za to ale bez urazy ja wolę porady bardziej praktyczne dla człowieka w potrzebie a nie od Einsteinów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na twoim miejscu radził bym zdemontować osłony z przodu silnika jeśli jeszcze masz i położyć się pod samochód i ręką wymacać linkę maski. Musisz nią tak manewrować żeby wyskoczyła z mocowania na którym osadzony jest pancerz w zamku a później ciągnąć do siebie za pancerz i maska powinna się otworzyć . Taki manewr kiedyś mi się udał ale w P11 prze liftem jak miałem problem z dostaniem się do samochodu .

Edytowane przez nice-wawa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

o widzę że na forum udzielają się filozofowie i pisarze dziękuję wam za to ale bez urazy ja wolę porady bardziej praktyczne dla człowieka w potrzebie a nie od Einsteinów.

 

 

Porada jaką powinieneś dostac to dbanie o zamki we własnym samochodzie :)

Nawet jak nie uzywasz "klasycznego " otwierania to przynajmniej raz na miesiąc wsadź kluczyk w dziurkę i przekręć. Jakbyś tak robil to teraz by nie było problemów. A odp na swoje pytanie otrzymałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o zamki to niestety w momencie kupna auta były już w takim stanie a za wszystkie porady jeszcze raz dziękuję prawdopodobnie jutro podejmę próbę otworzenia go przez podłączenie kabli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak otworzysz brykę to weź się za ten zamek. Wy montuj i doprowadź do ładu wkładkę(ew.new) i mechanizm cięgła. I dbaj. To żadne usprawiedliwienie- bo tak już było. I się na robiło!

Jak się dba! Tak się ma! -mniej przygód!

Edytowane przez NEO NFS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek żeby nie rozbierać to systematycznie podlewaj jakimś W40 lub coś podobnego do wkładki , powinno po jakimś czasie odpuścić ale potrzeba czasu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...