mfaja Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Witam. Auto na zimnym silniku odpala bezproblemowo ale po 3-4 sekundach gaśnie i co ciekawe wskazówka obrotomierza zostaje jeszcze przez moment na ok 1000 obr, po czym słychac jakiś przekaźnik i wskazówka spada do zera. Tak dzieje sie 3-4 razy nim normalnie odpali chyba ze zaraz po odpaleniu dodam gazu do ok 1500 obr i tak chwile trzymam. Na ciepłym silniku problem nie istnieje. Komputer nie pokazuje błedu, sprawdzane chyba wszystkimi możliwymi programami diagnostycznymi. Wielogodzinne studiowane tematu przyniosło jeden wniosek... odłączenie czujnika położenia wału rozwiązuje problem, auto odpala i nie gaśnie. No to wymieniam czujnik ale problem nie znika. Jakieś pomysły?? Z góry dzięki za sugestie bo mnie i kilku mechaników sprawa przerosła... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Może brak ciśnienia oleju na czujnik - tak gdzieś wyczytałem. Jaki masz olej i jaki stan tego oleju. Noce chłodne, oleju mało lub za gęsty, powoduje, że wolniej się rozprowadza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mfaja Opublikowano 16 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Myśle że zaświeciła by kontrolka od ciśnienia... stan oleju jest ok, a gdy było ciepło tez problem występował... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastia1 Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Witam. Auto na zimnym silniku odpala bezproblemowo ale po 3-4 sekundach gaśnie i co ciekawe wskazówka obrotomierza zostaje jeszcze przez moment na ok 1000 obr, po czym słychac jakiś przekaźnik i wskazówka spada do zera. Tak dzieje sie 3-4 razy nim normalnie odpali chyba ze zaraz po odpaleniu dodam gazu do ok 1500 obr i tak chwile trzymam. Na ciepłym silniku problem nie istnieje. Komputer nie pokazuje błedu, sprawdzane chyba wszystkimi możliwymi programami diagnostycznymi. Wielogodzinne studiowane tematu przyniosło jeden wniosek... odłączenie czujnika położenia wału rozwiązuje problem, auto odpala i nie gaśnie. No to wymieniam czujnik ale problem nie znika. Jakieś pomysły?? Z góry dzięki za sugestie bo mnie i kilku mechaników sprawa przerosła... Zdarzyło Ci się kiedyś, że przy dojeżdżaniu do świateł zgasł? Z którego roku masz X-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mfaja Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Nie zdarzyło się, ciepły silnik działa bez problemów. Auto jest z 2004r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maaloxx Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 "Auto na zimnym silniku odpala bezproblemowo ale po 3-4 sekundach gaśnie i co ciekawe wskazówka obrotomierza zostaje jeszcze przez moment na ok 1000 obr, ........................ i wskazówka spada do zera. Tak dzieje sie 3-4 razy nim normalnie odpali chyba ze zaraz po odpaleniu dodam gazu do ok 1500 obr i tak chwile trzymam" mój sie tak zachowywał ale miał coś z przepływomierzem po wyczyszczeniu ustało.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastia1 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Może być tak, jak napisał maaloxx. Kup zmywacz do hamulcy, wykręć przepływkę spryskaj dokładnie, odczekaj z 15 minut aż zmywacz się ulotni (ja w T30 diesel dodatkowo suszę suszarką - ostrożności nigdy za wiele ) i wkręć na miejsce. Ja jeszcze odłączam klemy akumulatora na około 30 minut po czyszczeniu i zwieram klemy + z - aby prąd wyszedł i ponoć komputer programuje się wtedy na nowo - ale czy tak jest? Może ktoś mnie skoryguje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.