Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 nie wiem czy te chwilowe namagnesowanie można nazwać "elementem magnetycznym" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Nie mnie oceniać Nie mniej jak namagnesujesz koło, to czujnik może oszukiwać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 tyle że na śrubokręcie masz takie słabe pole magnetyczne że praktycznie zanika ono po 10 minutach Co innego jeżeli masz fabrycznie namagnesowany. Wtedy oczywiście że nie bo na nim pole jest silne i faktycznie może "oszydzić" koło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navstar Opublikowano 13 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Zaprowadzilem dzis samochod na warsztat. Przed 17 bylem zajrzec do chlopakow jak sobie radza i byli na mnie zli, ze popsulem Zaczelo brakowac juz im pomyslow. Ogolnie zdjeli paski, beda zdejmowac kolo i dalej sie bawic. Dzis znowu do pracy pociagiem :/ a mroz coraz wiekszy. W tej chwili -8*C :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 U mnie -13 a w domku rano jak do pracy wychodzę to mamy w kuchni 17 stopni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navstar Opublikowano 14 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Czujnik wymieniony na zamiennik od opla (108 zł) Odpalilem, chwile silnik popracowal, wylaczylem go, skasowalem bledy i jak reka odjal Silnik ladnie, rowno pracuje na niskich obrotach Przyjemnosc usuniecia starej resztki czujnika z silnika kosztowala mnie 150 zl :/ Ale wiem, ze chlopaki sie tam troche naglowkowali, bo mam tam znajomego i mowil mi, ze zaczynalo im juz pomyslow brakowac Ale wazne, ze wszystko jest ok Dziekuje panowie za rady Temat mozna zamknac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 jaka oporność/temp i nume boschr tego czujnika z opla Pytam bo były sygnały że nie każdy jest dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Gratuluję CI że Ci podszedł oplowski do traktora. Mnie niestety to kosztowało 450 żł bo oplowski mi szarpal i kopcił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navstar Opublikowano 15 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Przy trzecim odpaleniu problem zaczal sie powtarzac :( Wykasowalem bledu i znowu to samo Musze jutro sprawdzic kabelki i ewentualnie zamienic. Mam nadzieje, ze wtedy bedzie wszystko ok. Nr czujnika to: 0 281 002 138 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 No i mi się wydaje że takie przekładanie Oplowskiego to takie trochę loteria. Bo jesteś juz 4 osoba na forum z tego co czytam której nie udało się podpięcie czujnika z opla. Może być że źle kable poprzepinałeś. Mi też po przełożeniu kopcił,szarpał,za chwile sie uspokoimł i wszystko normalnie a po chwili zaś. Jedno jest pewne. Jak kupisz ori to masz na 170 tys spokój (mój ma taki przebieg i jest 100 % pewny) i dopiero się posypał a zakładałem oryginalny Nissana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navstar Opublikowano 15 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 ta. tylko roznica w cenie kolosalna. A co miesiac wkladam w ten samochod Oby do wiosny i idzie do zyda. Nigdy wiecej Nissan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 NO ja też wkładałem 2500 tys a teraz jeszcze pompa Vacum mi cieknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navstar Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Panowie, chcialem sie podzielic z Wami moja radoscia z dzialajacego czujnika Troche czasu minelo Z czujnikiem na poczatku byly problemy, jednak pozniej Pati byla zmuszona do przespania tygodnia w garazu i w ten czas rozladowal sie nowy akumulator Okazalo sie, ze po wymianie aku, wszystko dziala jak nalezy Widocznie bledy sie pokasowaly ladnie Czujnik z opla dziala i samochodzik smiga az milo Powiedzialem to elektrykowi w okolicznym warsztacuie mech., ktory mnie zbesztal jak mowilem o czujniku polozenia walu, ze od opla itd... Nawet glowy nie podniosl, ale wiem, ze mu glupio bylo. Uczucie bezcenne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 A miałes go gonić na wiosnę ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navstar Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 wiosny jeszcze nie widze Po weekendzie idzie karteczka i allegro Wiec pewnie niedlugo sie pozegnamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 ALe pamiętaj-musisz napisać kłamstwa bo jak napiszesz prawdę to będziesz sprzedawał jak jwa ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navstar Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 (edytowane) No prawde Czujnik polozenia walu wymieniony, pólosie tez (czyli mankamet p11 2.0Td rozwiazany Pompa po uszczelnieniu Oleje i filtry co 10k km Ale za to jakie wyposazenie 4xel szyby, el. lusterka, el. podgrzewanie lusterek, klimatyzacja, halogeny i jakie piekny spojler Mysle, ze jak wycenie za 5 500 to nie bede sie dlugo bujal z nia Edytowane 25 Marca 2013 przez Navstar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 a powiedz mi jak sprawa z HDK wygląda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navstar Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 HDK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Nastawnik na pompie wtryskowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek_D Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 (edytowane) ... Edytowane 25 Marca 2013 przez Przemek_D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 ... No tak tak Dokłądnie Przemek,podzielamy Twoje zdanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navstar Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 nastawnik po regeneracji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek_D Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Sorry za poprzedni post czytałem dwa różne tematy jednocześnie i w złym dałem odpowiedź .... Obydwa do usunięcia przez moderatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marini Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Witam, szukałem na forum, jest sporo różnych informacji, które wykorzystałem, dzięki ale nadal nie wiem co robić , czego szukać. W mojej P11.144 CD20T z 2002r. świeci check engine kod 34 - czujnik wzniosu igły na wtryskiwaczu i nie mogę go skasować – u mnie to dwa prawe piny na OBD. Objawy: Po uruchomieniu zimny silnik delikatnie szarpie- co ok. 5-6 sekund. Obroty ok. 800/rpm. Delikatny biały dym z wydechu ale po chwili znika. Bieg I, II,III ok. Na IV, V biegu obroty nie przekraczają 3000 rpm. ( prędkość do 120km/h), tak jakby nie miał mocy. Czujnik górnego położenia igły wtryskiwacza sterującego – 102 Ohmy Przepływomierz Bosch 4 przewody – 4,51 Ohma 2 i 3 pin, 2,02 V na gorącym silniku (przewód biało-niebieski + acu -) Czujnik położenia wału -1,4 Ohma Proszę o pomoc jak skasować ten błąd i co ważniejsze jak przywrócić normalną pracę silnika. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.