Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

P11 2.0 TD Falujące obroty, błędy 21; 34; 47.


Navstar
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mateusz_P11_144

tyle że na śrubokręcie masz takie słabe pole magnetyczne że praktycznie zanika ono po 10 minutach ;)

Co innego jeżeli masz fabrycznie namagnesowany. Wtedy oczywiście że nie bo na nim pole jest silne i faktycznie może "oszydzić" koło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaprowadzilem dzis samochod na warsztat. Przed 17 bylem zajrzec do chlopakow jak sobie radza i byli na mnie zli, ze popsulem :P Zaczelo brakowac juz im pomyslow. Ogolnie zdjeli paski, beda zdejmowac kolo i dalej sie bawic. Dzis znowu do pracy pociagiem :/ a mroz coraz wiekszy. W tej chwili -8*C :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik wymieniony na zamiennik od opla :) (108 zł) Odpalilem, chwile silnik popracowal, wylaczylem go, skasowalem bledy i jak reka odjal :D Silnik ladnie, rowno pracuje na niskich obrotach :)

Przyjemnosc usuniecia starej resztki czujnika z silnika kosztowala mnie 150 zl :/ Ale wiem, ze chlopaki sie tam troche naglowkowali, bo mam tam znajomego i mowil mi, ze zaczynalo im juz pomyslow brakowac :P

 

Ale wazne, ze wszystko jest ok :)

 

Dziekuje panowie za rady :)

 

Temat mozna zamknac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaka oporność/temp i nume boschr tego czujnika z opla Pytam bo były sygnały że nie każdy jest dobry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy trzecim odpaleniu problem zaczal sie powtarzac :(:(:( Wykasowalem bledu i znowu to samo :( Musze jutro sprawdzic kabelki i ewentualnie zamienic. Mam nadzieje, ze wtedy bedzie wszystko ok.

Nr czujnika to: 0 281 002 138

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

No i mi się wydaje że takie przekładanie Oplowskiego to takie trochę loteria. Bo jesteś juz 4 osoba na forum z tego co czytam której nie udało się podpięcie czujnika z opla. Może być że źle kable poprzepinałeś. Mi też po przełożeniu kopcił,szarpał,za chwile sie uspokoimł i wszystko normalnie a po chwili zaś. Jedno jest pewne. Jak kupisz ori to masz na 170 tys spokój (mój ma taki przebieg i jest 100 % pewny) i dopiero się posypał a zakładałem oryginalny Nissana. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta. tylko roznica w cenie kolosalna. A co miesiac wkladam w ten samochod :( Oby do wiosny i idzie do zyda. Nigdy wiecej Nissan :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Panowie, chcialem sie podzielic z Wami moja radoscia z dzialajacego czujnika :)
Troche czasu minelo :)

Z czujnikiem na poczatku byly problemy, jednak pozniej Pati byla zmuszona do przespania tygodnia w garazu i w ten czas rozladowal sie nowy akumulator :( Okazalo sie, ze po wymianie aku, wszystko dziala jak nalezy :D Widocznie bledy sie pokasowaly ladnie :D

Czujnik z opla dziala i samochodzik smiga az milo :D Powiedzialem to elektrykowi w okolicznym warsztacuie mech., ktory mnie zbesztal jak mowilem o czujniku polozenia walu, ze od opla itd... Nawet glowy nie podniosl, ale wiem, ze mu glupio bylo. Uczucie bezcenne :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiosny jeszcze nie widze :P

Po weekendzie idzie karteczka i allegro :) Wiec pewnie niedlugo sie pozegnamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No prawde :) Czujnik polozenia walu wymieniony, pólosie tez (czyli mankamet p11 2.0Td rozwiazany :) Pompa po uszczelnieniu :) Oleje i filtry co 10k km :)
Ale za to jakie wyposazenie :D 4xel szyby, el. lusterka, el. podgrzewanie lusterek, klimatyzacja, halogeny :D i jakie piekny spojler :D

Mysle, ze jak wycenie za 5 500 to nie bede sie dlugo bujal z nia :)

Edytowane przez Navstar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry za poprzedni post czytałem dwa różne tematy jednocześnie i w złym dałem odpowiedź ....

 

Obydwa do usunięcia przez moderatora ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,

szukałem na forum, jest sporo różnych informacji, które wykorzystałem, dzięki ale nadal nie wiem co robić , czego szukać.

W mojej P11.144 CD20T z 2002r. świeci check engine kod 34 - czujnik wzniosu igły na wtryskiwaczu i nie mogę go skasować – u mnie to dwa prawe piny na OBD.

Objawy:

Po uruchomieniu zimny silnik delikatnie szarpie- co ok. 5-6 sekund. Obroty ok. 800/rpm.

Delikatny biały dym z wydechu ale po chwili znika.

Bieg I, II,III ok.

Na IV, V biegu obroty nie przekraczają 3000 rpm. ( prędkość do 120km/h), tak jakby nie miał mocy.

Czujnik górnego położenia igły wtryskiwacza sterującego – 102 Ohmy

Przepływomierz  Bosch 4 przewody – 4,51 Ohma 2 i 3 pin, 2,02 V na gorącym silniku (przewód biało-niebieski + acu -)

Czujnik położenia wału -1,4 Ohma

Proszę o pomoc jak skasować ten błąd i co ważniejsze jak przywrócić normalną pracę silnika.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...