matix Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Witam Posiadam Nissana Almerekę n15 rok 1989 2.0 Disel na biegu jałowym skaczą obroty od 600 do 900 Rozrządy wymieniony + wszystkie filtry + olej + wyszczyszczona przepustnica nie mam pojęcia co może byc przyczyną takiego zachowania. Proszę o pomoc Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Sprawdź, czy ładowanie jest w porządku. W moim przypadku uszkodzony był alternator i obroty falowały - a już zaczynałem zabierać się za wyciąganie pompy wtryskowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix Opublikowano 21 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Sprawdź, czy ładowanie jest w porządku. Ładuje sprawdziłem miernikiem aku po uruchomieniu silnika dochodziło do 14V. Hmm lecz co ma wspólnego alternator z nierównymi obrotami silnika może Qadrat jeszcze cos wymieniałeś? Dodam jeszcze info, że obroty sie normują jak silnik sie nagrzeje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Nic nie wymieniałem, po prostu miałem falowanie obrotów i obstawiałem prawie w 99% uszkodzenie pompy wtryskowej. Raz jadąc w nocy coś tak dziwnie ciemno mi się zaczynało robić w aucie i przed autem. Po 30min takiej jazdy świateł prawie już nie było. Dojechałem jakoś do domu na samych postojówkach. Oczko od akumulatora miało kolor czarny, ładowania prawie nie było. Alternator wyjąłem, zawiozłem do elektryka. Uwalone diody. Falowanie występowało, bo cała elektronika głupiała w aucie z powodu skaczącej wartości prądu ładowania, regulator napięcia też nie dawał rady z opanowaniem tego. Po naprawie alternatora falowania brak. Akurat ten mój przypadek nie jest jeden jedyny, kilka miesięcy temu też ktoś na forum miał problem z falowaniem obrotów w N15 diesel, również poleciłem sprawdzić, jak tam z prądem. W jego przypadku, o ile dobrze pamiętam, problemem okazał się uszkodzony akumulator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix Opublikowano 21 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Oki tu rozumiem Qadrat ewidentne uszkodzenie alternator. U mnie raczej alternator jest w porządku, aku też bo nowy ma moze z rok więc temat wciąż aktualny z uszkodzeniem mojego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaKeN Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 miałem podobne problemy u mnie filtr paliwa był zapchany i smog w baku ! I paliwo !!!!!!!! jeżeli robi to tylko na starcie to słabe paliwo i złą mieszanke dobiera ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smagi Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Witam Posiadam Nissana Almerekę n15 rok 1989 2.0 Disel na biegu jałowym skaczą obroty od 600 do 900 Rozrządy wymieniony + wszystkie filtry + olej + wyszczyszczona przepustnica nie mam pojęcia co może byc przyczyną takiego zachowania. Proszę o pomoc Pozdrawiam \Witam ja mam almerkę tino i mi też obroty skakały w moim przypadku walnoł regulator ciśnienia na pompie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Dzięki panowie za pomoc ;D Problem rozwiązany!!! A winą były świece, które wymieniłem po uszkodzeniu jednej. Siedziały tam oryginalne świece japońskie cena około 70-80 zł zostały zamienione na niemieckie tańsze za 30zł. Z tych tańszych po mocnym dokręceniu wystawał gwint jakieś 7-8mm. Dokupiłem jedną identyczną oryginalną i śmiga. Silnik chodzi równo i jest jakby mocniejszy. Na nowych tańszych musiał łapać lewego powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.