hochoł Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 (edytowane) Po weekendowym postoju chciałem odpalić mojego "traktora" a tu zonk.Na początek po przekręceniu kluczyka kontrolka check engine zaczęła bardzo szybko migać - spróbowałem go odpalić a tu kręci ale odpalić nie chce.Sprawdziłem na zworke kody błędów i wymigało mi trzy kody-141,142,143.Nigdzie nie mogę znaleźć co one oznaczają,wszędzie są informacje o kodach błyskowych ale kończących się na 98.Gdzieś wyczytałem,ze to może być rozkodowany kluczyk - jak zacząłem go kodować wg instrukcji na nowo to z pilotem wszystko zwariowało i teraz nie mogę nawet pilotem zamknąć auta (przed próbą ponownego kodowania auto normalnie reagowało na pilota). Zestaw kluczyk-pilot mam dwuczęściowy Byłbym wdzięczny za wszelką pomoc bo autko stoi a jest mi potrzebne a ja nie wiem co go "boli". Próbowałem znaleźć temat odpowiadający mojemu problemowi ale nie mogłem znaleźć (jeśli jednak istnieje taki a go nie zauważyłem to proszę podpięcie mojego tematu w odpowiednie miejsce). Edytowane 14 Listopada 2012 przez hochoł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Temat masz w p11 to kody powinny być raczej dwucyfrowe. A po liftingu sa trzycyfrowe. Tak jak czytałem forum . Może spróbuj jeszcze raz zszczytać błędy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hochoł Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Te kody dwucyfrowe widziałem i jakby mi migało na dwucyfrowy kod to raczej bym głowy nie zawracała a miga mi 14 razy długo i albo raz krótko,albo dwa razy albo trzy razy.Klemy z aku tez już zdejmowałam i za każdym razem było to samo.Najpierw bardzo szybko miga check engine a jak zrobię zworę to te kody o których wcześnie wspominałem.Autko jest z 97r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandos el brodos Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Mi też 143 wywalało i czasem tak mruga szybko ale jezdzi jakoś Z tego co pamiętam to immobilizer lub rozrusznik obstawiają. Też więcej nie znalazłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 kody od 100 do 120 to wychodzi mniej więcej z czytania forum że problemy z immobiliserem ale pewności na 100 % nie ma. popatrz na to:" http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/86376-kod-98-swiece-zarowe-lampka-ostrzegawczadziwne-kody-bledow-nie-odpala/ Miganie to nie wszystko Mi migało na immo a okazał się czujnik położenia wału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hochoł Opublikowano 15 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Dzięki za sugestie co do imo bo właśnie słyszałem już takie sugestie.Co do pozostałych kodów to tez usłyszałem,że jeden z nich może być od czujnika położenia wału.Wygląda na to,ze będę jednak musiał pójść z tym autkiem na komputer,żeby potwierdzić moje i wasze przypuszczenia. Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 I jak?? co z autkiem?? jaka diagnoza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 141 144 itp itd to błędy immobilisera Ile razy kurka będę jeszcze pisać procedurę kasowania bo się nie chce wam zajrzeć do instrukcji obsługi 1 klucz na on czekasz 5 sek 2 klucz na off czekasz 5 sek 3 odpalasz lampka powinna zgasnąć Jak nie zadziała to klucz na on na około15 min jak lampka immo w końcu zgaśnie to off na 5 sek odpalasz Procedurę nr 2 trzeba powtarzać za każdym razem aż do momentu usunięcia awarii immo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hochoł Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 and_pec sorki ale szukałem info na ten temat i niestety nigdzie nie znalazłem (być może szukałem niezbyt uważnie). Spróbowałem pierwszego sposobu i niestety nadal miga check engine.Jutro spróbuję tego drugiego z 15 min kluczykiem na on ale kiepsko to widzę bo dziś holowałem autko i kluczyk na on był na pewno ponad 15 min i nie zgasła kontrolka ale spróbować jeszcze raz nie zawadzi. A co oznaczają pozostałe dwa kody błyskowe czyli 142 i 143 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Napisałem itp itd Nie jest to nigdzie potwierdzone że to dokładnie chodzi o immo, ale z wszelkich opisywanych problemów czy to w TD czy Pb kody 14x były z nim związane Szybkie miganie check na to wskazuje Odseparuj klucz od innych oraz od pilota i spróbuj ponownie Możesz odłączyć jeszcze aku na min 8 godzin (czasem ponoć pomaga taki reset) W instrukcji do P11 nie ma tej 2-giej procedury Jest jedynie w P11,144 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hochoł Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Aku było odłączone na ponad 12 godzin i dalej ten sam objaw,Zrobię z kluczykami tak jak mi radzisz (najgorsze jest to że teraz działa mi tylko jeden komplet pilota z kluczykiem(dokopałem się do imo i myślałem,że wyjęcie wiązki coś da a jedyny objaw jest taki ze jak zakoduje jeden komplet kluczyka to drugi przestaje mi działać i odwrotnie ).Jak to nic nie da to pozostanie mi tylko wezwać magika z kompem (jedyny gościu który ma soft na OBD I ) i czekać na jego diagnozę (i pewnie szykować kupę kasy na naprawę) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Przeczyść najpierw styki w kostce stacyjki zanim udasz się do tego magika Tutaj jakoś pomagało to w almach http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/81368-kontrolka-nats/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hochoł Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Ok ,jutro postaram się to zrobić A czy wilgoć w aucie (mam całą tapicerkę mokrą od strony pasażera-pewnie gdzieś zacieka po podszybiu) może mieć wpływ na te problemy z odpaleniem traktorka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.